Het biecht op opgelucht topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb soms de neiging om bij foto's op Facebook te reageren met : omg die is lelijk hey!!!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ha ha ik ook, maar dat heb ik hier op ZP ook wel eens eerlijk gezegd...:)

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat vind ik dan ook wel ja. Bij een klein kind vind ik dat echt best sneu, bij mijn man zou ik dat zo doen. ;)

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb nu al 3x een zak paaschocolaatjes voor mijn kids gekocht en die zijn toch echt wel magisch verdwenen. Mijn oudste reageert er heel nuchter op. Hij zegt dan tja mama, dan krijg jij dikke billen... :p Hij weet dat er toch nieuwe komt omdat ik me schuldig voel. Ik ga er niet over liegen.
    En op dit moment zijn ze aan het ontbijten met een heerlijk stuk aardbeientaart. Ze hebben wel al een half boterhammetje op, maar gezien ik zondig vond ik dat zij het ook mogen vandaag.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik zou me niet druk maken.. Er zitten aardbeien in, super gezond! :D

Ik heb boven op mijn knutsel/werk kamer een secret stash verborgen... Als ik dan ga knutselen dan ga ik eerst even lekker zitten met een stukje milka.. Beentjes omhoog.. Soms hoor ik mijn man beneden mopperen en achter de kinderen aanrennen.. Dan zet ik nog ff lekker de muziek wat harder. Komt ie dan naar boven dan ben ik opeens ontzettend druk met een opdracht :D

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Vl is naar zijn ouders (ivm iets wat uitgeprint moest worden )met dochter en ik zit vrij pissed off thuis ( ik ben er niet welkom)

Hormonen werken niet mee, maar zie ze al gezellig zitten en voel me helemaal niet meer gesteund in de situatie :(
    zo van me af geschreven, lucht op.

7. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Haha! :D:D

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Waarom mag je daar dan niet komen?

Het enige wat ik doe is als ze in de supermarkt een fout in mijn voordeel maken ik net doe als of mijn neus bloed. Zo had ik laatst weer een meevallertje van 6 euro.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Kimberly nou dat is ook niet fijn,. Misschien eens over praten met je vriend? dat je je niet gesteund voelt?

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Tegen mn man zeggen dat ik niet lekker ben zodat hij er uit gaat voor de kinderen. doe ik ook wel eens haha.

of de hele dag niks doen en vlak voor hij thuiskomt nog even gauw stofzuigen en een doekje dr doorheen. Pfoe schat het was zo druk vandaag:p ;)

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Oh en misschien heb ik net mijn dochter ingefluisterd dat ze cupcake mix kon meenemen als ze toch even met papa mee ging boodschappen doen :) heerlijk even huis voor mezelf!

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Laten we zeggen dat dit vanaf de kerst speelt me altijd gesteund heb gevoeld maar nu niet.
    praten gaat vnv ook zeker gebeuren, nu niet ivm en belangrijke sollicitatie van hem straks.

@t fightforlove
    Om lang verhaal kort te maken, ze zijn het niet eens met veel dingen , dingen slaan nergens op / hebben ze niks mee te maken.
    Maar ze hebben afstand genomen van mij.
    Alles is mijn schuld dus in hun ogen ;)

13. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Mijn man heeft onlangs een nieuwe tv gekocht, zo'n idioot groot ding met alles er op en er aan (ook Netflix...dat is dan wel een voordeel). Het kost ook wel wat, maar hij wilde zo'n ding al zo lang dus nou ja..Was ik laatst aan het stofzuigen en maakte dus ook de televisiestandaard schoon met dat stofzuigerborsteltje. Op het scherm zat ook stof dus ik heb een klein beetje weggehaald met datzelfde borsteltje. Nou hebben die borsteltjes best ruwe haartjes dus ik ben maar gauw gestopt.

Zegt mijn man gisteren ineens dat er 3 krassen op de nieuwe tv zitten...hij best pissig en toen gaf hij de kat de schuld. Ik heb het maar zo gelaten...ja stoute poes, hele stoute poes :D

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hahaha oops :D

15. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Haha moon78!

Ik had iets soortgelijks, we hadden een nieuw tv meubel gekocht en mijn vriend was er helemaal blij mee. Die avond ging hij weg en ik wou de box in elkaar zetten, die zou naast het meubel komen te staan. Maar het stomme ding paste er echt bijna niet tussen, dus ik schuiven en doen tot 'ie eindelijk op de goede plek stond. Het was uiteraard al avond, dus ik had niet gezien dat er krassen op het tv meubel gekomen waren. De volgende dag komt mijn vriend heel verontwaardigd naar mij toe met dat het tv meubel beschadigd is, en dat hij het al zo raar vond dat de doos waar het meubel in zit een beetje kapot was. Ik speelde het spelletje natuurlijk mee, maar achteraf wist hij natuurlijk maar al te goed dat het mijn schuld was, haha! ;)

16. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Haha...mannen en tv's :D. Eerst dacht mijn man nog dat onze oudste het gedaan had met speelgoed ofzo. Dus hij op zo'n pedagogische manier met een jongetje van 4 in gesprek over wat allemaal niet mag enzo. Onze zoon natuurlijk zeggen dat hij dat niet gedaan had en ik zei ook dat hij dat niet gedaan had. Ja bleef de poes over he...:D

Oh en chocolade verstop ik ook hoor...soms zo goed dat ik het zelf vergeet...

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, hoe wil jij het dan noemen? Je pakt iets en eet het op wat niet van jou is, vervolgens zeg je dat hij het zelf heeft opgegeten, terwijl je dondersgoed weet dat jij het hebt opgegeten.....

Als jij een heerlijk broodje hebt gekocht 's morgens bij de bakker, je legt deze in de koelkast van je werk en je collega eet hem op en beweerd vervolgens dat je hem écht zelf hebt opgegeten, hoe noem jij dat dan? Ik vind het stelen en liegen! Niets anders.

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Schuldig...behalve dat laatste. Ik kan daarna prima slapen en mijn man is degene die wakker blijft.

19. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn snaai momenten hoef ik niet te verbergen, mijn man is net zo'n grote snoepkont als ik :D Wel kopen we beiden onze eigen favorieten zogezegd, en is er de ongeschreven regel; netjes vragen of je wat van de ander mag ;) Ja ja, heel kinderachtig maar het werkt. Althans voor mij prima, soms eet ik een beetje van zijn chips/koekjes en zeg dan (als hij het opmerkt) dat hij er vast meer van op heeft dan hij dacht :D Tot nu toe kom ik er elke keer mee weg haha! Andersom is tot op heden nog niet gebeurd dus denk niet dat hij ervan weet..

Druk bezig zijn op het moment dat hij thuiskomt heeft weinig zin, hij is vaak laat thuis en om nou om 10 uur 's avonds nog bezig te zijn zie ik niet zitten ;) Als hij thuis is en de kinderen zijn wakker sta ik soms wel eens plots op om 'even een was aan te zetten'. Vervolgens loop ik de kamer uit en zet een was aan, en ruim even rommel op, vouw nog wat was weg, lig languit op bed voor een mini powernap, maak het bed op etc etc. Ik ga pas naar beneden wanneer ik hoor dat het chaos is of als hij roept. Normaal gesproken is hij altijd druk dus ik pak die kleine momenten waar ik kan, stiekem ook voor een beetje rust, heerlijk wat dingen doen zonder alles 10 keer opnieuw op te ruimen :) Inmiddels heeft hij het wel door, zo ook met 'even gauw wat anders aantrekken' (en opmaken, m'n haar doen, toch weer wat anders aan). Maar hij zegt er nog altijd weinig van :)

Nog eentje wat ik ook wel eens doe is als de oudste gepoept heeft net doen of ik druk ben en geen tijd heb. En zeg dan tegen mijn man dat hij even de luier moet checken.. Ik weet dan al dat het raak is maar hij nog niet :D Hij baalt er steeds weer van dat het 'hem nou altijd overkomt' maar ik zeg lekker niks :D

20. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Dat stiekem snoepen, dan is hier niet vaak van toepassing - maar wij hebben ook snoep voor samen en snoep voor hem en snoep voor mij... Nu ben ik zelf wel een beetje op dieet, maar net toch een snoepje genomen... Zonder dat hij het weet... ik mocht niet!;)

Deel Deze Pagina