Het bevallingswachtbankje

Discussie in 'De bevalling' gestart door marykay, 11 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Bah rot joh! Hij kan nog ietsje verder zakken inderdaad. Gebeurt hier ook en zelfs weer mini stukje omhoog gaan. Blijft wel gewoon ingedaald. Helaas hier ook bekkenpijn, maakt het er niet echt gemakkelijker op. Vervelend van die harde buiken, helaas heel herkenbaar. Mijn verloskundige zei een keer tegen mij dat je door je bekken sneller en meer harde buiken kan krijgen.. :(

2. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen!!!

Ook weer baby loos wakker geworden?
    Bahhh.
    Vanmiddag controle en bespreken inleiden.
    Restless legs, vreselijk!!
    Iedere avond en nacht.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oh goed om dit even te lezen. Ik heb sinds gisteren ook veel last met opstaan en soort spierpijn onderin enzo. Dat zou natuurlijk door t indalen kunnen komen.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik las nog iets over nekplooi. Ik heb de combinatietest wel gedaan en kwam verhoogd risico uit. Daarna de NIPT gedaan en toen bleek alles in orde. Ook de 20weken echo was in orde. Ik maak me dus verder geen zorgen of de baby wel ok is. Hooguit of ie niet te groot wordt haha. Mijn dochter was bijna 8pond bij 39.3, ben benieuwd hoe groot deze gaat worden :)

Vannacht erge hoofdpijn, dus maar even een paracetemolletje genomen en toen zowaar toch even paar uur geslapen. Vandaag zal wel weer een saaie dag worden, vind het niks, hele dag thuis zitten en zo weinig kunnen doen. Helemaal met dat slechte weer.

Morgen weer naar vk.

Fijne dag allemaal dames!

5. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    En Bilou hoe ging bij jou de voetreflextherapie? Bij mij helaas vooralsnog zonder resultaat mijn therapeute had wel hele goede voorbeelden ook met eigen ervaring van haar kinderen. Ik heb wel continu met een harde buik geslapen, gelukkig wel goed. Nu ik weer op stoel zit is mijn buik wel weer zacht. Als ik wil komt ze donderdag nog een keer. Maar het was niet een fijne voetmassage soms deed het gemeen pijn en ik heb mijn ademhaling voor de bevalling goed kunnen oefenen. En rond enkels voelt nu nog gevoelig.

Ah restleggs legs zou irritant ik heb dat alleen 's avonds op de bank gelukkig niet in bed.

Mijn baby's dalen nooit in, pas tijdens de bevalling. Loopt wel beter, maar mocht mijn water breken moet ik vrij gauw gaan liggen en de vlos bellen. Maar mijn water is tot nu toe ook nog nooit spontaan gebroken.

Wijffie75, wij gaan precies gelijk op qua overtijd. Ik kan er nu al vanuit gaan dat mijn meisje 4 kilo weegt. Zoon was met 41+1 3900gr, dochter met 40+6 3975 vlos zei gister en ik dacht het zelf ook al dat dit meisje wel 4 kilo gaat worden. Heb je nog steeds hoofdpijn? Mijn bloeddruk was gister iets hoger dan normaal, woensdag voor de zekerheid weer meten nu vroegen ze of ik ook hoofdpijn had, maar heel af en toe niet continu. Als het continu zou zijn, neigen ze naar zw vergiftiging. Ik hoop dat bloeddruk woensdag lager is. Wil graag spontaan en liefst thuis bevallen.

6. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Dames ik voel me helemaal niet lekker. Zit al de hele ochtend naast de emmer (er komt nog niets), wel diarree... Zit nu even in bad, gelukkig is m'n zus er om de kids te halen.

Ben blij dat ik vanmiddag naar de verloskundige moet. Ik voelde me bij m'n dochter ook zo en toen had ik zwangerschapsvergiftiging.. Stiekem een beetje ongerust.

7. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Oh moon dat is alles behalve fijn! Hopelijk is het niet weer een zwangerschapsvergiftiging! Sterkte en succes dan zo bij de vk!

8. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Moon81 wat naar, veel sterkte!

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    He wat naar, zwangerschapsvergiftiging. Ik ben niet bang voor hoge bloeddruk, heb juist een lage dus kan wat hebben ;) Hoofdpijn is nu ook weg. Het slapen had effect blijkbaar.

10. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Net bij de verloskundige geweest: Bloeddruk prima. Ze heeft even gecheckt, baarmoedermond nog niet helemaal verweekt. Wel 1 cm ontsluiting dus het rommelt echt 😉 Me niet lekker voelen, kan duiden op voorbereiding...
    Verder had ze tips: rust, vet eten, frambozenblad thee, orgasmes, liefst met donatie hahaha.
    Ze had zoiets van een afspraak maken voor volgende week... Nou laten we het maar doen (?). Ze was optimistisch dat is fijn dus dat geeft mee weer wat moed. Eerst maar eens even gelunchd met patatje oorlog en kroketje, jammie!

Dat klinkt toch een beetje spannend Marykay, succes!

Vlindermama succes vanmiddag bij de VK

Hoort zo'n voetreflexmassage gelijk resultaat te geven of kan er een paar dagen tussen zitten?

Succes dames met alle ongemakken en wachten...

11. Wisteria

Wisteria Lid

15 apr 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie medelevende reacties!
    @miranti, ja ik heb het idee dat hij in de avond lager zit zeg maar door bewegen en zwaartekracht dus dat zou best kunnen kloppen. Het vervelende van die harde buiken is dat ze soms valse hoop geven, dan gaan ze wat meer zeer doen en vraag ik me af of we van start gaan, maar nee dus
    @ wijffie75, dat spierpijn gevoel herken ik, beetje beurs gevoel. Wellicht de bekkenbodemspieren waar tegen aan wordt gedrukt

Moon81, voel je je al iets beter?

12. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Ja het is weer weggezakt gelukkig. Misschien ook de geruststelling door de verloskundige...

13. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Haar succesverhalen waren dat het 2 uur na de behandeling de bevalling begon of paar uur later 's nachts. Maar helaas ik niet. Ik denk en hoop dat Bilou wel bevallen is dankzij de therapie. Ze zou gisteren haar ervaring delen.

14. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ik heb 2 weken frambozenbladthee gedronken, pakje is nu leeg en ben nu overgestapt op borstvoedingsthee van Weleda geen idee of dat enigzins helpt.

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Volgens mijn verloskundigen is het allemaal onzin, de thee, ananashart en al die andere middeltjes die zouden kunnen werken. Gewoon de natuur zn gang laten gaan, evt strippen en blijven bewegen. En intussen wachten we verder..

16. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt!!
    Beetje meer rust in het hoofd nu dus!

Ik ben gestript, deed niet echt zeer. Beetje gevoelig.
    Donderdag inleiding!!

17. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Spannend Vlindermama hopen dat het strippen z'n werk doet!

Snap Wisteria dat je bekken zeer doet, hier ook vooral 's avonds en omdraaien in bed of opstaan vanuit zit. Als je weet dat die harde buiken etc de moeite lonen is het allemaal wel te doen, maar dat weten we niet en dan denk je met elk serieus krampje: 'Zal het?' Heel herkenbaar!

@Wijffie75 hier zei ze ook de gouden tip heb ik niet... Nou ging de wel uitleggen dat een speciaal stofje in de donatie van manlief zit en dat orgasmes ook weer stoffen vrijlaten komen. Natuurlijk kan het helpen, maar het zal idd niet alleen een reden zijn om alles in werking te stellen.
    Net als perineumolie... Ik heb het nooit gebruikt en nooit een scheurtje of hechting gehad..

18. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Moon81, fijn dat het weer wat beter gaat en geen zw vergiftiging is!

Vlindermama, spannend! Hopelijk doet het strippen nog wat!

Ik probeer niks aan trucjes, geloof der allemaal niks van haha. En dat van dat stofje in het sperma van de man werkt alleen als echt laatste zetje hoorde ik, als t ook echt zou werken. Las dat je lijf en baby dan sowieso in de dagen daarna de bevalling al zou starten.. Maar hé valt te proberen voor de liefhebbers haha
    .

19. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha ik sla vanavond even over😉 Toch niet te doen met bekkenklachten?!

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    haha Moon.

Ik ben vrijgezel, dus het trucje gaat voor mij ook niet op :)

Ik kruip m'n bed in, eens kijken wat deze nacht gaat brengen. En dan morgen naar de vk.

Slaaplekker meiden, tot morgen. Of niet, wellicht zijn jullie dan aan t bevallen.

Deel Deze Pagina