1 en 2 kan ik nog niet beantwoorden, heb nog geen kinderen. 3. David Nathan Tristen of Tessa Sterre Nikita 4. Hij kwam met Angelique, jongensnamen nog nooit over een andere naam dan David gesproken.
1. Hoe heetten jouw kinderen als ze van het andere geslacht waren geweest? Naamloos denk ik. Niks was leuk genoeg. 2. Hoe heetten jouw kinderen als de namen die ze nu hebben verboden waren? Oftewel: wat was jullie tweede keuze? Viënna. 3. Als je NU nog een zoon en een dochter zou krijgen, welke namen zou je ze geven? Jongen zou nog steeds naamloos zijn denk ik. Meisje wordt nog steeds Viënna. 4. Welke namen (jongen en meisje) vond jouw partner of man mooi maar heb jíj afgeschoten? Hij kwam niet met voorstellen. Hij wilde eerst wachten op het geslacht. En de meisjesnaam had ik al heel lang en vond hij gelukkig mooi. Al had hij anders denk ik nog weinig input gegeven.
1)zoon zou Janne geheten hebben en bij beide meiden hadden we de naam Naud als jongensnaam. 2) bij de jongste hebben we ook even nagedacht over Nova, Iva of Gwen 3) Rens of Nova 4) Timo. Echt vreselijke naam vind ik dat.