Dat scheelt natuurlijk wel. En het is natuurlijk over het algemeen kwalitatief zeer goed. Dus ik denk bij nader inzien dat de prijzen wel redelijk reëel zijn (al denk ik dat ze voor iets minder verkocht zullen worden, maar daar zijn het natuurlijk ook vraagprijzen voor).
De locatie is nou ook niet bepaald briljant, hoor, ik zou zelf niet in die hoek van stad willen wonen...
Uh, waarom niet? De watergraafsmeer is 1 van de beste stadsdelen van Amsterdam (zeker het gedeelte waar deze appartementen staan) Dat zie je ook aan de huizenprijzen; die zijn gewoon hoger in dat deel van Amsterdam. Je hebt er vrijwel geen sociale huurwoningen (aan die kant van de middenweg), erg veel koopwoningen, er wonen welvarende mensen, veel gezinnen met jonge kinderen, er staan veel huizen die tussen de 5 ton en 1 miljoen euro waard zijn, veel oude bebouwing, veel groen, veel voorzieningen. Het kan misschien je smaak niet zijn, maar de locatie is zeker wel goed te noemen. En ja, ik woon er zelf
Grappig. Watergraafsmeer is een van de mooiste wijken van Amsterdam, er wonen veel welvarende mensen. Je praat erover alsof het een achterstandsbuurt is.
Haha, woon je er zelf? Nee hoor, dat zeg ik zeker niet, geen achterstandsbuurt, maar gewoon ook geen buurt waar iedereen graag zou willen wonen. Het is niet het type buurt 'Jordaan' of 'De Pijp' (waar ik zelf overigens ook niet zou willen wonen, hoor). Een gevoelsmatige buitenwijk. Ligt nogal aan de rand van Amsterdam.. (En ik heb niks met Oost, maar dat is dan weer persoonlijk.)
Ik hoef er toch niet zelf in te wonen om te weten wat voor wijk het is? En er is geen enkele buurt waar iedereen zou willen wonen. En natuurlijk is het persoonlijk, maar het het leek in jouw post wel een feit. Er zijn heeel erg veel mensen die watergraafsmeer fantastisch vinden. En aan de rand van Amsterdam? Ik zou zeggen pak de kaart erbij
erg leuk om de appartementen op funda te zien, bedankt voor de link Denk dat m en m de terechte winnaars gaan worden. de 2 dames hebben wel een heeeele kleine en donkere woonkamer. Ook bij de nieuwkomelingen is de woonkamer klein. En de zeikers bovenin hebben waarschijnlijk zoveel extra kosten dat ze nooit veel meerwaarde zullen krijgen (denk en hoop ik) Neem ook aan dat de startwaardes niet gelijk zijn en dat de raagprijs op funda ook een vraagprijs is. Over de prijs en wijk heb ik geen idee. Ben wel heeeeeeel benieuwd naar woensdag, kan niet wachten!
Het is een van de laatste straten voor de weilanden en het sciencepark. En dan komt de a10. Waar ik eigenlijk vooral op doel, is dat de appartementen niet heel groot zijn, wat meer zou passen bij een publiek zonder kids midden in de stad, dan in een rustige, kinderrijke buurt. Haha, en nu hou ik mijn mond, want t lijkt wat gevoelig te liggen. Ben ook reuze benieuwd wat de apps gaan opleveren en wie er wint!
Gut, wat een stomme opmerking. Verder heeft kiwi gelijk; het is juist een zeer gewilde buurt. Overigens is het feitelijk een onderdeel van Oost, maar is het wel duidelijk te onderscheiden daarvan. En omdat het geen Pijp of de Jordaan is, wil het nog niet zeggen dat het niet gewild is. Bovendien, volgens mij liggen de huizenprijzen er niet heel anders dan de huizenprijzen in de Pijp, dus zo wezenlijk zal het niet verschillen lijkt mij. En verder ligt het juist binnen de ring dus zeker niet in een uithoek van Amsterdam. Ik ben wel benieuwd in welke fantastische buurt jij overigens woont Alleen het centrum zou deze 3 buurten overtreffen.
Ik vind het ook erg spannend!! Mijn vriend zei net al: 'Als maar niet Martine en Dennis toch gaan winnen...' Wat zou dat een anti-climax zijn zeg!!
Haha inderdaad!!! Dan maar M&M, ookal gun ik het Mieke en Nienke ook! Spannend! Eerst even stemmen morgenavond, en dan lekker voor de tv! Zal het helaas deze week zonder chocola moeten doen! ( dieet, baaahh )
echt spannend ik hoop echt dat m en m gaan winnen. hun hebben het echt verdiend, en miek en nienke gun ik het ook btw... als het maar niet martine en dennis op die nieuwe word
Ik zou er ook echt niet gek van op kijken als de 4e etage wint. Gewoon omdat het een mooie etage is met dakterras; maar zeker niet omdat het door deze zeer hardluierende,klagende,slapende zeurpieten is gemaakt. ik hoop dat M&M winnen, terechte winnaars en eerlijk verdient met hardwerken en geen gezeur. Als de nieuwelingen tegelijk begonnen waren met de anderen, geloof ik vast dat hun ook een dikke kans hadden op de overwinning. Ben zeer benieuwd; Kan het pas morgen bekijken, dus kom hier vanavond niet meelezen.