Het Blok 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, heb het net teruggezien op uitzending gemist en daarna nog even op funda gekeken. Het gekke is... dat ik martine en dennis appartement nog het mooiste vindt ook nog:$8) Qua indeling dan vooral, en het leek (nu) mooi afgewerkt.
    Ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen.

2. danip

danip Niet meer actief

Oeh kun je het zien op funda dan? Welk adres vul je dan in?

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    dat wil ook ook wel eens zien dan op funda, errug benieuwd

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
  5. Yukl

Yukl Niet meer actief

#385 Yukl, 4 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2010
    Jemig wat duur! Is dit de startwaarde?! Manlief en ik zaten woensdag nog te mijmeren hoeveel ze zouden opleveren en kwamen zelf op 220.000 euro. :( Hier in dit complex staan even grote appartementen te koop, met parkeergarage (die in de stad al snel 20.000 euro waard zijn) voor hetzelfde bedrag (we wonen om de hoek). Overigens nieuwbouw. Nu zijn staan er ook een aantal voor 20 a 30 duizend euro meer te koop, maar die staan dan ook al een jaar op funda ;)

Naja, dat zal niet zoveel meerwaarde opleveren denk ik (als dit inderdaad de startwaarde is, maar misschien is dat wel helemaal niet zo).

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind die van Dennis en Martine trouwens juist het minste samen met die van appartement 1 (ben even de naam kwijt) vanwege de kleine woonkamer. Voordeel van de bovendste verdieping is wel dat het een mooi dakterras heeft, maar daar leg je ook een aardig bedrag voor neer zie ik. Ik vind appartementen 2 en 3 het mooiste qua indeling.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind die van Maarten en Moniek denk ik het mooiste zo op de foto's gezien!
    Vind het erg jammer dat nienke en mieke zo'n rare woonkamer hebben met houtenbankje.
    En erggg donker.

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik vind die van m en m ook het mooiste, de indeling is erg mooi.
    Appartement van de nieuwkomers vind ik niet echt positief naar voren komen op de foto's. Bedden niet even opgemaakt e.d.
    Appartement van dennis en martine is wel mooi hoor, vooral het dagterras! Maar ik gun het hun niet om te winnen.. ben benieuwd!

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

vind die van maarten en moniek het mooist. paar weken geleden zei ik nog dat ik ze het niet gunde omdat ik het oneerlijk vond met hun achtergrond, maar daar kom ik nu wel op terug.
    ze zijn wel continu aan het werk geweest, zonder zeuren, en het ziet er goed uit. van mij mogen ze winnen.

dennis en martine daarentegen, t appartement ziet er niet slecht uit, maar ook zeker niet het mooiste. en dat gezeur en luiheid van martine.. bah, die hoeven echt niet te winnen.

linda en henk: ook zeker niet verkeerd, alleen jammer van die enorme bank, het past echt totaal niet bij de rest van het appartement.
    niet de beste, niet de slechtste. wel leuk om afgelopen woensdag te zien dat linda ook een mens was, zo kwam ze eerder niet echt op me over.

miek en moniek: leuk stel, zijn ook steeds beter gaan doen naarmate de tijd verstreek, maar ben bang dat het niet heel goed verkoopbaar is, door de donkere kleuren en kleine wooonkamer.

zo, dat was mijn mening weer :D

10. danip

danip Niet meer actief

Dat heb ik ook inderdaad steeds geroepen, en kom daar nu ook op terug. Puur door hun harde werken.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb ook even op Funda gekeken maar die klok boven het bed van Miek en Nienke hangt ook uit het midden!
    Of zou dat hun opzet zijn geweest?

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, en ik zie nergens wasmachines etc. staan..dus waar je die kwijt moet....
    Bij Dennis en Martine weet ik dat dat in de keuken komt, bij die schuine kant.
    Voor mij al een reden om dat app. niet te nemen.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @elmo, bij ap 1 staat dat ze een aparte ruimte hebben voor w en d!:)

De prijzen zijn niet de startprijzen hoor, maar de vraagprijzen!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah, nou, heb niet alle teksten gelezen ;)

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee, lijkt me niet heel relaxed als je wasmachine in je woonkamer/keuken staat te loeien. ;) En in zo'n gebouw ga je ook niet 's nachts de wasmachine aanzetten (ivm overlast).

16. Heb heel het Blok niet gevolgd dit jaar, maar net even de huizen bekeken!
    Vind ze wel ontzettend duur hoor, jeetje. Maarja de locatie hé denk ik dan.. ;) Zou het er zelf niet voor over hebben!

Vind 99-I het mooist.. Maar zit alleen maar zo'n klein balkonnetje bij volgens mij?!

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je vindt niet zo snel grote balkons in Amsterdam ;)

18. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik heb ook niks met het nieuwe stel (Theo & Thea was het toch...) maar vind hun badkamer wel erg mooi en ruim.
    Verder denk ik dat Maarten en Monique de terechte winnaars gaan worden. Ze zijn altijd druk geweest (Maarten dan...Monique vooral met delegeren en koffiezetten) en hebben het minst te zeuren en te zeiken.
    Ben wel heel benieuwd. Uit ervaring weten we dat het ook wel eens heel anders kan gaan uitpakken.
    Gr. Dolfijn

19. Yukl, nee maar had geen beschrijving gelezen.
    Dus of het nou begane grond was en of er nog een terras of balkon enzo bij zat.. :)

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    De prijzen zijn incl de hele inboedel he! Kijk hier koop in in Drenthe heel wat meer voor dat bedrag maar goed incl alles vind ik het nog wel mee vallen.

Deel Deze Pagina