Net twee dagen na het uitmaken met mijn vriend kom ik er dus achter dat ik zwanger ben, dit zorgt voor hoop verwarring. Durf niet echt blij te zijn, want het alleen opvoeden van een kind maakt me toch wel wat angstig, maar goed weghalen is voor mij geen optie. En ja mijn leeftijd tikt ook gewoon door (36) als ik dus een kindje wil moet ik het nu doen, en ja veel keus heb ik eigenlijk niet . Las gelukkig wel dat er hier meerdere alleenstaande mama's zijn dus hoop beetje op jullie advies.
Jeempie dat is inderdaad een verassing dan! Ik wens je veel suc6 en geloof dat alles altijd goed komt! Er zijn genoeg succesvolle alleenstaande liefdevolle moeders. Dus dat kun jij ook zijn!
Ik wil je ondanks alles toch van harte gefeliciteren met dit wondertje. Geloof dat alles een reden heeft en je komt er wel! Laat het maar rustig op je inwerken en hier op het forum zullen er genoeg meiden zijn die je advies kunnen geven, steunen en naar je zullen luisteren. Liefs Mirre
Een kindje krijgen is echt het mooiste dat er bestaat. Probeer dus ondanks deze minder leuke situatie een heerlijke zwangerschap te hebben. Veel sterkte en geluk! LIefs Tina
Anne, Ik wil je graag toch heel voorzichtig feliciteren. De omstandigheden zijn er niet naar, dat begrijp ik, maar toch gefeliciteerd met dat mooie wonder wat in je buik gaat groeien. En ik wens je heel veel sterkte. Het is niet makkelijk om in je eentje een kind te krijgen. Ik wens je heel veel geluk toe, meid. Knuffel, Marianne
Je verwarring is begrijpelijk meid! Is natuurlijk heel dubbel allemaal voor jou gevoelsmatig. Ik wil je toch van harte feliciteren met je zwangerschap. Dit kindje heeft er bewust voor gekozen in jouw buik te groeien, ik hoop dat je er snel van kunt gaan genieten. En ik wens je een hele boel steun toe van mensen in je omgeving en op dit forum.
Van harte gefeliciteerd! Ik wordt ook een alleenstaande moeder. Merk aan mezelf dat ik me steeds sterker begin te voelen, en en ook zeker 100% voor wil gaan.
Meis, toch gefeliciteerd! Niets gebeurt zonder reden toch? Ookal zal je die niet altijd zien/weten. Probeer er van te genieten! Zo iets moois.....
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, het is inderdaad erg moeilijk. De meeste mensen om me heen weten niet zo goed wat ze er mee aan moeten. Ik merk wel dat ik me er steeds bewuster van ben, maandag eerst naar de dokter eens kijken hoe ver ik nu eigenlijk ben.
dat is een moeilijke situatie...maar daarom niet minder gefeliciteerd! Ik hoop dat je wel van je zwangerschap kan genieten
Lieve Anne, van harte gefeliciteerd! En ook als het moelijk is nu ik hoop dat je kan genieten van zwanger zijn.... veeeeeel liefs & geluk Luisa
Vandaag bij de huisarts geweest, hij feliciteerde me met de uitslag. Heeft me heel wat uitgelegd over alle testen die ik mocht doen omdat ik de 36 gepasseerd ben. En ik krijg donderdag een termijn echo omdat ik twijfel aan de lengte van mijn zwangerschap. De symptomen wijzen uit naar een langere termijn. Ben dus wel beetje benieuwd
Vandaag Termijn echo gehad. (inwendig) Er was niets te zien op de echo. Of het is dus te klein of het zit niet goed. heb bloed moeten prikken voor hcg en moet maandag terug om te kijken of ze dan wat kunnen zien. Het ziet er dus niet zo goed uit allemaal.
succes meid bij mij konden ze vandaag ook niks zien maar dat was uitwendig en inwendig is nie gedaan om wat voor reden dan ook bij mij was wel goed te zien dat me baarmoederwandslijm goed verdikt was maar verder kon ze niks zien maar vanmiddag had moeders voor moeders weer getest en ze vermelde me dat de testen van hun hoge hcg hormoon nodig hebben om een goeie posi test te krijgen en voilla hartstikke positief dus meid maak je niet te druk het komt echt wel goed hoor als jij maar voelt dat het goed zit is het ok soms geven artsen ed je meer stress dan nodig is