idd zelf maken zou ik doen. Wat hier goed werkte in het begin (ook zo lastig nl) was een halve banaan, halve babyliga en wat mamamelk (moet je wel hebben, anders opvolgmelk). Of misschien is het een kindje wat graag zelf stukjes pakt en sabbelt. Probeer eens een schijfje banaan of appel, kijken wat ie doet. (Sinasappel wordt pas vanaf 9 maanden aangeraden trouwens)
Heej kir... Hier nog 1 hoor... Fruithapjes wilde ze niet... Nog steeds nog maar mondjesmaat.. Als ze kon praten, was het hier echt.. Sasha zelluf doen, denk ik. Ik geef haar nu reepjes peer. Dat vind ze lekker. Banaan hebben we even geboycot, want ze is weer lekker verstopt. En avondeten, brocolli of bloemkool ofiets en dan gewoon op haar blad van dr eetstoel neerleggen. Gaat perfect hier.
Nou vanmiddag heb ik een halve peer gedaan even met de staafmixer gedaan, zaten nog welk kleine stukjes in... en dat ging wat beter, hij heeft het wel helemaal opgegeten. Bij stukjes wel kokhalsen maar ging toch goed. Maakte ook wat kauwbewegingen erbijdus.... De laatste 5 hapjes waren weer beetje piepen maar ging beter. Vanaaf eens met worteljes proberen. Ik houd jullie op de hoogte. Nog even een bij-vraagje; met die staaf-mixer he, dat is natuurlijk een soort cupje en dan krijg je binnenin die mesjes, maar als je iets hebt wat minder groot is dan de diepte van het cupje komt het niet bij die mesjes en pureert dus niet... Beetje duidelijk hha moielijk uitleggen, de rest die dus niet lukte heb ik maar geprakt. Oftuwel ben oik nu zo onhandig of is er gewoon een foefje voor?
Nu zijn we twee weekjes verder na de opening van me topic en het gaat beter.... Waarom? Ik maak het nu vers en het gaat beter. Ze groentehapje, iets minder maar dat is standaard. Ik ben wel slecht want om te zorgen dat hij dat beter eet doe ik er 2/3 theelepeltjes appelmoes door. Is misschien niet de bedling maar dan eet hij het tenminste en die appelmoes bouw is straks gewoon weer af. Nou meiden goed nieuws niet?