Daar gaan we weer!

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hier in het zuiden is het alweer begonnen: School!

Vanmorgen met moeite uit bed gekropen, met moeite mijn zoon wakker gekregen, en hem uiteindelijk naar school gebracht.

Alleen wel weer een groot voordeel, heb mijn huisje alweer schoon! Dat is dan weer wel fijn, dan heb je de rest van de dag nog voor jezelf.

Maar dat wordt weer flink wennen na die 6 weken :cry:

xxx
    Uni

2. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik kwam er vanmorge ook niet goed uit, maar mijn dochter wel...Ze had er echt weer zin in!!!
    heb ook flink gepoetst, das wel weer een voordeel, je kunt weer goed vooruit...
    Alleen, het regent nu hier, en ik moet haar zo weer naar school brengen, op de fiets :cry: ....haha

fay

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    lol mijn zoon vanmorgen ook op de fiets naar school ...(10km fietsen)
    komt ie op school aan ...zegt die leraar ...goh dennis jij bent stoer om op je vrije dag naar school te komen :confused: wij wisten daar niks van ..
    mijn dochter komen ze halen met de taxie ..dus ik heb geen last van de regen ;)

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ach die arme jongen heeft hij voor niks zo'n eind gefietst.

5. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    haha, asjuh, das ook iets....Hier moet groep 1 en 2 nu ook op vrijdag morge naar school..Eerder niet, maar goed dat ik dat vanmorge hoorde...Was dus allang bekend :oops: ....
    Nu ff regenpakken aandoen, en fietsen maar :cry: ...

fay

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    tja dame's wij hebben nog 3 weken ;) kids dan he

7. Niet meer actief

Yep, hier ook, pas 4 september weer naar school, lekkerrrrrrrrrrr hoor.Moeten dan wel lang wachten op de eerste vrije schooldag maar we genieten er nog lekker van!

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Mijn dochter ging vanochtend ook weer naar school en mijn zoontje gaat voor het eerst a.s. donderdag. Dan heb ik dus lekker de handen vrij. Over twee weken begint mijn verlof.....Joepie!!

Deel Deze Pagina