Gefeliciteerd aan iedereen die ondertussen bevallen is! Hier nog steeds rommelig. Sinds vannacht af en toe menstruatiekrampjes die uitstralen naar rug en benen, maar niets regelmatigs. Zal hem dus vast nog niet worden. En ik had het nog zo gehoopt vandaag want ik had op even wakker met krampjes na voor het eerst sinds tijdens heerlijk geslapen. Wat voelt een mens zich dan anders
En (al) babynieuws? Hier geen... Drama nacht, veel plassen, warm, kids die kwamen. Ik kan het niet hebben, kan huilen om niets merk ik. Werd om 5 uur wakker van krampen (geen weeën hoor). En vandaag moet manlief ruim een uur rijden voor werk, niet dat hij zo veel kan doen mocht het beginnen hoor.. Gelukkig komen m'n schoonouders aan het einde van de morgen, wat zou ik moeten zonder al die hulp! Oh oh oh babylief kom nou... Andere dames wel een goede nacht gehad? Vanmiddag 15.30 verloskundige
Balen moon! Van zo'n slechte nacht word je niet vrolijk. Zelf gelukkig wel goed kunnen slapen maar had stiekem wel gehoopt dat de harde buiken vanacht door zouden zetten naar weeën maar helaas...... Vandaag is ml gelukkig de hele dag vrij dus kan ik lekker rustig aan doen en beetje in huis rommelen op mijn gemakje. 21-8 trouwt mijn schoonzusje en moet voor mijn zoontje nog kleding hebben dus misschien als ik mij vanmiddag goed voel even de stad in.
Hi, hier ook een heel onrustige nacht, maar helaas niet door weeën ook 2x eruit voor plassen en er nog een keer uit om raam iets dichter te doen vanwege onweer. Verder hoorde ik nog pasgeboren babygehuil en meteen daarna begon het onweer. Op zich wel mooi maar ik wou dat ik het was. Nu denk ik een buurvrouw die 2 weken na mij uitgerekend was. Ik merk dat ik dat slechter kan hebben zoals ook bijvoorbeeld Monique Smit, die was ook na mij uitgeteld. Hebben jullie ook dat je een uur wakker bent 's nachts? Volgens mij is dat iets van de natuur om ons vast aan de nachtvoedingen te laten wennen. Qua strippen, nog niks dus van voorweeën maar ik ben wel slijmprop aan het verliezen, dus wie weet. Wow 21 aug al een bruiloft dan moet je idd maar ook al gauw bevallen Jelle. Mijn man is de 22ste jarig en kinderen gaan 16 aug alweer naar school, ik had gehoopt dat meisje al iets "ouder" zou zijn. Moon fijn dat je schoonouders komen kan jij nog weer even rusten. Kan je man meteen alles laten vallen qua werk en dan naar je toe komen? Mijn man heeft nu al vakantie omdat op zijn werk vanaf de 24ste. Wisteria, spannend hoe lang ben je zwanger? Knor, hoe gaat het bij jou nog veel voorwerk?
Hoi allemaal! Bij mij ook een onrustige nacht! Warm, koud, ik lag niet lekker, heeeeel vaak eruit om naar de wc te gaan, manlief lag in de weg, ik lag mezelf in de weg. Marykay, ik heb ook dat ik s nachts vaak wakker lig. Meestal rond zonsopgang, hier is dat tussen 4 en 6 zo ongeveer. Dan ga ik er vaak even uit voor een kopje melk en dan slaap ik wel weer verder. Daarom heb ik zo het vermoeden dat als het gaat gebeuren/beginnen, dat dat dan rond zonsondergang zou zijn. Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest, alles was goed, alleen nog helemaal geen ontsluiting of verweking. Helemaal niks. Ik ben nu 39.3 dus het kan nog komen. Mocht hij er volgende week nog niet zijn, dan zal ze me met 40.3 strippen, als het tenminste mogelijk is. Hopelijk wel. Tot nu toe voel ik me ook niet alsof ik op knappen sta, dat scheelt wel. Ben ook nog niet overtijd, zoals jullie. Maar toch ga ik vanavond lekker iets pittigs eten met ananas erbij. Je weet maar nooit
Hier een kort nachtje. Veel gerommel. Dacht vannacht even niet lekker te word3n, krampjes in buik, benen en rug. Ook een buikgriepig gevoel en trillerig dus ik dacht wederom een start te maken maar na een nachtrust van 4 uurtjes is het afgezakt. Enkel wat menstruatie krampjes, meer niet. Marykay, ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet leuk is als mensen die na je zijn uitgerekend eerder bevallen, vooral als je al over tijd loopt. Zelf ben ik bijna 39 weken en zit vanag week 31 thuis en kan ook niet veel vanaf dat moment, ik heb het echt gehad. Momenteel leef ik tussen mijn bed en bank en met weinig slaap zijn dat hele lange dagen, Sinds een kleine 2 weken wat aan het rommelen, maar nog geen 'echt werk' Donderdag is mijn verloofde jarig dus ik grap nu maar steeds dat ie de baby wel voor zn verjaardag krijgt
Pff nou dat winkelen is ook echt geen succes meer. Waggel daar rond als een olifant en iedere stap ging meer pijn doen. De daarbij nog steeds terug komende harde buiken maakten het er ook niet beter op dus was weer snel thuis. Net nog kleine onenigheid met ml en merk dan gelijk weer dat de emoties wel heel hoog zitten. Lang leve de hormonen...... Uiteindelijk dus ook nog geen kleren voor mijn zoontje, toch nog maar een keer Internet afspeuren voor een leuke outfit. En ik hoop inderdaad vooral vanwege de bruiloft dat ik niet over tijd ga want dan word het allemaal wel erg spannend! Wel flink balen dat jullie zo slecht slapen! Ik ben zo blij dat dat bij mij vooralsnog de meeste nachten wel goed gaat. Anders zou ik ook echt niet te genieten zijn.
Hier ook nog alles rustig (buiten het gerommel wat al weken aanhoud) om half vijf moest ik naar de wc, half zes liep de wekker van mijn man af en om zeven uur nog even kunnen slapen gelukkig. Nu maar wat op de bank liggen, heb nergens zin in en op tv is ook niks leuks.
Net bij de verloskundige geweest. Alles goed... Even niet inwendig gevoeld, prima ook niet ongevraagd Voor volgende week bij 41 weken een afspraak met mocht het mogelijk zijn strippoging. Anders bij 41.2 (eigenlijk 41.3 maar dat is een zaterdag) afspraak gynaecoloog voor o.a. CTG en afspraak voor inleiden.... Gut hoop toch echt niet dat dat nodig is, want dat betekent dus inderdaad weer liggend bevallen, omdat ook zoonlief dan een plakkertje op z'n hoofd krijgt en in de gaten moet worden gehouden.. Maar ergens gloort een einde van de zwangerschap
Moon, word je dan met 41,2 w die vrijdag meteen ook ingeleid of eerst alleen de ctg en echo? Ik kende dat nieuwe beleid niet en heb die afspraak ook vooralsnog niet gemaakt. Mijn zoon werd met 41+3 spontaan geboren, dus dat wacht ik ook nog af. Inleiden zie ik helemaal niet zitten, bang voor weeenstorm, maar vanaf donderdag overweeg ik het zh wel, want de 42w komt er zo toch wel hard aan.
@Marykay nee ik dacht meer dat er een dag geprikt wordt om in te gaan leiden, niet gelijk die vrijdag al. Maar mocht het zo ver komen, neem ik wel m'n koffertje vast mee @Knor poeh dat wordt zo wel een strakke planning Ik vind je heel dapper hoor gewoon de stad in gaan om te shoppen! Ik kom amper de deur uit. Was ook in 1 week 3 kilo aangekomen in 1 week 😐 Onrustige nacht herken ik ook, ik slaap ook veel lichter lijkt alsof ik een soort waaks ben hahaha Morgen mijn uitgerekende datum!
@moon dat denk ik ook ja. Einde is in zicht. Voor mij nog maximaal negen dagen hoe wel ik natuurlijk hop dat ie eerder en vanzelf komt. Ik heb het nog nooit gehad en kan het ook niet verklaren (en het zal ook wel niet zo zijn) maar ik heb zo'n voorgevoel dat er vannacht wat gaat beginnen.
Dat klinkt spannend knor! Hoop voor je dat je voorgevoel klopt! Ik had dat gister ook maar helaas zat de baby vanmorgen gewoon nog in mijn buik
Ja Jelle, ik ben er ook bang voor. Heb ook geen idee waar dat gevoel van af komt hoor. Merk wel vanavond dat ik steeds meer en langere harde buiken heb die ook iets anders aanvoelen als eerst. We zullen zien straks.
Klinkt wel hoopvol knor! Hier gaan we ook gewoon weer hoopvol naar bed haha! En anders word het morgen een ochtendje door de dierentuin strompelen.......
Ik ben vrijdag een rondje over de kermis gegaan hier. Kon vrijdagavond en zaterdag niet meer lopen van de pijn in mijn bekken, dus veel lopen ga ik niet meer. Ben al vanaf week 6 bij de fysio in behandeling voor rug en bekken. Jij in ieder geval veel plezier in de dierentuin. Zodra onze kleine er is en ik ben weer op de been ga ik ook weer eens. Vind dat super leuk. Weltruste voor nu en een hopelijk gebeurd er iets vannacht bij jullie en bij mij.
Niks gebeurde vannacht buiten wat meer buikpijn dan andere dagen. Vanaf halfc vier bijna continu wakker gelegen. Ben nog niet mm bed uit geweest, meestal als ik op geweeest ben is die buikpijn ook weg. Maar blijf nog even liggen dutten. En hoe zijn jullie nachten verlopen?
En knor! Hoe is het je vanacht vergaan? Zou wel leuk zijn weer wat baby nieuws hier! Hier een rot begin van de nacht. Zelf heel onrustig niet lekker kunnen liggen en een zenuwachtig en opgejaagd gevoel. Daarbij was de kleine meid ook vreselijk druk in mijn buik. Leek wel of ze zich er via alle kanten uit probeerden te werken. Vandaag maar kijken hoever ik kom in de dierentuin. Kopen gaat ook niet echt top meer maar wil ook niet weer de hele dag thuis zitten. Ga wel op ieder bankje even zitten
Drama nacht hier... Sliep om 2 uur nog niet. Denk psychisch ook omdat vandaag m'n uitgerekende datum is.mzegt niets, maar je hebt al maanden wat met deze dag... Manlief zei vanmorgen: 'Kom op meisje je hebt al die maanden al overleefd, die week of iets langer lukt jou echt wel!' Dus ladies dit kunnen we!