Nog niks?? Hier niet inmiddels wel 3 van de zwangerschapsgym bevallen allemaal te vroeg...Hier kan dat natuurlijk ook nog hoop het...
Goed volgens mij ben ik de slijmprop aan het verliezen bij de bevalling van m'n zoontje was hij er dezelfde dag maar helaas zegt die slijmprop niet zoveel.... Hoe is t met jouw??
Hoe is het hier?? Ik ben maandag 3 jan 2011 op de uitgerekende datum bevallen van een dochtertje Yente. Ze was er in 4 uur een heftige maar wel lekker snelle bevalling. 4790 gram
Gefeliciteerd met jullie meid. geniet er van. Wel fijn zo'n snelle bevalling. Zou ik ook wel willen...
Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon Siem! Mijn vliezen zijn gebroken op de uitgerekende datum maar uiteindelijk kwam hij 3:10 uur op 4 januarki (een dag later) ter wereld.
Van harte gefeliciteerd Juju!! Ik ''ken'' jou van buikentopic....had je nog wel een 40 weken foto gemaakt?!!! Ben je lekker aan het genieten!!?? Veel liefs! (foto zou leuk zijn )
Foto in album! En ja heb ook nog 40 weken foto gemaakt, toen waren er nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling Die staat trouwens nog niet in het album.