Mijn schoonvader is verzot op Franse kaasjes, hoe harder het stinkt hoe lekkerder. Op z'n verjaardag was er veel over en man kreeg het mee naar huis. Die vind het ook erg lekker. Wij gingen met de trein naar huis, een half uurtje toen nog. Voor ons zat een minder fris ogende man. Vrijwel meteen toen we achter deze man gingen zitten roken we dat hij stonk. Ongelooflijk hoe erg, en het werd steeds erger :x Wij hadden elkaar al toegefluisterd dat het echt onbehoorlijk was wat die man aan het doen was in die volle treincoupé. Wij dachten dat hij om de haverklap echt gruwelijke winden liet. Wat waren we blij dat we uit konden stappen. Wij naar huis gewandeld, lekker frisse lucht. Komen we thuis, ruiken we die afschuwelijke geur weer! Bleken het de Franse kaasjes uit de rugzak te zijn. Ik was zo verontwaardigd over die stinkende man in de trein dat ik hem bijna had aangesproken. Gelukkig hield manlief me tegen Niet echt iets wat ik op moest biechten, maar moest eraan denken na Joycey's treinverhaal.
Joycey proest hahahaha!! Username, Echt een gevalletje van bijna OEPS!! Maar goed ook dat je de man voor je niet hebt aangesproken Hihi!!
Ik ga geregeld met de trein en heb al vele malen geklaagd over dat het echt te goor was; sommige reizigers die scheten laten in een overvolle spitstrein. Bah bah bah bah! Dus nou ja, vandaag was ik het zelf - lekker puh!
Héél herkenbaar! Ik baal soms als manlief tegelijk met mij naar bed gaat.. Dan kan ik niet meer doen alsof ik slaap
Jawel hoor! Gewoon op zijn borstkas liggen en zeggen: eerst even lekker knuffelen, dan een keer of 2 gapen en dik knuffelen en 'mmmm' zeggen, om vervolgens geen response nonwhatsoever te geven voor minstens een half uur. Grote kans dat hij je opzij gooit, de lamp uit doet en gaat slapen Daarna nog een minuut of vijf wachten en dan met je mobiel onder de dekens 'raad het voorwerp' spelen (oké, dit heb ik 1x gedaan; ik was gewoon te moe om er energie in te steken - wanneer ik het doe, wil ik het goed doen - en een hersenloos spelletje kost geen energie)
Als onze dochter midden in de nacht wakker wordt, blijf ik soms net zo lang liggen tot mijn vriend bij haar gaat kijken. Ik doe net alsof ik slaap. Komt ook omdat hij gelijk daarna weer in slaap valt en ik gewoon twee uren daarna nog wakker lig als ik er midden in de nacht uitga.
Proest Joycey! Ik heb net mijn 3 kids weer in slaap en moest zo hard grinniken dat de jongste weer wakker werd haha Hmz opbiechten is misschien niet zo'n goed idee op een openbaar forum. Op 1 geheimpje na ben ik best braaf
Hmmm... Behalve dat ik gisteren volgens mij door rood ben gereden (per ongeluk, wat ik eigenlijk heel eng vond... ) weet ik zo gauw niks... Stom zeg!
Ik biecht op Ik heb veel slaap nodig en hebben twee jaar heel veel slaapgebrek gehad, dus slaap staat op stip 1 bij mij. Maar ja, jongste verkouden dus weer paar keer per nacht er uit.. Oudste ineens huilen om oorpijn (22.00u) dus ik was al behooorlijk sjacherijnig omdat ik mn nacht naar de maan zag gaan.. Komt ML thuis en in bed, en maar draaien en zuchten en wroeten.. Doet hij wel vaker maar nu was ik zelf over mn slaap heen.. Ik was zo geïrriteerd dat hij op een gegeven moment naar beneden ging. (Doen we hier echt nooit...) Ik schrok wakker van een harde klap en daarna kwam ML naar boven. Was hij in slaap gevallen op de bank, boek was gevallen.. Het was 3 uur. Schaamde me wel..