want ons hondenkind moet uit!!! Zit al uren te wachten, want als het regent doet hij helemaal niks en maakt rechtsomkeer ..gevolg dat ik zeiknat ben en we straks weer moeten. Kan het nou niet ff droog worden dan ren ik ff tussen de buien door, maar hier is het nog GEEN moment droog geweest
Neem een papraplu zou ik zeggen is ook best handig als je eruit wilt en je wilt niet nat worden,hond moet ook een plasje...
Dat is balen, ik ken het probleem. Een van me 2 honden wilt ook niet naar buiten als het regent. En me andere hond maakt die hele regenbui niks uit.
Oh maarre niet voor mij hoor!! Ik smelt niet van een buitje, maar onze kanjer wil gewoon echt niet lopen dan. Water is ie gek op, maar regen .... wat een eitje soms en dat voor z'n stoere hond!
regen??? hier is het droog! ik heb zelfs even met de buurvrouw voor op het bankje gezeten....(in t-shirt!) en in het zonnetje!! heerlijk is het hier!
Ken het probleem hier ook, als wij de voordeur open doen en mevrouw ziet dat het regent maakt ze rechtsomkeer, en ik sleep haar echt niet even mee naar buiten, mijn spierbundeltje, ja dan zit er niks anders op dan te wachten tot het mw wel beliefd
djara Hier in Zwijndrecht vanaf dat ik m'n oogjes vandaag open deed REGEN!! Pfff..net ff snel naar buiten geweest..meneer vond het niets, want het ging alweer druppelen En nu alweer harder. Zo zie je maar klein nederland, maar zoveel weerverschil!
Hier is het ook allemaal regen. En ik koet nog naar de winkel. Maar heb geen zin om mij en mijn zoon helemaal in te pakken. zucht.
Hier regent het ook al de hele dag. Onze hond wilt met regen voor geen goud naar buiten blijft echt stok stijd staat. Drinkt en eet dan ook nauwelijks.
Zoooooooooooooo op het moment een HOOSbui!! Wat een regen zeg!! Gelukkig ben ik net 5 min binnen en heeft onze Elvis gepoept en geplast!!
Nou ik las dat er in het westland op sommige plaatsen een halve meter water gevallen is, dat zouden mijn konijntje niet overleven denk ik, of ik moet ze zwembandjes om doen.