Sinds gisteren miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door naadje21, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Hallo Dames,

Ik weet sinds gisteren ochtend dat ik een miskraam heb gehad..ik weet niet of het normaal is wat ik heb:(:(

Ik heb pijn aanvallen en verlies bloed alsof k menstrueer maar heb er elke keer zwarte stukjes bij..heb nu zelfs 3 keer iets gekregen dat lijkt op een stuk lever:(:(:(

Hoelang blijft pijn en bloedingen aanhouden..dit doet echt pijn:( en heb het ook zo extreem koud..is dit nog normaal voor een miskraam?

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hi,

Wat erg voor je meid, heb deze week ook een miskraam gehad dus weet hoe je je moet voelen!
    Die zwarte stukjes is weefsel, hoort erbij. Kan soms inderdaad best groot zijn. Pijn en bloedingen hebben bij mij vier dagen geduurd, pijn werd wel per dag minder.
    Je kunt gerust iets nemen voor de pijn hoor, ik nam zelf Aleve Femina (met Naproxen erin), dat haalt de scherpe kantjes eraf.

Sterkte!!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Naadje: heel herkenbaar allemaal. Ook de stukken lever. Ik dacht dat dat de placenta was, wat dan afgebroken werd. Ik heb een hele avond en nacht enorm veel bloed (en leverachtige stolsels verloren) en tegen de ochtend nam de pijn af. Had enorm veel last van klam zweet zelfs als ik weer zoveel krampen kreeg. Het verschilt per persoon, maar ik vond het nogal heftig allemaal.
    Ook ik heb Aleve ingenomen en moest er van het zkh nog paracetamol bijnemen, omdat dat elkaar versterkt. Daarmee heb ik de pijn aardig onder controle gehad. Ik heb zelf 2 weken gevloeid, maar mijn baarmoeder was ook nog niet gelijk 'schoon'.
    Ik wens je heel veel sterkte!

4. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Dank je wel..wat naar ook voor jou, gaat het nu wel wat beter met jou?

Okeey, ik schrik elke keer van dat stukjes weefsel..ik weet nu in ieder geval wat het is.
    Ik vraag mijn partner gelijk of hij aleve femina voor mij wil kopen..thanks voor de tip! Xx

5. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Bedankt voor je reactie..het geeft me een gerust gevoel dat het er allemaal bij hoort

Jeetje, wat heftig dat er zoveel vrouwen zijn die een miskraam hebben meegemaakt..t maakt me echt sad:(

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Herkenbaar hoor, die zweetaanvallen ook. Je lichaam is hard aan het werk.
    let wel op dat je geen koorts krijgt, want dan moet je wel meteen de dokter bellen.

Bij mij waren die krampaanvallen (soort van weeën) ook erg aanwezig. Na elke kramp weer bloedverlies. Net zo lang tot het vruchtje eruit was.
    Toen zakte de pijn en werd het een soort van ongesteldheid. Je mag trouwens geen tampons gebruiken met een miskraam, ivm infectiegevaar.

Sterkte meid!

7. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Dank je wel, het lucht echt enorm op dat het niks geks is

Ik hoop echt dat je binnenkort mag genieten van een goede, gezonde zwangerschap..Xx

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte meid!
    Probeer een lekkere warme kruik tegen de buikpijn,en laat je gewoon lekker verwennen..dat verdien je nu.

9. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Dank je wel..k heb heel de avond een warme kruik tegen mijn buik gezet..heerlijk!

Deel Deze Pagina