Nog niet, manlief is nog voetbal aan het kijken. Maar ik schakel zometeen wel in, vind hem ook geweldig!
Nou hebben wij geluk dat we 2 televisie's in de huiskamer hebben, 1 in de aanbouw en een in de zithoek dus heb het toch lekker kunnen kijken. Mijn man is voor PSV dus dat moest hij zien.
Die van mij moest idd ook PSV zien... En wij hebben maar 1 tv helaas. Maar, ik zit nu heerlijk te kijken, leuk hoor! Nu Ranking the Stars
Ik heb al vanaf half 9 de tv aan, en ik blijf op tot half 9 straks.. Ben gek op Paul de Leeuw! Ik vond het tot nu toe super, erg gelachen en ook erg ontroerend over Renee Klijn, wat heftig zeg! Groetjes, Sewgirl
Wij hebben het tot 4 uur volgehouden. Mijn man en ik zaten vanacht om 2 uur nog bitterballen te eten hahahah. We hebben de rest opgenomen. Zijn we nu aan het kijken.
Leuk hé? Wij hebben tot een uur of 12 gekeken en de rest opgenomen. We zijn nog lang niet klaar met kijken!
Wij hebben tot 01.00 uur gekeken, was erg leuk. Heb het niet opgenomen,misschien via uitzending gemist straks nog even kijken.
paul de leeuw is al jaren niet meer grof, maar dat zal zijn imago wel blijven, Ik hgeb inmiddels alles gezien, helemaal geweldig, het meeste
Ik wilde net zeggen, ik heb nu inmiddels de hele uitzending gezien, maar ik heb hem nog niet een keer grof zien doen. Hij is echt onwijs veel veranderd. Oke hij kan wel ooit eens een opmerking maken, maar hij weet wel precies hoe en tegen wie hij het moet maken.
Ja, op www.mooiweerdeleeuw.nl kun je het laatste deel bekijken. Deel 1 en 2 volgen nog. Dus dat is wel fijn, dan kan ik de laatste 3,5 uur ook terugkijken, want die heb ik gemist, ben toch maar gaan slapen.. Groetjes, Sewgirl
ik had de laaste 1,5 uur al live gezien alleen de avond neit was jarig en de nacht was ik net voor ranking tjhe stars in slaap gevallen
Ik had altijd een hekel aan Paul de Leeuw (idd, vond hem te grof), maar tegenwoordig vind ik hem zó leuk! Soms op het randje, maar hij weet altijd wel precies wat hij doet... Wij hebben het grootste deel van de marathon gezien: ik vond het super!