Hahaha nee, heeft NIKS met instelling te maken he Martine. Moet ik eens op mijn werk gaan zeggen: tja, ik moest er een keertje uit he vannacht. Daarom begin ik maar een uurtje of 2 later
Jaaa, die Martine. Krijg helemaal de kriebels van haar. Elke keer als ik haar zie denk ik:'doe eens wat!'
hebben jullie ook gezien dat zij als enigen niet naar de kroeg gingen? en dat dennis eindelijk eens liet merken dat hij niet blij was dat martine weer niks had gedaan? vond het vrij schokkend allemaal!
Ja, als hij eens zoiets zegt..die blik van haar dan he! Dat eeuwige getut van haar ook. Als het nou nog wat zou helpen...:S Ben zeer benieuwd naar volgende week!
Haha ! Ja dat is toch altijd zo! My god wat ziet die Dennis onder de plak! Martine mag hem afzeiken, maar andersom.. Nee dat kan niet. Brr alleen als ik dat verwende hoofd zie krijg ik al de kriebels Vind het trouwens belachelijk dat ze het WEER niet afhebben, afstraffen die handel. Bah
Zo ik heb Martine nog nooit zoveel zien doen als deze week. Ik bedoel een kozijn schilderen in tweeënhalf uur is toch heel knap
Ja, logisch toch, dat je dan zo moe bent dat je daarna niets meer kan! Is zwaar hoor een kozijntje schilderen!! Nee ik zeg het je, Martine heeft haar steentje in dit Blok wel weer bijgedragen! Die heeft zo hard gewerkt... Die kan weer een poosje op haar ........ gaan zitten..
ik snap ook echt niet dat hij t vol houd zo.... ik bedoel maar het is niet af, maar moet je zien wat hij allemaal gedaan heeft in zijn eentje!!! Petje af.... Brrr krijg kriebels als ik haar zie... Maar dat nieuwe koppel, dat wijf vind ik nog erger..... Staat ze daar als een paradepaartje beetje naast dr mannetje,,, bleh mag ik ff kotsen MAAR FEIT IS ZE DOET WEL WAT
Ik heb ook choco-manderijn koekjes! Vind het heel sneu voor M&M! Echt onterecht, dat die nieuwe hoger zitten!
Wat een belachelijke jury!! Sorry hoor, maar die kamer van monique en maarten vond ik veel creatiever aangekleed door die schilderijtjes enzo. Zij beginnen creatiever te worden en dan word een streep schoolbordverf beter gewaardeerd :S Nou schiet mij maar lek Wel jammer dat er misschien WEER een koppel uit moet, misschien wel verdiend hoor, maar dan moeten we weer "wennen" aan 2 nieuwe mensen. Daarbij vond ik die actie om zo te waarderen met die 1en en 10en inderdaad erg laag!! Sow ik ben het kwijt haha,, en nu lekker verder kijken