Hier ook! Pfff... ik begrijp Thom wel wat dit betreft. Maar moet er vanaf mijn bank wel behoorlijk om lachen Vind het nieuwe stel nog steeds wel ok. Jullie?
Ik rolde echt van de bank van het lachen. Kreeg er gewoon de slappe lach van. Heerlijke humor heeft die man!
Ja vind ze ook wel ok! Maar heb ook nog niet echt iets gezien qua karakter vind ik! Theo's humor is echt heerlijk droog haha
ik vind het nieuwe stel ook nog steeds leuk, veel beter dan die gooise kak van krijn en suzanne. Met theo zou ik ook binnen 5 minuten ruzie hebben. En iemand omschreef thom zo leuk: een verwend ventje, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik hoor hem zo zeggen: nouhou!
Ik vind het wel geweldig hoe Thom heel subtiel de boel op weet te stoken... en dan met zo'n serieus gezicht erbij hahaha.
Thom en Wim zijn zelf natuurlijk net zo vals en sarcastisch als Theo, heerlijk Het nieuwe stel zijn goeie klussers, zijn sociaal, rustig...maar toch, kweet het nog niet
Ik vind Thom en Wim het leukste. Het nieuwe stel wel leuk. Oei en Astrid, pfff. Wat een felle zeg! Pittig ding.
Ik vind het nieuwe stel nog steeds wel leuk, ze zijn heel aardig in ieder geval én ze kunnen goed klussen. En ik begrijp helemaal dat Thom gek wordt van Theo, maar Theo is gewoon echt een gave vent Astrid moet nog steeds een beetje afkoelen voor ik haar weer leuk ga vinden, ik kan niet zo tegen haar manier van boos doen, ze komt een beetje hysterisch over... Jammer dat ze de affe badkamers niet even lieten zien, ik heb nu geen idee welke ik het mooiste vind. Ik dénk die van Stefan en Astrid. Ik neem 't trouwens telkens op en kijk dan lekker zonder reclame, want pff, die reclames tussendoor duren wel lang zeg!! En die stukje met 'vorige keer' en 'straks' sla ik ook over, anders zie je alles 10x
De huizen staan online.... Appartement te koop: Molukkenstraat 69 I 1095 AX Amsterdam - Foto's [funda]