dyson steelstofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Onze Elektrolux steelstofzuiger (1.5)heeft het begeven en kan niet gemaakt worden volgens de fabrikant dus mogen het bedrag nu besteden in de winkel aan een andere, nu zit ik te denken om er een van Dyson aan te schaffen, maar deze heb je in verschollende prijzen, welke raden jullie aan en welke type hebben jullie?
    Ik kan niet heel veel recenties vinden op internet en tussen de reacties die ik wel vindt staan er al 2 tussen die het ook al hebben begeven na 2.5 jaar! Op de site van bcc kan je bij deze stofzuigers ook geen extra garantie bijkopen?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij hebben een dyson. Geen idee welk type, maar de grote variant ervan. Hebben we gekregen van mijn schoonmoeder toen we ons huis hadden gekocht. Dat was september 2008. En hij werkt nog steeds. Ik vind m ideaal en prettig in gebruik, zeker met het huisdier-mondstuk vanwege de hond. De slaapkamers boven krijg ik in no time goed schoon, zonder veel kracht te hoeven zetten.

We halen alle mondstukken wel elke maand uit elkaar om schoon te maken, dus misschien dat dat ook scheelt.

Sinds twee weken hebben we de kruimeldief met lange steel en ook dat is echt een aanwinst hier in huis met twee kleine kids😁

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wij hebben de steelstofzuiger van dyson. Zou moeten zoeken welk type.
    Hebben hem nu 1,5 jaar en ben er nog steeds elke dag gelukkig mee!

4. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Zuigt die ook echt krachtig?

5. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Krachtig genoeg om elke dag onze beneden verdieping te zuigen (licht tapijt). Doe het 1x per week met de grote.
    Bij gladde vloeren is hij nog veel beter, tapijt is niet het meest handige voor een steelstofzuiger, maar hier werkt het prima, en ik heb tapijt waar je ALLES op ziet (helaas)

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    #6 Miss Mac, 1 jan 2015
    Laatst bewerkt: 1 jan 2015
    Die steelstofzuigers zuigen geen drol in vergelijking met een gewone dyson zuiger ;) zijn echt bedoelt als een kruimeldief op steel volgens dyson. Ook qua wattage zie je al dat dit never nooit een gewone stofzuiger kan vervangen.

Ga eens naar de mediamarkt en probeer een dyson steenstofzuiger op je hand, en een gewone dyson stofzuiger.. Wereld van verschil ;)

En die steelzuigers kun je net 15 minuten max zuigen, dan moeten ze weer UREN in de lader.. Dus je kan niet ff beneden stofzuigen en daarna boven want dan is de accu leeg, en dat ding zuigt nauwelijks haren op, echt een kruimeldief op stok

Bij de meeste modellen moet je ook nog eens de knop ingedrukt houden tijdens het zuigen wat na 15 minuten resulteert in een lamme hand ( en lege accu en weer uren aan de lader)

Oh en die 15 minuten zuigkracht van de dyson steelzuigers is op normale stand. Op turbo (= extra krachtig) stand dan zuigt hij maar 6!!! hele minuten, ook de uitvoering à €300

Deel Deze Pagina