Hallo meiden. Sinds wij een kindje hebben gekregen, en inmiddels 2 is mijn zin in seks zo goed als weg. Als we het doen, vind ik het lekker en fijn. Maar 1x per week vind ikpersoonlijk genoeg. Mijn man wil het liefst wel elke dag hihi. Op aandringen van mijn man wil ik hier graag een poll voor maken. Dus ben zeer benieuwd!
Helaas anders. Ene week 3x, andere week niet. Onze dochter slaapt op onze slaapkamer en ik kan je vertellen dat dat, vooral tijdens sprongetjes, funest is voor je seksleven. We willen wel vaker hoor, maar je moet gaan plannen en ik houd van spontaan
Op 't moment halen we de één keer per week niet. Wij hebben een moeizame slaper die ook bij ons op de slaapkamer ligt 's nachts. Overdag slaapt hij een paar keer een half uurtje dus is er geen tijd voor. 'S avonds ben ik heel moe en ga ik vroeg naar bed omdat ons zoontje 's nachts om de 2 uur ongeveer een voeding vraagt. Daarnaast is het nog steeds best wel gevoelig. Heeft met de borstvoeding te maken denk ik... En heb ik amper libido. Het zal wel weer beter worden hoop ik toch!
Je gaat er wel vanuit dat iedereen minstens 1 keer per week seks heeft. Bij ons is dat alvast niet zo.
Ik ben stiekem toch wel blij dat het niet zo raar is dat wij regelmatig de ene keer per week niet halen!
Het is echt heel erg, maar 1x per maand ofzo Nou helpt het niet mee dat mn vriend 's nachts werkt, en we doordeweeks elkaar niet zien. In het weekend vaak te moe, en ook al is het altijd heerlijk als we het doen, ik kan me er niet vaker toe zetten.
Wat ben ik blij met dit topic!!! Hier drie kindjes van 1-4 jaar. Druk, druk, druk. Als wij naar bed gaan willen we SLAPEN!! Hahahaha Hier ook ongeveer 1x per maand (misschien net iets vaker)...
In totaal misschien 4x per maand.. Vaak echt te moe: man slaapt zo, ik lig dan nog wakker - hij eerder wakker, dan ben ik nog te moe haha.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die er niet zo vaak zin in heeft. Denk dat het komt omdat het niet meer spontaan kan. En we liggen vaak op tijd op bed omdat de kindjes weer vroeg zijn. En als ik moet werken gaat om 04:45 de wekker.
Wij hebben met 4 kindjes nog 4/5 keer per week seks, maaaar hier hoeft het niet alleen maar in de avond na een drukke dag, Onze dochter gaat tussen de middag nog slapen en mijn man draait als verpleegkundige vaak avond dienst en is overdag dus veel thuis.
Uhhh zelden heb sinds de plaatsing van de mirena echt nul zin, ook zin maken is geen optie (wordt echt niet enthousiast helaas). Denk erover om de mirena er naar uit te laten halen want dit is ook niks (letterlijk)
nou...hier is het momenteel ook niks hoor, als wij 2x pm halen is het super, Hier vaak een kind wat tussenin slaapt, En de komende 5 weken mogen we sowieso niks, omdat ik geopereerd ben (baarmoederverwijdering) dus het blijft hier voorlopig super rustig.....helaas
Hmm ik kom er niet best vanaf geloof ik (of mijn man niet) . na ruim 8 jaar verplicht op het juiste moment is de zin echt wel over. Laatste keer was de ' making off' van de jongste. Hij is 2. Ons voornemen van dit jaar is dat we dr weer es tegenaan gaan. Knuffelen doen we wel vaak. En onze relatie is goed. Maar dan vallen we meestal al snelnin slaap.
Hier ook maar zelden! Nu heb ik natuurlijk een open wond en dan denk je er niet eens over na! Maar nu ook met onze jongste die weer komt voor een nacht voeding en de oudste die 6 uur (of vroeger) wel goed genoeg vind hebben we allebei om uiterlijk 23:00 uur maar 1 ding op ons lijstje staan SLAPEN!
Soms 1x per maand, soms 3x per week. Dat loopt echt heeeeel erg uiteen. De seks is wel beter dan vroeger dus geen klagen hier.