ja inderdaad. Ik denk dat de 4e etage een hele grote kans maakt. Zelf lijkt me dat het ideaalst. Alleen dan wil zonder kids. Niet elke keer die trappen op. En ach.. als hun winnen krijgen ze bijna allemaal geld. Dus dan heb je maar 1 echte verliezer en dat zijn die nieuwelingen.
4 zal daardoor ook wel een veel hogere startwaarde hebben, dus ik betwijfel nog of ze winnen. Ik denk dat 2 wint, gevolgd door 4, dan 1 en als laatste 2(door de ongunstige indeling)
ik ga dadelijk naar bed met chips, om heerlijk het blok te kijken! ik denk (en HOOP) dat 4 niet wint. hun startwaarde zal hoger liggen en de kosten die gemaakt zijn door michel zullen ook hoger liggen dan bij de rest! ik hoop dat ze er gewoon helemaal niks aan over houden!!!! (lekker puh) ik denk (en wederom:HOOP) dat M en M gaan winnen!
Grappig he, iedereen zo opgekalefaterd (schrijf je dat zo?). Die Renate..oke, ze is leuk zwanger...maar vind haar nog steeds niet echt leuk
Ik snap er niks van ... ( zal wel dom zijn.) Maar dit is niet live... Dus hoe kan het nou dat de appartementen nog wel op funda staan als ze in deze aflevering geveild worden??
Volgens mij worden de woningen op Funda aangeboden door de makelaar(s) die deze op de veiling hebben (op)gekocht.
Hahaha. Nee ik ook niet, maar ze heeft een mooie plofbuik Ik dacht dat die allllaaang bevallen zou zijn!! Wat liep ze er in de winter dan dikkig bij, toen was ze toch nog niet zo lang zwanger als ik dacht!
Gaaaaap... wat saaaaaaiiiii al die herhalingen Dan maar de bloedstollende verkiezings prognoses tussendoor!
Wat een rare opzet is het dit keer trouwens. Vorige keren was het met publiek, en met een veiling? Ik ben hier te blond voor hoor.