Het Blok 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ja ook heel irritant. Die uitspraak heb ik hem gister al een keer of 4 horen doen. Hij wil het wel heel graag melden.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

zo ik ben weer helemaal bij, kon het terugzien via uitzending gemist:)
    het wordt weer een leuke wedstrijd!
    ik begreep ook niet dat de eerste keuze uitging naar het tweede appartement, niet logisch omdat eerste en vierde het beste verkopen. Vorige keer had ook het stel met de zolder gewonnen omdat die het beste verkocht/ de meeste winst maakte.
    ik ben benieuwd

3. Wij hadden het opgenomen, en gisteravond dus gekeken..
    Ben zo benieuwd..
    Heb nog geen voorkeur, wel 2 stellen die ik irritant vind, maar dat kan altijd nog veranderen. We zullen zien..
    Kreeg het alleen al koud toen ik ernaar keek.. Brrr..

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd hoe het dit seizoen gaat lopen...

Vind de 2 dames minder leuk en heb zo'n gevoel dat het niks word met hun appartement maar wie weet zit ik helemaal verkeerd... ;)

Dat positieve stel kan ik me ook vreselijk aan irriteren...

Die andere 2 koppels zijn heel leuk :D

Heb nu alweer zin in de aflevering van a.s woensdag!

5. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ah zo...

6. giraf

giraf Niet meer actief

ik vond dat jonge stel ook het leukst tot nu toe. Ben benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Van Brad en Tobias dachten wij toen ook dat het niks zou worden....
    Ze deden niet veel zelf uiteindelijk (wat mooi werd) maar kregen het toch voor elkaar ;)

8. Nou ik vind die 2 dames ook irritant. Of het wat gaat worden, dat weet ik niet. Maar ik vind ze gewoon irritant.. Maar ook wel lief, dat ze een ruimte maakten waar ze met zijn allen nog enigzins warm kunnen slapen..

En dat ene stel, euhm Petra en Oene? Geloof dat ze zo heten. In ieder geval het kleffe stel van de 2 vind ik ook wel irritant.. Maarja..

Dat jonge stel heeft onze voorkeur nu. Maar ja, het begint pas net, dus er kan nog vanalles veranderen.

9. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Het beloofd een leuk seizoen te worden!! Alleen die pretty boy van de vierde is wel erg met zijn 'looks' bezig dat zal 'm nog tegen gaan vallen ;)

10. Haha ja idd.. Die zal denk ik erg blij zijn als de badkamer af is daar. Hahahaha!!

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jaaaa ik ga ook weer kijken,moet voor woe wel nog ff de eerste terug kijken!
    Vond het vorig seizoen zooo leuk!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb vorig seizoen niet gezien...erg jammer want de winnaar is een "bekende"

13. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Leuk hoor het blok heb ook weer zitten kijken leuke mensen ook weer dit x eindelijk weer wat op tv.

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vorig seizoen is nog te bekijken he!

Liefs Debbie

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Waar dan? VIa uitzending gemist?

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het was weer een leuke uitzending tot zover ik het gezien heb haha.
    Ga straks het laatste half uur ff kijken.
    Ik ga toch voor het stel in appartement 4

17. miffy11

miffy11 Niet meer actief

lag het nou aan mij of heet oene niet een keer gezegd dat ze buiten het hokje dachten?
    wel vaag trouwens, wie wil er nou zand in de wc??

ben bang dat app 2 gaat winnen, al ben ik er nog niet overuit of ik ze dat wel gun. toch een beetje valsspelen als je allebei bouwkundige bent..

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

t word op zondagmiddag (van 14.00-15.00 geloof ik) herhaald op net 5.
    was voor mij de enige die ik niet had gezien, omdat ik toen niet in nl woonde. probeer het nu alsnog te kijken, maar helaas niet altijd thuis op zondag.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik was het vergeten ( rot hormonen) :(

20. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ik denk ook dat zij een hele goede kans maken. Maar ik ben ook erg benieuwd naar appartement 4.. En ook of de meiden van appartement 1 voortijdig het Blok gaan verlaten. Echt stabiel komt Nienke niet over..
    En wb appartement 3, ik hoop echt dat ze toch enigszins 'binnen het hokje' gaan denken.. Want als dat 'hokje' wat ze gemaakt hebben van de wc een voorbode is voor hun hele appartement, dan weet ik niet of dat echt een succes wordt.. (vond het trouwens wel een geinig idee hoor, maar ik hoop dat ze met hun appartement serieuzer omgaan..).

Deel Deze Pagina