Het bewijs dat je een kind krijgt en niet neemt!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Aloha, Feb 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

Nov 22, 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    het zullen wel de hormonen zijn, maar zit mij hier toch een partij te janken...wat een ontroerend verhaal.
    Gefeliciteerd met de zwangerschap!

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jullie kindje heeft een heel speciaal beschermengeltje!
    Mijn vader is ruim 6 jaar geleden gestorven en ik zie hem echt als beschermengel van ons kindje! Hij wilde zo graag kleinkinderen!

Geniet van je zwangerschap!

3. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Gefeliciteerd....maar zie in je onderschrift dat de echo onzeker was? Hopelijk overmorgen goed nieuws!

Hier ook zoiets bijzonders. Mijn vader is op 14/7/2003 overleden en op 14/7/2009 is mijn zoon geboren. Wel een maand te vroeg maar met zo n datum en dus een enorme beschermengel is het helemaal goed gekomen:)

4. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een bijzonder verhaal! van harte met deze bijzondere zwangerschap!

5. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    mijn moeder is afgelopen 28 dec overleden en de dag daarvoor 27 dec testte ik positief en de dag voor haar crematie helaas miskraam gehad!als ik deze maand zwanger zou zijn, is de uitgerekende datum vlakbij haar verjaardag en als maand later zwanger mag zijn dan bij haar sterfdag!idd blijdschap en verdriet zit dichte bij elkaar!mooi verhaal hoor!!!gefeliciteerd!!!

6. Ziezo1980

Ziezo1980 Lid

Dec 14, 2010
    88
    0
    0
    Wat zijn het toch bijzondere verhalen!

Hier nog 1. Na 4 maanden zwangerschap bleek ons dochtertje overleden te zijn in september vorig jaar. Veel verdriet. Op 23 september ben ik bevallen van een heel mooi en klein meisje. In de onderzoeken daarna kwamen de artsen erachter dat het zaad van mijn man zo slecht was, dat we ongeveer 1% kans hebben om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Het zag er slecht uit en de pijn was extra groot dat dan net ons dochtertje overleed. En toen in januari was daar ineens een positieve zwangerschapstest! Totaal tegen ieders verwachting in, net voor we met IUI zouden beginnen! En raad eens wanneer de uitgerekende datum is? 23 september..... de bevallingsdatum van vorig jaar.....

x

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Kippenvel hier!
    Hartelijk gefeliciteerd!

Share This Page