hahaha nou een goede indruk hebben de nieuwe niet echt achter kunnen laten he... erg komisch allemaal, wel beetje sneu voor pinkeltje denk dat het ook wel de zenuwen zijn haha... en die martine en denis die moeten echt een paar schoppen onder hun kont krijge hoor! echt heeel irritant hoe ze op alles maar klagen maar niks doen. ze lopen maar te zeuren om verder te mogen aan de extra kamer maar die woonkamer ziet er ook nog steeds nie uit.
OOOH ik kwam niet meer bij van het lachen;gewoon twee keer gewond en naar de eerste hulp. Henkie alias Pinkeltje. Sorry van de zenuwen zou ik daar ook echt moeten lachen. Maar ik geloof wel dat hij wel kan klussen, Duizend keer beter dan Martine, want die doet echt niets. appartement 1 en 2 vind ik leuk om naar te kijken.
Wat een flapdrol die Henk! Hij kijkt ook een beetje raar uit zijn ogen, misschien door zijn bril??!! Martine doet inderdaad niks. Maar ook raar dat Dennis daar niks van zegt.
Dennis zit enorm onder de plak. Als hij een heel klein grapje maakt, krijgt ie direct een sneer. Wij vinden de meiden en M&M ook de leukste. Eigenlijk al van begin af aan. Nienke deed het trouwens fantastisch met die zak op haar hoofd zeg! Jammer dat Miek niet zo'n haast had. Wij gaan zeker niet kijken, wonen in Grunn, maar zijn trouwens die dag wel in H'sum e.o. Nee, we hebben andere plannen.
ik ga me steeds meer ergeren aan martine doet echt helemaal niks en maar klagen m&m nog steeds verschrikkelijk de dames vind ik top! en henk een geweldige klusser
super he hoe nienke het zo lang vol hield hun vallen me echt mee haha van mij mogen ook de meiden of m&m daalijk gaan winnen!
Mijn god wat heb ik in een deuk gelegen om de aflevering van gister!! Ik had het nooit al zo op Petra & Oene en de laatste aflevering lieten ze hun hoofd zo ontzettend hangen zeg!! Maar dit nieuwe stel slaat echt alles. Op 4 dagen tijd zit je 2x op de EHBO. En dan dat geroddel van de andere bewoners,, HEERLIJK dat leedvermaak In het begin vond ik Dennis & Marine het leukst,, maar eerlijk is eerlijk ze hebben altijd wat te zeuren waarom ze het niet halen. Monique & Maarten vond ik in het begin wat arrogant,, maar ik begin ze steeds meer te waarderen. Ze weten van aanpakken en leveren een serieus appartement op!! En ze hebben zoveel lol samen. Echt die nuchtere humor en opmerkingen vind ik geweldig Ik verheug me al op de volgende aflevering
Was weer n geweldige aflevering Heb echt in een deuk gelegen: tranen liepen over mijn wangen. Pinkeltje, 2x ziekenhuis, al het geroddel, kijken of er vlees in eht bloed zit...... WHAHAHAHA En wat n doos is die Martine: ga eens wat doen! Altijd dat gezeik en anderen de schuld geven....steek de handen uit de mouwen. En die 2 meiden: toppie! Nooit gedacht dat ze het zo goed zouden doen. Kan niet wachten tot woensdag!
Sjongejongejonge, wat een figuur, die Henk! Mooie binnenkomer hoor, twee keer in een week langs de eerste hulp Dennis en Martine zijn vermoeiend met al hun geklaag. Als ze al hun klaagtijd in het klussen hadden geïnvesteerd dan waren ze al klaar geweest... Ik krijg steeds meer sympathie voor Maarten en Monique. In eerste instantie vond ik hen niet zo leuk, maar ik ga het ze steeds meer gunnen. Vandaag open huis toch? Ben wel nieuwsgierig... Gaat er nog iemand kijken?
geweldig!! 2 keer op de ehbo hahaha dacht eerst die meiden houden het niet vol.. maar petje af.. ze redden het best!! en m&m.. petje af hoe ze het doen.. hebben alles wel elke keer keurig af..
Ik dacht ineens..ik vergeet iets. Heb koffie staan, chocolade...mijn laptop maar het voelde niet oke. Ineens een ingeving: Het Blok!
Hahahah..wij maken Martine ook al belachelijk. Ik vind ook dat Renate een foeilelijke moekejas aan heeft :S
Hahaha, ik heb nou net de hele voorraadkast leeggehaald op zoek naar chocolade. Helaas. Alleen wat bejaarde Haagse Hopjes. Oh we gaan weer wegen...
Die jas is heel jammer ja. Ik had in die tijd ook een plofbuik maar wel een heel elegant winterjasje Het lijkt wel of ze gewoon dik wil lijken ipv zwanger!
Ja. Weet je, ik vind Renate echt helemaal niet zo leuk. Ze is nooit leuk (wat ze ook doet bedoel ik)... Erg he.
Die Maarten! Die is goed zeg. Als we nou eens zorgen dat niemand iets verdiend. Zij hebben het niet nodoig.
He, zagen jullie het ook.. Martine was aan het schuren..!! (gemist als je even met je ogen knipperde..)