Het blunder/biechttopic

Discussion in 'De lounge' started by Vlinderbloem, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Het was winter en het had gevroren en ze strooiden niet zo goed bij ons destijds. Ik was een jaartje of 16 en fietste naar school, die was zo'n 3 km van mijn huis. Onderweg zie ik allerlei fietsers die als ze de bocht om gingen, onderuit gleden. Behalve ik. Ik was bijna bij school, moest nog 2 bochten om, komt er een schoolgenootje naast me fietsen en zegt; "Wat is het glad vandaag he? Ben al 2x keer onderuit gegaan!" Ikke; "Oh, geen last van gehad gelukkig!" Maarja, toen kwam de laatste bocht en zwiepte ik alsnog onderuit, ik weet niet hoe ik viel alleen dat mijn fiets bovenop me lag. Ik lag in een stuip! Heb het laatste stukje naar school maar gelopen met de fiets aan mijn hand...

Xx

2. kaatje24

kaatje24 Actief lid

Sep 17, 2008
    132
    0
    0
    oh mensen ik moet zo lachen om de verhalen.
    mijn dochtertje van 6 kijkt me aldoor aan met een blik van 'mama alles wel goed met je'
    zit hier gewoon hardop te lachen met tranen over mijn wangen
    hahahah
    en ik zou zo graag een blunder delen maar weet er geen

ja wel een hele leuke van de man van mijn vriendin
    wonen in het buitenland.
    zij had een nieuw scheerapparaat voor dr man gekocht. met een stekker zoals we die hier in nederland kennen maar voor daar paste dat niet in het stopcontact, dus dr man zegt zie hij doet het niet met deze stekker in het stopcontact, want dat past niet goed, maakt geen contact.
    ik zeg moet je zo die wereldstekker die je hebt er tussen doen
    dus zo gezegd zo gedaan, zij dat ding zoeken. gefriemel en die stekker eraan. dr man pakt dat scheerapparaat en zegt, lekker eigenwijs, zie hij doet het nog steeds niet ook niet met die tussenstekker.
    nou mijn vriendin en ik lagen dus helemaal blauw op de grond van de keuken want hij zat nog niet in het stopcontact dus tja........dan doet ie ut ook niet he!
    hahahah dr man vond het niet leuk om door ons uitgelachen te worden maar wij hebben er nog dagen lol over gehad
    hahahahaah

3. echt een onwijs leuk topic om je dag mee af te sluiten hihi

4. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    hahahaha heel herkenbaar, mijn dochter kijkt me ook steeds zo aan en vraagt, mama waarom lach je? Ja hoe leg je dat nou uit...
    "mama, vind je de plaatjes leuk?" Ikke" euhm ja" hahahahahah

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb nog een hele goeie (vind ik zelf).

Het was nieuwjaarsdag en zoals ieder jaar waren mijn man en ik op visite bij mijn ouders. De hele familie was er, en as always was het supergezellig.

Hoe we erop kwamen weet ik niet meer, maar op een gegeven moment zegt mijn man tegen mij; 'Joh, die wax die in het kastje staat is echt super' *gaat met zijn handen door zijn stekeltjes* 'Mijn haar zit echt zo goed'. Ik keek hem verbaast aan en zei 'Wax? Welke wax?'. Vervolgens zei hij; 'Nou, die ene in dat gele potje, je weet wel, die een beetje achteraan staat!'.

Vervolgens zat ik bijna in mijn broek te piesen van het lachen. Echt zo erg, ik kreeg echt zo ontzettend de slappe lach.

Hij had namelijk ontharings WAX in zijn haren gesmeerd wat ik natuurlijk ook keihard uitgilde van de slappe lach. Mijn man had alleen maar het woordje 'wax' zien staan en verder niet gekeken.

'Ik vond het al zo plakken' zei hij nog, nou, toen kon je mij helemaal opvegen! Ondertussen alweer jaren geleden maar gisteren hadden we het er nog over.... :)

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik stond laatst bij de juwelier, was ik spontaan vergeten dat er overal glas voorzit. resultaat: een flinke vette afdruk van mijn neus tegen dat ruitje.

ik heb ooit de fiets van een ander vastgezet met mijn slot. kon dat vrouwtje dus niet weg :oops:

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    WHAHAHA Fem, het zou toch ontharingscreme zijn geweest.....bye bye mooie stekels, hihiihihi....

Dan ken ik er ook nog wel eentje...

Een vroeger vriendje van mij heeft een keer mijn rug ingesmeerd met tijgerbalsam en daarna zijn handen niet gewassen.

Meneer moet plassen, dus gaat naar de wc en na een paar tellen begint hij me toch te vloeken en tieren! Tja, dat doet zeer!

9. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    FEM - :)

10. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier ook best een 'blunder' vond ik zelf,

Ik was op een dag samen met een vriendin op weg naar de sauna en we wisten de weg niet helemaal.
    Op een gegeven moment moesten we wachten voor een stoplicht, maar het duurde alleen hééééél lang voordat we eens een keer mochten rijden.

We hadden netjes de richting aan naar rechts, maar er kwam maar geen beweging in die rij auto's voor ons.
    En die andere rij auto's naast ons mochten inmiddels voor de vierde keer rijden. We snapten er niets van. :(
    Na ongeveer 10 min. wachten en een beetje voor ons uit starend, zag ik dat er helemaal niemand in die auto voor ons zat! en die auto daarvoor stond met de neus onze richting op! :(

Bleek dat we gewoon achter een rij geparkeerde auto's stonden te wachten! :oops:
    Een opa met hondje die langs liep zat ons al zo vreemd aan te kijken.... en wij maar vriendelijk terug lachen.... :oops:

ja, dan duurt wachten lang....

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @Mamamuts: je doet je naam wel eer aan met dit verhaal. Geweldig!

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vorige week hadden we hier een paar makelaars voor verkoop van ons huis. De eerste was om 10:30 en we hadden nogal uitgeslapen, dus ik tegen die man, neem een stoel, koffie? Schuif ik die stoel naar achter, ligt er een rat zonder kop onder de stoel...

Man dat ding opgeruimd. Gaat zelf zitten en zegt heel droogjes: he, ik heb de kop gevonden. Die lag onder zijn stoel.

En die man met een even strak gezicht: och, dat kan gebeuren toch? Ik heb zo gelachen maar het was wel erg huishouden-van-Jan-Steen/Flodders.

Edit: onze kat vangt soms een duif, een rat of wat ook... Dus ik denk dat hij hiervoor verantwoordelijk was ;) Maar hij had het al een jaar niet meer gedaan, dus lekker getimed ook wel.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

een rat zonder kop? een speelgoed ding hoop ik?

14. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nog een blunder waar ik getuige van was.

Ik sta op de parkeerplaats met mijn beste vriendin, zij had iets verkocht via Marktplaats en we stonden op de koper te wachten. We hadden afgesproken bij een metrostation, wel zo makkelijk natuurlijk.

Ineens vliegt mijn achterdeur open en stapt er een wildvreemde vrouw in mijn auto. Ze gaat zitten, mijn vriendin en ik kijken elkaar aan met een gezicht van: WTF? Die vrouw begint gewoon een heel verhaal af te steken terwijl ze ondertussen mijn tasjes opzij begint te leggen (ik was zwanger en bij de prenatal geweest). Ik hoor dr nog zeggen 'Nou meisjes...' terwijl ze opkijkt en ons ziet zitten.

Vervolgens wordt ze zo rood als een biet en zegt: 'OH! Ik ben in de verkeerde auto gestapt!' ze riep keihard 'SORRY' en stapte als een gek uit. Ondertussen zaten wij keihard te lachen natuurlijk. Maar tegenover ons stond ook een auto mét twee meiden erin, dat was dus de auto waar ze in had moeten stappen, nou die meiden kon je ook opvegen! :D hahaha

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nee. Was het maar zo. Ik heb zelfs een keer een muskusrat in 26 delen aangetroffen in mijn keuken. Maar dat kan weer beter in het 'vieze verhalen' topic denk ik.

16. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    Geweldig! ik volg dit topic al een tijdje, maar nu schiet er een blunder te binnen

ik was een jaar op 15 een van de eerste afspraakjes met mijn vriendje bij zijn ouders thuis. we zaten met zn allen op de "nieuwe" bank om foto's van vroeger te kijken altijd leuk natuurlijk...
    na een leuk avondje brengt mijn vriendje me naar huis en ga ik thuis naar de wc kom ik erachter dat ik ongesteld ben geworden maar niet in de gaten heb gehad, maar ik was wel geheel doorgelekt.

een paar dagen later sprak ik mn vriendje weer en vertelde dat zijn moeder nogal een tijdje heeft staan boenen op de "nieuwe"bank omdat ik was doorgelekt :oops:

ik vond het vreselijk, maar mijn vriendje vertelde al dat zijn ouders het niet erg vonden en dat het kan gebeuren alles is er uit en je ziet er niets meer van, maar nu ik er weer aan denk schaam ik me nog steeds rot. we hebben het er trouwens nooit over gehad met zn ouders :rolleyes:

17. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    haha dames ik heb weer lekker om jullie gelachen, blijf komen met die verhalen! Ik heb er nog 1 maar die vertel ik bijna tegen niemand maar hier in de anoniemiteit kan ik hem er wel even ingooien ;)
    Een jaar of 7 geleden woonde ik nog bij mijn ouders en werkte ik in het weekend in een grand cafe.
    Ik kwam ergens midden in de nacht terug van het werk en was heel heftig ongesteld geworden. Om er zeker van te zijn dat ik niet zou doorlekken had ik een maandverband van mijn moeder gepakt. Omdat ik zelf strings draag en ik niemand wakker wilde maken door de slaapkamer van mijn ouders binnen te gaan heb ik dat matras in een grote roze zwembroek gedaan. Oud shirtje aan en gaan slapen. 'smorgens werd ik wakker gemaakt door mijn tante die bij ons logeerde. Met tranen in haar ogen vertelde ze dat mijn auto was opengebroken. Ik ben toen half slaperig in voornoemde outfit de straat opgegaan en ik zag dat mijn autootje flink beschadigd was. Ik ging ik echt op het asociale af uit mijn dak midden op straat. Combinatie weinig slaap en menstruatie doet mij niet zo goed :oops: Doordat ik ineens weer rechtop stond en mijn woedeuitbarsting voelde ik ineens iets warms langs mijn benen lopen. Het bleek bloed te zijn dat zich langs mijn grote roze zwembroek heen werkte en op weg was naar mijn enkels. Door mijn eerdere geschreeuw stond de halve buurt al buiten en kon iedereen van mijn moment of shame meegenieten. Ik ben toen als een speer en hard huilend naar binnen gerend. Nu jaren later kan ik er wel om lachen maar dit is echt mijn grootste blunder ooit geweest. :oops: :oops: :oops:
    Later hoor ik de buren nog praten: "Michelle was zo boos, ze poepte gewoon in haar broek" :confused: Tja uitleggen wat het werkelijk was leek me ook niet zo'n goed idee meer hahaha.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @Michelle: wat een hilarisch verhaal! Verrukkelijk tenzij het je natuurlijk zelf overkomt. Maar om te lezen echt heerlijk.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

och jeetje! :confused:

Share This Page