Amerikaans zeilmeisje wordt vermist

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Een Amerikaans meisje dat bezig is aan een zeiltocht rond de wereld, wordt vermist. Volgens Amerikaanse media zijn de begeleiders van Abby Sunderland het contact met haar kwijtgeraakt.
    Het meisje zou twee lichtkogels hebben afgestoken om aan te geven dat ze in problemen zit. Ze is nu op de Indische Oceaan, in de buurt van Madagascar. Bij het laatste contact zei ze dat ze last had van harde wind en motorproblemen.
    Ze beloofde snel terug te bellen, maar daarna is niets meer van haar vernomen. Het Amerikaanse meisje van 16 wil als jongste zeiler ooit een solotocht rond de wereld maken.

Nos.nl

Dat meisje is ook veel te jong om een zeiltocht te maken. ;)
    Hopelijk opent dit ook een beetje de ogen voor die Laura Dekker...

Ik denk helaas dat ze verdronken is... Grote kans dat ze allang opgevreten is in het zeemansgraf. En dat het bootje ook op de bodem van de zee ligt. Die vinden ze dus hoogstwaarschijnlijk nooit meer terug. :(

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoop indd. dat Laura hier wat van gaat leren (al zou dat wel niet).
    Hoop voor de ouders dat ze het meisje vinden, al lijkt het per dag onwaarschijnlijker

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik hoop vooral dat de ouders van Laura er iets van leren! En dat het meisje alsnog gevonden wordt, natuurlijk. Wat erg zeg, wat zal haar familie in de rats zitten!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De weersomstandigheden in het gebied zouden nog steeds gevaarlijk zijn, met windsnelheden tot 90 kilometer per uur.

Slecht weer

De 16-jarige Sunderland was in slecht weer en hoge golven terechtgekomen en stuurde een aantal noodsignalen uit. Familieleden denken dat het meisje nog in leven is, omdat haar boot nog geen automatisch noodsignaal heeft afgegeven. Dat betekent vermoedelijk dat het schip nog niet is gezonken

-----------------------------------------------------------
    Laten we hopen dat ze gelijk hebben... Hoewel het natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet overboord geslagen is. Ik weet echter niet hoe het zit qua veiligheidslijnen etc. En dat het logischer is, dat ze bv bewusteloos aan boord ligt.
    Hopelijk horen we snel meer (goed) nieuws hierover....

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik vind het zo dom van die ouders wie laat zijn MINDERJARIGE zoon/dochter nou alleen een wereld rijs maken.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ze is terecht..Moest ook gelijk aan de verwaande Laura denken...

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nou, hopelijk heeft ze er wat van geleerd, ik word een beetje moe van dat soort puberale acties, geschreeuw om aandacht en ouders die overal maar mee instemmen, zonder de eventuele gevolgen er van in te willen zien.

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik snap ook niet dat je dit als 16 jarige uberhaupt wilt!!
    In mijn ogen heb je toch een steekje los, als je in je uppie een reis over zee wil maken... :(
    Of ik ben gewoon iets minder ondernemend ;).

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Abby's Blog

dit lees ik net, er staat bij Abby is fine, of is ze pas vanaf vandaag vermist?

10. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik was op mijn 16de ook met hele andere dingen bezig...
    maar las je zoiets al gaat doen ga je toch ook niet helemaal alleen kom op zeg.

en ik vind het ook een beetje dom, dat meisje uit nl. mocht het niet en nu dacht zij zeker mooi met haar idee weg te lopen ... uh.. varen haha nou het komt op mij teminste zo over.

al die aandachtrekkerij van die pubers tegenwoordig bah. en al die naieve ouders ook!!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ze is alweer terecht.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik wordt zo moe van die jongen meisje die dromen hebben die eigelijk niet kunnen.
    En als ouders heb je ook weinig verstand, je weet dat de kans groot is dat er iets mis kan gaan.
    Ik wordt ook moe van die aandachttrekkerij.

13. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha... ik ben dus niet de enigste die er zo over denkt ;)
    ik dacht al als ik het maar niet te lomp omschrijf...
    maar jij denkt gelukkig precies hetzelfde :)

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En daarbij ook nog.. die ouders verwachten nu wel dat alles word ingezet om dat kind uit zee te plukken, kost ook allemaal geld en mankracht.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Inderdaad, :(

Deel Deze Pagina