ik denk het niet, want het is wel eerder voorgekomen dat er iemand met niks naar huis is gegaan. maar dit was echt sneu voor ze.
Ze hebben gewoon 11 weken gratis arbeid verleend. En de makers hebben enorm verlies. Startwaarde zo hoog en dan nog ruim 30.000 euro erin geinvesteerd. Ze rekenden dus op ruim 3 ton per appartement. Tja, de huizenprijzen zijn ook belachelijk hoog en helemaal in A'dam. Daar komt nu eindelijk verandering in dus.
De huizenprijzen in A'dam zijn het afgelopen kwartaal met een gem. van 17% gedaald. Voor de klussers vind ik het sneu, ze hebben er zo hard voor gewerkt. Aan de andere kant het is gewoon een correctie van de markt die overgewaardeerd is. Gewoon dikke pech dat dit net gebeurd als de klussers klaar zijn.
zo heey dat was kieliekielie (ofzo? ) vond het voor kristel en yarno wel fijn dat ze, ondanks dat ze niets hebben gewonnen, toch het zelfde bod kregen als floortje en jeroen terwijl zij zo slecht praatte over hun. (in het min staan niet meegerekend)
maar wie gaat er dan ook voor zo een klein appartement, maar 1 slaapkamer, 270.000 euro neerleggen? ok het is hartje amsterdam maar dat is toch belachelijk. wel leuk idd dat jeroen en floor niet wonnen, ik vond ze erg naast hun schoenen lopen. de zolder vond ik ook het mooiste en creatiefst, dus voor mij terechte winnaars. joyce
Volgens mij was er vorig jaar zelfs een appartement die ruim 315.000 euro opbracht. Tja, je zal maar een yupper zijn die graag midden in Amsterdam wil wonen in een kant en klaar appartement... Het is maar wat de gek ervoor geeft denk ik.
Ik moet zeggen dat ik wel erg moest lachen om het gezicht van Jeroen toen hij te horen kreeg dat hij met helemaal niks naar huis ging! En ook nog dat het appartement van (ik weet niet hoe ze heten, die vrienden van petra en frits) ? ook netzoveel opleverde! Idd petra en frits de terechte winnaars
Ja, maar het appartement van Kristel en Jarno vond ik dus echt helemaal niet mooi. Niet eens om de spullen, maar om het feit dat er een slaapkamer achter de keuken zit,
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/R ... 0&ut=False Op Funda staan er nu nog 3 van de 4 te koop Voor een iets hoger prijsje.....
he wat leuk. Dus het huis van petra en frits is echt al verkocht aan diegene die er ook echt in wilde wonen. Ik vind het wel erg hoge prijzen hoor.