Zijn hier nog stoute kinderen? En, wie krijgt er dit jaar wat in zijn schoen en wie niet? (Ik ben best braaf geweest dit jaar, op wat misdragingen op dit forum na.. 8) Aangezien ik 8 december uitgerekend ben verwacht ik op 5 december toch wel een baby in mijn schoen!)
Nou, ik hoop het echt voor je! Die goed heilig man kan daar toch wel rekening mee houden?! Wel wat stro in je schoen doen, hihihi. Ik ben niet stout geweest maar heb het grootste kado ever al gekregen Groetjes, Mirelle.
sim waarom een zakje zout? streepjes ai ai ja met die man als boer van jou denk ik ook niet dat het wat wordt dit jaar. haha
Lentefee een kindje in je schoen...geweldig, mijn neefje kwam ook als Sinterklaascadeau maar lag niet even in de schoen bij de open haard...de bevalling duurde 36 uur, misschien was dat nog de straf van Sinterklaas voor mijn zus ofzo...
Die goeie oude sint.. Ik ben benieuwd wat ik dit jaar in mijn schoentje vind! Ieder jaar komt hij weer voorbij en legt een cadeautje in die schoen van mij! *ik haat rijmpjes..* *zucht*
sinterklaas heeft een hekel aan vrijgezellen. die krijgen nooit wat in hun schoen. ik dus ook niet. ik zou net als lentefee een baby krijgen. dat ging helaas niet door. ik heb denk ik te grote wensen...
hoe moet ik dit opvatten... ------------------------------------------------------------- Loopy dikke knuf voor jou XxX