Het biecht op opgelucht topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Dit heb ik ook gehad! Een stage van 20 weken. Na 10 weken hel ben ik er mee gestopt omdat het niet uit te houden was. De resterende 10 weken werden ook gewoon uitbetaald. Gemeld en er werd niets mee gedaan. De 20 weken in totaal was precies de helft van mijn rijbewijs. De andere helft werd door mijn ouders betaald als ik niet zou roken of drinken :p En ik heb het ook mooi ermee betaald :p

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hahaha geweldig!!!!

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    herkenbaar, heb ik ook weleens, haha :D

ik verstop lekkere dingen in de kast, omdat ik die niet wil delen met mijn partner, erg zeg :)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook wel eens chocola van de kinderen op.... maar ben dan snel in de winkel nieuwe gaan halen ;).

Trapte je zoontje er dan echt in dat hij het zelf opgegeten zou hebben? Dat je het opeet, ok, kan ik nog enigszins begrijpen, dat je geen tijd/zijn hebt om nieuwe te halen, ook prima, maar wees dan wel zo eerlijk naar je zoontje toe, lijkt me voor hem heel vervelend dat hij weet dat hij het niet heeft opgegeten maar jij zegt van wel!

Oh en ik zal wel een moraalridder zijn dan volgens sommigen :). Ben ik niet helemaal overigens, zal zo nog even opbiechten ;)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik verstop ook wel eens Tony Chocolonely in de kast.
    En dan leid ik mijn man en kinderen af met een choco paashaas of zo. Hehe.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij de Ikea laatst, ik had 3 van die bakken gekocht, in elkaar gestapeld op de band gezet, scant ze maar 1 bak. Zag ik achteraf op de bon en ben niet teruggegaan.

Vroeger verstopte ik ook wel eens snoepverpakkingen enzo, maar doe dat al een tijd niet meer. Nu al helemaal niet meer want ik snoep haast niet meer ;)

Ook ik doe 's nachts weleens als of ik slaap en hoop dan dat mijn man ook wakker wordt en naar Lisa gaat. Maar verdenk hem ervan wel eens hetzelfde te doen ;)

Poe vast nog wel meer maar kan er even niet opkomen.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh met kerst hadden de kinderen allebei 2 Sinterklazen gekregen (1 van ons en 1 van mijn ouders). Ik heb er 2 op... Zou het nu niet meer doen (bezig met afvallen ;))

Ik hoef niets te verstoppen voor mijn man gelukkig want hij houdt niet van de dingen die ik eet :) (witte chocola, chocoladekoekjes, haverkoekjes, snickers).

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Grappig..lees zo veel herkenbare dingen. Dat eten verstoppen en chocola opeten van de kids whaha
    Dacht dat ik zo raar was..maar blijkt toch wel een vrouwending haha

9. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

'
    En daarom heb ik mijn zoon al vroeg geleerd te delen:D Ik deel mijn broodkorstjes ook met hem, dus dan moet je je suprise-ei ook delen.
    Gelukkig vindt hij het heerlijk om te delen EN om mama te voeren:):D

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier hebben ze gelukkig ook geen moeite met delen, ik krijg altijd wel een stukje als ik het vraag :)

11. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier delen ze gelukkig ook graag... :D

12. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL

Stelen en liegen ??? Whahah sorry maar jij ben niet helemaal goed volgens mij

13. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb standaard surprise doosjes in huis, als oma komt krijgt hij altijd een eitje (van haar, wat ik gekocht heb)

Ik hoef dus niet naar de winkel om een nieuwe te kopen.
    Tuurlijk krijgt hij van mij een nieuw eitje. Maar als hij zijn bui aan heeft is er drama en wilt hij persee het eitje wat ik opgegeten heb ;)

snap eigenlijk niet eens waarom ik me verdedig :D
    slechte moeder ben ik zeg ow ow ow :D

14. Amare

Amare Niet meer actief

Ik had mezelf niet eens verdedigd ;)
    Dit is toch het opbiecht-topic, dan kunnen we wel over iedere post vallen;)

Off topic: ze hebben nu in Duitsland de XL-eieren weer, extra veel chocolade :$

15. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL

Je heb gelijk, maak er ook geen woorden meer aan vuil;)

Echt waar?? :$ wooow, ff aan m'n Duitse schoonfamilie vragen of ze mee willen nemen :D

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

geweldig!~Goede actie en ook herkenbaar, alleen meestal moet ik er zelf half van kotsen als ik het onder een wiel of schoen moet wegschrapen...(de kinderen huilen dan niet) brghj

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Over extra teveel geld gesproken...

Ik heb in het verleden een opleiding gevolgd waarbij er veel dingen niet door de beugel konden. Gesjoemel met stages en cijfers waarbij je aan het eind v/d rit een diploma krijgt waar een ander keihard voor heeft gewerkt, maar waar pietje-die-er-met-de-pet-naar-gooit gratis heeft gekregen. Ik wilde de onderwijsinspectie tippen. Ik kreeg een geldbedrag van de school om dat niet te doen.

Ik heb het geld aangenomen en gehouden en het iemand anders v/d opleiding laten melden ;):p Oh, en ik heb mezelf daarna d.m.v. een 'hoger' diploma bewezen dat ik het niveau in ieder geval wel aankon. Dat vond ik een principekwestie voor mezelf.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou het ging mij er meer om dat je tegen hem zegt dat hij het heeft opgegeten terwijl dat niet zo is... dan gaat hij aan zichzelf twijfelen terwijl jij gewoon liegt. Zeg dan gewoon eerlijk dat jij het hebt opgegeten.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    ik heb stiekem een zadel (100 euro) gekocht voor mn bijrijpaardje en gezegd dat de eigenaar die betaald heeft.
    Man heeft een hekel aan paarden en vind t zonde van mn tijd en zou uit de pan vliegen..

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik moet hier hard om lachen.. Dit doe ik ook :):)

Deel Deze Pagina