Testen of afwachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cjms, 16 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Lieve allemaal,

Ik zit momenteel een beetje in een dilemma. Ik heb een cyclus van rond de 32/33 dagen. Echter had mijn lijf besloten om drie dagen eerder ongesteld te worden. Tenminste, dat denk ik. Normaal gesproken ben ik zo'n 5 dagen ongesteld. Dit keer duurde het amper 3 dagen. Het begon met oud bloed en wat afscheiding, daarna wat meer (zonder stolsels) en eindigde met roze afscheiding. We zijn momenteel wel bezig met een kinderwens en heb rond mijn eisprong ook 'geklust'.
    Voordat ik ongesteld (of wat het ook is) werd, had ik behoorlijk last van mijn borsten en leek met vlagen misselijk te zijn (dat tweede kan ook goed tussen de oren zitten), maar dat heb ik wel vaker. Tijdens de 'menstruatie' gehad heb ik wel steekjes en pijntjes gehad die ik normaal gesproken niet heb. Momenteel heb ik geen last van mijn borsten, enkel een wat apart gevoel en een wat zeurderige pijn in mijn onderrug.
    Ergens denk ik dat ik mezelf teveel in mijn hoofd haal, maar ik zou graag willen weten of er dames zijn met vergelijkbare ervaringen.
    Is het goed om alsnog een test te doen of om deze ronde gewoon even af te wachten?

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik haal niet helemaal uit je verhaal wanneer je ongesteld bent geweest en waar je nu in je cyclus zit.
    Als je het zeker wil weten kun je testen. Dan weet je waar je aan toe bent

3. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik had tot gisterochtend bloedverlies. Dit is dus een verhaal over de afgelopen dagen. ;)

Deel Deze Pagina