2 i.p.v. 3 aders door navelstreng

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ischa31, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Vorige week heb ik een pretecho gehad en vroeg de echoscopiste of ze met de 20 weken echo hadden gezegt dat ik maar 2 aders door de navelstreng heb lopen i.p.v. 3.

Ik de volgende dag meteen de gynaecoloog gebeld omdat ik toch wel erg geschrokken was, ook doordat ik ben gaan googlen. En de gyn snapte mijn bezorgdheid en zou de eerst volgende afspraak nog even goed kijken (met de 20 weken echo was dit schijnbaar niet duidelijk te zien). Volgens haar is het niet nodig om me druk te maken omdat het hartje en de nieren goed werken. Als het goed is gaan ze hier a.s. vrijdag nog even naar kijken. Helaas maak ik me nog steeds wel een beetje zorgen hierover.

Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes
    Ischa

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey meid,
    Vrienden van ons hadden vorig jaar hetzelfde. Van hun heb ik toen gehoord dat ze vooral de groei in de gaten houden. Ook werd er gekeken naar een bepaalde hartafwijking en nierafwijking. Toen die op de echo niet zichtbaar waren, werd hun verteld dat het ws allemaal wel los zou lopen. En inderdaad, hun dochtertje wordt volgende week een jaar en ze doet het prima!

Maar ik snap je zorgen wel hoor. Je hoopt gewoon te horen, alles ziet er prima uit. En niet, goh, er mist een ader in de navelstreng.
    Fijn dat je gyn je zorgen serieus neemt!

3. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Hoi,

Dat was bij mij (mijn moeder dan) ook het geval en hier ben ik.

Inmiddels 24 jaar en kerngezond!

Deel Deze Pagina