Het bevallingswachtbankje

Discussie in 'De bevalling' gestart door marykay, 11 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Vandaag uitgerekend! Oke baby dit is de datum waar ik al 8 maanden naar uit loop te kijken, ga me nou niet zeggen dat je vanplan bent langer te blijven daarbinnen! Hup hup eruit!

Dit gaat echt niks worden vandaag :( hele lichte krampjes net boven mijn schaambeen. Beetje als wanneer je ongesteld moet worden. Maargoed dat heb ik al 3 weken. Ik blijf zo erg hopen dat ze gewoon komt vandaag. Echt ik kan haast janken, ben de zwangerschap gewoon zo zat!

2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Het kan ineens veranderen. Ik hoop dat het vanavond als je ontspannen in bed ligt snel door gaat zetten voor je! Wachten duurt zo lang.

3. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    MamaSophia; huilen mag. Heb ik ook uitgebreid gedaan toen de uitgerekende dag voorbij ging zonder bijzonderheden. En een paar dagen later weer.

En nu nog steeds aan het wachten... Vandaag gestript, maar ben nog niet inleidbaar volgens de gynaecoloog. Dus nu staat er voor vrijdag een afspraak om een ballonkatheter te plaatsen :S want m'n bloeddruk is steeds aan de hoge kant en dat in combinatie met ruim overtijd lopen vinden ze niet zo'n puik plan. Dus vanaf vrijdag lig ik opgenomen in het ziekenhuis. Met hopelijk zo snel mogelijk genoeg ontsluiting om in te gaan leiden. Bah. Ik vind het maar niks. Hopelijk gebeurt er voor vrijdag alsnog spontaan iets. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk uit dat ziekenhuis :(

4. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Is er nog een plekje vrij op het wachtbankje?

Vandaag uitgerekend van onze tweede dochter. Van mijn oudste dochter heb ik tot 41+6 gelopen. Ben het wachten zo beu, maar vrees dat ik weer zo lang mag wachten.

5. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Welkom G83, het is een hele lange bank met plek zat. We blijven wel allemaal lang zitten er zijn er nog maar een paar bevallen sinds de opening.

6. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom er ook bij, ik ben vandaag 39+1 en er al een tijdje klaar mee/voor. Zal je zien dat ie voorlopig nog blijft zitten :D bij mn dochter begon het met 39+4 en geboren op 39+6 dus daar hoop ik nu weer op :)

7. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Alhoewel ik nog niet echt op het wachtbankje plaat mag nemen, doe k dat toch graag.

Mijn zoon kwam spontaan met 37 weken en dochter ben ik ingeleid met 38.5 ivm zwangerschapsvergiftiging.

Ik heb (vind ik) een hel van een zwangerschap; eerste 14 weken overgeven. Had ik bij de andere 2 niet en daarna al snel soms wel en soms niet verklaarbare jeuk. Vooral last van buitenkant schaamstreek. Na talloze Gynodaktarin, hormonenzalf etc bleek ik drager van de Streptokokken B bacterie deze is gelukkig weer verdwenen nav antibioticakuur. Maar de jeuk bleef. Begonnen aan acupuntuur met voedingstips en nu gaat het beter. De jeuk is veranderd in zweetaanvallen waar ik dan ook weer jeuk van krijg, maar de plek varieert. En sinds een week of 2 ook enorm last van mn bekken, die is duidelijk verweekt. De zwangerschap in combinatie met een 2 en 4 jarige vind ik soms niet te doen. En dat maakt me natuurlijk ook weer heel verdrietig niet goed kunnen zorgen voor...

Dus ik kijk er erg naar uit naar de komst van mn 3e... Ben zo nieuwsgierig!!

8. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Vanmiddag acupunctuur en dan wordt er ook geprikt op een goede bevalling, ben benieuwd of dat wat in werking zet.. Acupuncturist zegt overigens dat alles pas begint als de baby klaar is dus geduld

9. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.055
    178
    63
    Gelderland
    Pfff ik weet dat ik niet mag klagen (over 2 weken pas haha) maar wat zou lekker slapen 's nachts toch fijn zijn. En dan slaap je in de ochtend eindelijk... Dochter wakker. Moet uitkijken dat ik niet over mijn wallen struikel ;) en alle bijkomende pijntjes en ongemakken... Baby, je mag wel komen hoor! Vorige ook op 39+1 dus een mooie dag vandaag!

10. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Hoe oud is je dochter Tessa? Kun je 's middags nog een dutje meedoen?

11. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.055
    178
    63
    Gelderland
    Dat probeer ik wel, maar niet altijd mogelijk door oa nesteldrang haha. Heel veel dingen kan ik alleen doen als ze slaapt... Maar ga nu mijn ogen dicht proberen te doen als ze eindelijk uit gekletst is in bed ;)

12. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties. Ik zal maandag nog wel laten weten hoe voetreflextherapie is gegaan. Hehe.

13. Wisteria

Wisteria Lid

15 apr 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom er gezellig bij zitten op het bankje. Vandaag 37weken dus misschien een beetje vroeg, maar ik zit er al even doorheen dus van mij mag het vanaf nu komen. Oooh zoooo spannend! :)

14. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Hier gerommel... Niet het echte werk, hoop dat het doorzet. Zou de acupunctuur z'n werk doen?

15. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Hier ook al een week gerommel. Gister van 21.00 tot 1.15 weeen maar die zakte weer af. Nu weer een beetje buikpijn. Dat is allemaal niet erg, maar het wachten wel.:)

16. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Bah wat een #//$##^& dag vandaag een dan is de dag nog maar net begonnen. Zo chagie wakker geworden vanmorgen en ik lijk maar niet meer vrolijk te kunnen worden. Daarnaast ook nog fijn laat van een schimmelinfectie waardoor ik gek word van de jeuk. Zo maar even canesten bij de drogist halen in de hoop dat het dan snel beter word.

Zo klaar met geklaag...... nu maar hopen dat de dag snel voorbij is!

17. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Poeh nou he dat wachten... Ergens hoop ik dat het dit weekend doorzet, maar vandaag 38.3 is natuurlijk nog een soort vroeg

Hoe ver ben jij G83?

18. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ik ben 40+2 vandaag.

19. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Oh dan is het al wat spannender. Ben er helemaal niet druk mee ;) maar las dit grafiekje. Voor jou wordt het nu echt spannend!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      26
  20. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Haha. Ik probeer uit te gaan van mn vorige zwangerschap 41+6. De buikpijn blijft maar het zet niet echt door. Zat er bij jou veel tijd tussen beide uitgerekende datums?

Deel Deze Pagina