Ik kijk ook en ben helemaal voor Frits en Petra. Frits is een gewone vent en Petra lijkt me ook erg lief. Yarno en Kristel zeuren me een beetje teveel. Yarno doet zijn best, en Kristel zeurt alleen maar, wordt pissig en doet zielig. Jeroen en Floortje, vind ik echt zo'n kakbal en huppeltrutje. Arrogantie ten top en heel kinderachtig gniffelend als er iets over een ander wordt gezegd. Linda en Alex vind ik ook veel te veel zeuren en daarbij zijn ze pas later gekomen, dus vind ik niet dat ze recht hebben op de winst. AL met al dus Frits en Petra. Het appartement vind ik ook wel erg mooi moet ik zeggen
Gisteren weer gekeken. De vete wordt steeds erger lijkt het wel. Wat een geroddel. Ben nog steeds voor Floor en Jeroen, al vond ik dat konijn ook wel beetje kinderachtig en onpraktisch, maar ja, als ze daar nou gelukkig van wordt...
En dat Kristl en Yarno Frits en Petra zo op handen dragen vind ik ook wel beetje overdreven. Lijkt net of ze niet mee doen om te winnen maar meer voor de gezelligheid.
hm..ben toch een beetje van mijn mening terug gekomen... frits en petra komen inderdaad een beetje over alsof ze kristel en yarno gebruiken..hm...
Wat gedroeg Jeroen zich ontzettend kinderachtig na het verliezen van de wedstrijd. Ze luisteren zelf niet goed, want de nadruk werd duidelijk op dat zitten in een badkuip gelegd. Dan doen hun iets 'doms' door meteen die badkuipen in het water te gooien en daar mee te gaan varen. Vervolgens verliezen ze en dan is hij boos. Ja sorry hoor maar had je maar beter moeten nadenken. @missy: was al even bang dat ik me als enige irriteerde aan dat scheef praten!
Ja het zijn allemaal niet zulke sportieve verliezers. Behalve Kristl en Yarno dan, die zijn inmiddels al gewend om telkens te verliezen en afgekraakt te worden door de stylistes. (vind ik dan toch wel weer sneu).
Deze tweede ook niet... ik lach me ziek om dat smoel van Jeroen... @Mirella, ik hoop dan ook dat Kristel en Yarno nog wat leuks kunnen laten zien... Zou mooi zijn!
ookal vond ik floortje en jeroen niet leuk, favorieten zijn toch frits en petra ondanks dat vind ik het wel sneu voor hun, dat ze er geen cent aan over houden
Kredietcrisis ten top... tjonge jonge... het is niet misselijk zeg. Ik denk trouwens ook dat er nog veel mensen zijn die nu thuis denken: 'voor die prijs had ik het ook wel willen hebben'. Groeten, Josien
indd josien maar nu al 3 stellen die er niks aan over houden ben benieuwd of frits en petra het gaan winnen en wat ze gaan doen met de 50 000 euro als er helemaal geen winnaars zijn of dan degene die het er het dichts bij zat, dan gaat winnen?
ben ook benieuwd wat de minimale prijs van frits en petra is ik denk toch wel iets minder dan 270 duizend omdat het het kleinste appartement is
Ik vind het ook heel sneu voor de mensen die met niks naar huis gaan... ongelooflijk. Wie had dit verwacht?
Nou, dat was net aan... ongelooflijk! Dat was nog even goed spannend. Ik gun het ze enorm! Hoop dat ze een fijne vakantie hebben ... Groetjes, Josien
Wat erg! Vind het eigenlijk niet kunnen! Zoveel Tijd, en kracht erin gestoken, en niks verdienen! Vind dat de programma makers daar iets mee moeten doen. Weet dat het het spel is, maar dit is wel heel gemeen en lullig! Mooi en leuk programma! Maar een heel sneu einde! kus miek