het: bijna gefrustreerd ik voel de baby nog steeds niet (!!!) topic

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door spruitjes, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup

Gup Actief lid

9 jul 2014
    130
    0
    16
    Omgeving Rotterdam
    Morgen 23 weken en nog niks, noppes, nada :(
    Placenta ligt aan de voorwand, op echo's doet meneer zich voor als circusartiest maar ik voel vrij weinig tot niets. Wanneer ik denk iets te voelen is het al weer weg. Baal er enorm van, vind het zo jammer

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dan zitten we in hetzelfde schuiten :(
    Hier op de echo ook een zeer actief mannetje te zien maar voel, behoudens af en toe een kriebel werkelijk niks :(

Baal er ook wel van, had zo gehoopt nu wel eens een schopje te kunnen voelen.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Vandaag alweer 23 weken en op wat plopjes na in mijn onderbuik nog helemaal niks :(

Ik vind het zo jammer, had graag gehoopt ondertussen meer te voelen en dat mijn man ook eens iets kon voelen.

4. Gup

Gup Actief lid

9 jul 2014
    130
    0
    16
    Omgeving Rotterdam
    Wat vervelend Drieka. Ik heb ondertussen wel beweging en flink ook.
    Heel gek en bijzonder van niks naar hele duidelijke schopjes of stootjes.
    Ik hoop voor jou dat je ook heel snel wat gaat voelen!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hey Gup, ja baal er ook wel van, vandaag nog bij de gynaecoloog geweest omdat ik vanaf vandaag door hun begeleid ga worden ivm mijn rugproblemen en waarschijnlijk een ruggenprik die ik ga krijgen.
    Ze hebben nog een echo gemaakt en zag er allemaal prima uit, de kleine man was goed beweeglijk :D

Toch is het heel erg vreemd, nadat we weg waren in het ziekenhuis voel ik ineens iets boven mijn schaambot van die doffe klopjes, ik denk toch dat dat dan schopjes van de kleine zijn? Het zijn geen echte plopjes meer maar echt harder en doffer, ik voel aan de buitenzijde helaas nog niks.

Volgens de gynaecoloog moest ik me niet druk maken omdat ik pas 23 weken was en dit de eerste zwangerschap was. Dus zal dan wel goed komen.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ongelooflijk!!! Net voelde ik weer van die doffe kloppen in mijn onderbuik en liet mijn man eens voelen, hij voelde dus echt de kleine :D

Zo bijzonder :)

Nu hopen dat het snel sterker wordt zodat ik het meer en meer ga voelen en op een gegeven moment ook mijn buik zie bewegen :p

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    leuk drieka!! die plofjes is de kleine echt wel ja! ik lees het zo vaak.
    wel balen voor jou dat het net niet ff wat duidelijker voor jezelf is.
    hier voel ik de kleine heel vaak. ligt echt erg laag vind ik zelf en ook redelijk vaak tegen mn blaas aan te kicken. ik plas als een dolle...
    ook voel ik sinds een week de kleine helemaal om zn as draaien ofzo. heel gek en soort van eng. in het midden een harde punt en aan de zijkant van mn buik erg zacht. voelt best akelig eigenlijk. en afgelopen vrijdag zag ik de kleine 2 x schoppen, mn buik bewoog. nou ben ik erg slank, had niet anders verwacht dan het snel te kunnen zien.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ik vind het ook wel spannend en hoop dat het nu snel meer doorzet zodat ik ook dingen beter kan voelen en zien, ik moet ook ontzettend vaak plassen maar hij trapt volgens mij ook steeds op mijn blaas :D
    Gisterenavond was echt heel erg bijzonder want toen was hij echt een uurtje bezig, werd er helemaal weeïg van :D, ben normaal zo nuchter.

Zal nog wel even duren voordat ik de buik echt zie bewegen, ik ben niet super slank maar heb een normaal postuur. Daarbij komt dat ik best een royale placenta heb die ook aan de voorzijde, zijkant en rugzijde ligt dus dat houdt ook veel tegen, daarnaast slik ik ook nog eens morfine dagelijks waardoor de kleine ook wat rustiger is dan het anders zou zijn.

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Haha jou kleine komt helemaal chill en zennn op de wereld joh! (Niet pesterig bedoeld hoor! Is vast een hele serieuze niet leuke reden)

10. Gup

Gup Actief lid

9 jul 2014
    130
    0
    16
    Omgeving Rotterdam

Whiihooooo! Super he!?:D

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ben er helemaal gelukkig mee, voel nu ook elke ochtend en avond van die doffe klappen onder in mijn buik en gisteren voelde mijn man het weer eventjes :D
    Eindelijk begint het bij ons ook.

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Kan ik wel tegen hoor :D
    Nee een leuke reden is het zeker niet, heb 3 hernia's in mijn onderrug, 4 versleten onderrugwervels, 3 versleten nekwervels en fibromyalgie.
    Sinds afgelopen maandag onder behandeling van een gynaecoloog ivm de aankomende bevalling met mijn rugproblematiek, helaas te horen gekregen dat ik er rekening mee moet houden dat, als ik een ruggenprik moet krijgen, mijn chronische rugklachten helaas alleen maar ernstiger worden levenslang omdat ze dan juist onderin de rug moeten prikken waar de problematiek bij mij zit :(
    Dus ben er een beetje angstig van geworden want we hebben ons voordat we zwanger wilde worden overal heel erg goed in verdiept en allerlei gesprekken gehad met artsen maar dit was me nooit verteld.

Deel Deze Pagina