hulp nodig; hobbykamer inrichten

Discussion in 'De lounge' started by Majel24, Nov 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dag dames,

Ik heb even wat hulp nodig want ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Eindelijk is het dan zover en krijg ik mijn eigen scrapbook/hobby plek.
    Het bureau staat en de planken worden opgehangen maar dan moet ik al mijn rommel ( eh dure hobby materiaal ) nog een plek gaan geven. Nou heb ik al wel wat opberg ideeen maar misschien hebben jullie nog wat handige tips. Ik wil zo wie zo wat grote bakken voor papier en grote dingen, wat kleinere doosjes voor de kleinere frummels, zo'n kookboekhouder om een boek op kwijt te kunnen en wat glazen potten voor bloemetjes, lintjes enz. Omdat scrapbookpapier een afwijkende maat heeft gaat manlief een papier toren voor mij maken zodat ik dat ook goed kwijt kan.
    Hebben jullie nog handige opbergtips of andere hobbykamer tips?
    Alvast bedankt en mocht je al een mooie kamer hebben zou ik hem graag willen zien :D

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Voor de kleinere frummels kun je zo'n plastic vakkenkoffertje gebruiken. daar zitten allemaal aparte vakjes in van 5 bij 5 cm ofzo, en die kan dicht en staand opgeboregen worden.

Veel mensen gebruiken die voor naaispulletjes

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

zoiets bijv.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb die iets kleiner van de praxis, maar wil graag dat het allemaal 1 geheel is en niet allemaal van die lelijke dozen. Mischien die vakjes dozen anders in een grotere doos zetten. Vind het lastig want ik wil dat het mooi word maar toch ook handig.
    In ieder geval bedankt voor het meedenken.

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Misschien dat je hele simpele kartonnen dozen kunt kopen (met deksel) in verschillende maten en dat je deze 'oppimpt' met een leuk behangetje of inpakpapier (want dan is alles hetzelfde)?

Ik weet niet welke kleuren je in de je kamer gebruikt, maar anders misschien leuke tupperware bakjes?Die zijn er in verschillende maten en kleurtjes...?

Ik ga nog eens even verder nadenken voor je ;)

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  7. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  9. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh wauw, wat een mooi lampje, heel erg leuk.

Ik zie die doosjes helemaal voor me, wit met groene bloemen heel erg leuk, en dan die mooie poterbij, ja, ik denk dat het heeeeel mooi gaat worden. Ga je een foto in je album zetten als het klaar is? Ben wel benieuwd nu namelijk ;).

je hebt tegenwpoordig van die plakbloemen-stickers he bij de Ikea, ik weet niet of ze die in het groen hebben, maar dat zou dan ook wel een optie kunnen zijn :)

10. carlijn

carlijn Actief lid

Oct 24, 2005
    440
    0
    0
    zwolle
  11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Wat ontzettend leuk zo'n eigen hobby kamer, :D

Je kunt om alles 1 geheel te laten zijn die dozen die Angel Eyes liet zien in deze kasten doen"

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... oom/10451/

Malm lade kasten. De witte hebben wij en ik vind ze super handig.

Voor papier, maar je kunt ook de kleine dingen erin doen.

12. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ga zeker ook even bij de kledingkast indelers kijken want zie er inderdaad handige dingen bijstaan.

Dat kastje is ook super leuk. Ik denk dat ik eerst even kijk hoever ik met de planken en de bakjes kom, maar als ik ruimte tekort kom ga ik denk ik zoiets erbij halen.

Natuurlijk laat ik een foto zien zodra het af is. Ik hoop zondag naar de ikea te kunnen ( misschien eerder) en manlief moet de planken nog ophangen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Ja leuk, foto's. :p

Als het goed is krijg ik straks ook een eigen werkplek boven.

Dan ga ik de kunt bij jou afkijken.

14. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als ik dan de ikea nog niet heb leeg gekocht geen probleem.
    Laat je dan ook jou plekkie zien?

Zijn er trouwens dames die al een eigen hobbyplekje hebben en foto's willen laten zien?

15. kaatje24

kaatje24 Actief lid

Sep 17, 2008
    132
    0
    0
    ha ja ik heb een eigen hobby kamertje
    maar ga echt geen foto maken hoor want is echt een ratjetoe van alles en nog wat
    verschillende dozen en bakjes en rekjes etc
    niks niet gecoördineerd in 2 mooie kleuren
    hahahaha
    maar hey ik rol met mijn buro stoel ( die mooi in het midden staat, en veel meer ruimte is er niet LOL ) tussen mijn 3 tafelbladen.
    1 hoog blad, voor scrapperdiedoeda, 1 oude eettafel dwars er halfonder voor ponzen, embossen (met heattool) en lekker rossen met de hamer enzo, en nog een burootje met computer en printer etc.
    en allemaal planken rondom met dozen bakken, tupperware bakken, papierbakken etc.
    hhahaaha mijn man vind het een rotzooi, maar hey alles heeft zijn plekkie en ik kan alles vinden no probs.......
    hahaha

16. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ahhh laat nou zien :(
    Heel even maar om mij een idee te geven :D
    Heb je nog wel handige tips?