Met dat wegen zeiden wij beide (bij de eerste): veel te zwaar. Direct daarna: hoeveel moesten ze ook alweer? Whahah...ik geef toe, wij zijn ook een lekker stel bij elkaar
Ik ben vandaag ook lui maar als ik op mn vent moet wachten zit ik hier morgen nog. Jewell! Ik heb wel een peer voor je, krijg ik je reep!
Ow, die Dennis en Martine halen me echt het bloed onder de nagels uit. Die zouden echt never nooit mijn vrienden kunnen zijn!
Hahahaha neeeee. Die ga ik morgen als ontbijt gebruiken Sorry. Oh Martine, je bent zo welbespraakt!! Ik laat me EIGE niet onderbrekuh. Hear hear!!
Ik moet juist zo lachen om die droge humor van bijv. Monique (van Maarten) en om Miek! Die vinden zulke mooie inkoppertjes. Dennis en Martine....pfffff
Sorry maar wat een kutmentaliteit heeft zij zeg. Daar word je toch sjacho van. En spreek nou eens Nederlands. Zucht.
Jammer dat het alweer afgelopen is Wat een kleuter zeg die Martine pffft, ze hebben het zelf verkloot en nu gaat ze nog de kont in de krib gooien ook
echt ik had martine al lang van t balkon geworpen, echt zoooooo irritant dat kind. Wow, t wordt elke aflevering erger zeg. Denk dat t slimmer was ze eruit te laten gaan (of helemaal niet mee laten doen)
Inderdaad. En ze blijft zelf maar schreeuwen dat ze geen klein kind is... ahum. Ik hoop dat ze daar even op terug komt nu ze zichzelf zo op tv ziet.
Wat een stel sufk*tten zeg, die Martine en Dennis... Ik zat me gewoon kwaad te maken op de bank, vind het bewonderenswaardig dat de rest zich zo goed kan inhouden!
De enige 'normale' vind ik nog Miek en Nienke. De rest vind ik allemaal irritant. Maar idd Martine was bij mij ook van het hoogste balkon gevlogen