De wasmachine van mijn schoonmoeder is kapot. Ze heeft dus een nieuwe nodig. Nu zat ik voor haar te kijken bij wehkamp. Ik heb een LG, Beko of Indiset gezien, maar welke is nu goed? Kwa budget moet het een beetje redelijk zijn.... Wij hebben een miele maar dat is voor haar te duur..
wij hebben er 1 van Marijnen... mankeert nooit wat! Geen idee hoe oud hij is nu gok een jaar of 8.. Voor de rest hebben wij ook apparatuur van Indesit en ook nooit wat mis mee kan dus beide aanraden.
Wij hebben een Ariston Hotpoint 11 kg. Geweldig ding en ben zo blij met die grote trommel! Qua prijs goed te doen en ben zeer tevreden over de kwaliteit!
Mijn schoonouders zijn maar alleen dus zo'n grote trommel is niet van toepassing... Heb weer eens gekeken en aeg kan ook nog wel... Moeilijk zeg om zo een wasmachine uit te zoeken. Waar doe je goed aan he. Ik vertrouw die goedkopere merken niet zo
Zanussi is ook goed. Wij hebben nu bijna 9 jaar een Zanussi en die heeft ons toen nog geen 300 gekost. Nu na 9 jaar werkt ie nog prima. Wij gaan binnenkort een nieuwe kopen, met de enige reden dat deze trommel (5kg) nu echt te klein is met een derde kindje op komst.
Ik raad je zanussi en aeg echt af, beide waren binnen 2 jaar stuk hier en garantie ho maar. Wij hebben een samsung voor 400 euro gekocht, een ecobubble zeer tevreden!
Expert heeft dag aanbiedingen. Misschien is er nog een wasmachine bij met korting. Heb zelf een Siemens en die bevalt goed. Ook wel eens een Bosch gehad; was ook erg goed maar duurder in de aanschaf.
Wij hebben een whirpool en zijn daar nu al 6 jaar erg blij mee. Is wel een 7kg die wij hebben, maar er zal vast wel een 5kg variant zijn. Mijn schoonouders hebben een Indesit en die zijn er ook tevreden over.
mijn indesit heeft ruim 9 jaar gedraaid en zou het nu nog doen als we het deurtje met iets meer liefde hadden behandeld. heb nu weer een indesit omdat de vorige ook zo goed bevallen was en paar jaar terug na het overlijden van de oude droger ook een indesit droger gekocht. beko schijnt ook goed te zijn.. de witgoedman hier heeft es gezegd is net als een miele maar dan een ander kastje eromheen..
Thx voor de antwoorden. We hebben een bosh gekocht voor een redelijke prijs. Vandaag wordt deze al bezorgd bij mijn schoonouders.... Wehkamp is toch de goedkoopste geweest