Ik vraag me trouwens af, of zo'n parachute wel "brandveilig" is.. Lijkt mij dat daar de jury ook wel op zal letten.. Tja, verder weet ik niet wie ik op dit moment het leukst vind. Ja Maarten en Monique, hebben het wel weer optijd af, en ziet er op zich best netjes uit, maar dat gepiep als ze een battle niet winnen.. Of toen met dat cijfers geven. Maarja..
Ik vind Maarten en Monique juist goed. Ze gaan gewoon lekker aan de slag. Wel vond ik hun oplevering van gister wat tegenvallen. De 2 dames vind ik erg leuk en het eigenlijk verrassend (relatief) goed doen. De overige 2... Come on, ga eens aan de SLAG zeg. Stelletje zeikerds. Vooral Dennis en Martine. Die Martine kan een ongelofelijk chagrijnig hoofd opzetten, om niet goed van te worden. Ik erger me groen en geel aan haar. Het blok is hier echt 2 straten verwijderd. Super leuk, ik loop er regelmatig langs. Volgens mij zijn ze nu bijna klaar want de steigers zijn net weggehaald. Er moet alleen nog het 1 en ander worden afgewerkt want het is nog wel een zooitje als ik naar binnen kijk.
ik heb het afgelopen week niet echt gevolgd, want mijn moeder was hier, maar wat was er nou precies met dennis en martine? snap het even niet, want ze hadden een klusjesman voor 3 dagen, wel genoeg tijd voor de kroeg, maar nog niet af? en dan de stukadoor de schuld geven ofzo, heb ik dat nou goed?
Heb net even via uitzending gemist gekeken. Jemig wat kunnen Martine en Dennis zeiken, terwijl zij de eerste dagen niets hebben uitgevoerd, lekker in de kroeg hebben gehangen, andere hebben geholpen en dan nog zeggen dat ze het in alle redelijkheid niet af hadden kunnen krijgen. Nee met hun instelling niet nee. Hebben beiden nog nooit van hard werken gehoord. Als martine de tijd die ze neemt om te zeiken over dingen in het werk stopt, dan krijgen ze ook eens een oplevering op tijd af. Die parachute van Oene en petra vind ik vreselijk!
vanavond is het weer zover ben benieuwd ik vind die m&m zo zeker van zichzelf ze doen het wel goed maar erger me er aan
Wij vinden beide Maarten en Monique de leukste, slimste en meeste doorpakkers. Die Dennis en zijn mutsje zijn echt TE lui zeg!! Die voeren geen hol uit, zitten alleen maar in die suffe kroeg. Zoveel winnen en nog dat zoldertje niet klaar! Heb zin in straks!
Pfff... moet ff mijn ei kwijt. Wat erger ik me aan martine en Dennis zeg. Jeetje martine met het naar boven sjouwen van die tegels. Mens DOE EENS WAT! Van mij mogen Monique en Maarten wel winnen, die gaan er tenminste voor!
vind het ook belachelijk. persoonlijk vind ik het niet heel erg dat petra en oene weg zijn, gruwelijk irritant stel. die dennis vind ik nog wel meevallen, maar martine? lekker haar nagels lakken terwijl dennis aan het sjouwen is.. "ik heb rugpijn" zeikwijf! ik was verdomme de vloer nog aan het schrobben op mn knieën terwijl ik weeën had, omdat ik ook een oplevering had! bah, kan me echt kwaad maken om haar..
Ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk maar als echte bikkels komen ze zeker niet over. Ze was al meteen zo kribbig op Renate toen die lachend constateerde dat de badkamer alles behalve af was. Ze praatte toch geen flauwekul, ding was toch niet af. Grow up!
Nou weet ik waarom ze de opleveringen nooit afkrijgen ze maken zich veel te druk over elkaar en die dennis met zijn luie wezentje jeetje niet te geloven maar toch denk ik dat het meer zijn schuld is want ze hoeft gewoon niks te doen van hem hij doet alles voor haar dat zag je ook in het voorstukje in hun huis.