Jongen gooit zwerver in de gracht.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nessy, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
  2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    :x ik kan hier ook ontzettend boos om worden, stelletje kleuters

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het is inderdaad belachelijk. Gelukkig is de man direct geholpen door omstanders.

Maar... de zwervers hier in Amsterdam zijn echt stront vervelend. Ik ben al eens onder getuft door een dronken zwerver toen ik de man niet eens aankeek (ik zat in het park). En het enige wat ze doen is bier drinken en ruzie maken in het park en vervolgens een berg troep achterlaten.

Alhoewel, bij de AH waar wij boodschappen doen staat toevallig dan wel weer een lieve zwerver. Al weet ik natuurlijk niet wat ie verder uitvreet ;)

Maar ik blijf het wel belachelijk vinden om zo'n man een gracht in te gooien natuurlijk!

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Niet normaal meer... en dat kan en mag allemaal maar hier in Nederland!!

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

:( stoer hoor :x

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Niet normaal wat een vervelend *** volk

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    toevallig droomde ik van de week dat ik in utrecht langs een grote groep zwervers moest met mijn baby. Ik liep erlangs en beschermde mijn zoontje voor ze dat ze er niet aan zouden komen omdat ik bang was dat ze ziek van hen zouden worden. Zegt 1 zwerver....ik heb bloed aan mijn handen, zal ik hem aanraken. Echt heel gemeen. Paar meter verderop had ik ineens mijn kindje niet meer in mijn armen en was nergens meer te vinden.
    Vaag he?!

Deel Deze Pagina