Ow zo heb ik er ook nog een. Wij gingen met kerst met de hele familie gourmetten, laat ik de schaal met al het vlees erop op de grond vallen. Uiteraard waren er geen winkels open, dus heb ik het vlees wat de grond niet had geraakt (omdat het bovenop ander vlees lag) opgeraapt, om toch nog wat te eten te hebben. Laat ik 'm door het lachen weer vallen. Toen zijn we met de hele familie naar de Mac geweest met kerst
heb ook een blunder we gingen een aantal jaar geleden naar Italie op vakantie met de auto. Zelf hadden we toen een auto van de zaak, gewoon met benzine. Maar vrienden die mee gingen die hadden gas en benzine. Maar in het buitenland schijnt niet in ieder tankstation gas aanwezig te zijn en benzine is blijkbaar heel duur. Dus ik zeg tegen die vriend van ons: Nou dan ga je hier toch in een jerrycan gas tanken. Hij en mijn man kijken mij echt zo aan van, ben je nog normaal? Gas kan natuurlijk helemaal niet in een jerrycan, als ik eraan denk schaam ik me nog dood.
Ik was een jaar of 14 en een echt lichtgewicht (lees misschien net 40 kilo) Dagelijks ging ik op de fiets naar school, zo ook tijdens een vreselijke storm, want ja, vrij kreeg ik daar niet voor en een bus nemen zou ruim een half uur duren terwijl ik met de fiets in 10 minuten op school zou zijn. Helaas had ik dus geen rekening gehouden met de sloot die voor de school langs loopt. Een harde windvlaag en daar lag Fiene in de sloot, natuurlijk net om 5 voor half 9 dus het schoolplein was afgeladen. Mooi dat ik die dag dus wel vrij had
Echt super topic. Ik lig regelmatig dubbel van het lachen. Ik kan er ook een heel aantal opbiechten: Ten eerste slaap ik met een knuffel die ik van mijn man heb gekregen, toen hij voor het eerst zei dat hij van me hield. Hij is er ondertussen aan gewend. De eerste blunder was toen ik nog heel jong was. Ik had een bril en we waren in het zwembad. Daar mocht ik mijn bril niet ophouden. Ik was aan het geinen met mijn vader en rende hard naar hem toe en kneep in zijn billen (ik herkende de zwembroek). Toen draaide hij om en dat was dus niet mijn vader. Die man kon er wel om lachen. Verder moest ik met een toets op school kroketten bakken en de lerares moest ze proeven. Het was echt een bitch en net toen de kroket klaar was viel 1 van de 2 kroketten op de grond. Ik heb de gevallen kroket aan de lerares gegeven en zelf de andere opgegeten. Ik kreeg wel een 8, misschien extra smaak...? En pas mijn laatste blunder. Ik moest op mijn werk gaan vertellen dat we bezig zijn met zwanger worden ivm werzaamheden in ok en rontgen. Uiteraard vond ik het spannend en er me helemaal toe gezet. Ik moest ook nog de hele dag wachten tot er tijd was. Gelukkig kon ik daarna naar huis. Toen ik bij mijn auto aankwam was mijn accu leeg. Echt heel stom. En mijn collega's maar afvroegen hoe dat kwam, ik maak normaal gesproken nooit dat soort fouten. Wel blunders
Ik blijf lachen! Daarnet beging ik nog een blunder. In een laadje lag een veiligheidsbril, zo'n groot, lelijk ding en mijn dochtertje had die vandaag gepakt. Op een gegeven moment heb ik die dus op mijn hoofd gezet. Net was ik klap eens in je handjes met haar aan het zingen en zit ze maar naar mijn hoofd te wijzen. Blijk ik die bril nog op te hebben. Ik heb volgens mij dus de hele middag die bril op, ben ermee wezen winkelen en de hond uitlaten ! Ik heb ook wel eens gehad dat ik de hond uitliet en halverwege de wandeling zag dat ik op mijn pantoffels rondliep.
Ik heb wel eens gehad dat ik samen met mijn vriend moest rennen voor de bus. We waren allebei in een vreselijke melige bui en hij moest bij elke stap een scheet laten en ik kreeg een giga snottebel die eerst nog door de lucht slingerde en daarna op mijn wang terecht kwam. Nou toen hadden we het niet meer haha . Ik piste bijna in mijn broek van het lachen .
Toen ik 2 jaar geleden op vakantie in Egypte was ben ik daar ziek geworden helaas. Op een ochtend stond ik me klaar te maken om lekker een dagje aan het zwembad te gaan liggen met een boekje, toen ik een 'windje' aan voelde komen. (ik had toen nog geen klachten, die kwamen later wel) Aangezien ik alleen in de kamer was liet ik hem dus waaien. Maarrr... er kwam geen lucht maar er liep een hele straal poep langs m'n benen zo richting het tapijt! Mijn hemel! ik raakte zo ongeveer in paniek en heb met m'n hele shampoofles die vlek eruit staan boenen... (die ging er dus niet uit) Je begrijpt dat ik de rest van de vakantie met dichtgeknepen billetjes aan het zwembad heb gelegen....
Doet me denken aan vorig jaar, ik zou gaan winkelen met Jamie, maar kon niet kiezen welke schoenen ik aan moest doen, dus ik had 1 zwarte aan en 1 bruine aan om te kijken welke het beste leek. Dus even later op pad, auto geparkeerd, haal de buggy uit de auto, haal Jamie uit de auto en zie ineens dat ik dus 1 buine en 1 zwarte schoen aanheb... Ben meteen maar weer naar huis gegaan en alsnog 2 zwarte schoenen aangedaan!
Wat denk je van de hond uitlaten en na een paar honderd meter tot de conclusie komen dat je de hond vergeten bent? Liep ik daar met enkele een riem Ik had haar wel aangelijnd maar met de verkeerde halsband (halsband van onze overleden Berner sennen en zij is formaat yorkshire) dus die was afgeschoten.
Haha, oh, ik ben dus niet de enige met dat soort acties ! Mijn zus moest een keer voor school een levende etalagepop spelen. Ze was helemaal geschminkt wat er lekker popperig en onnatuurlijk uitzag. Na een middag in de etalage van een winkel te hebben gestaan, gaat ze na afloop lekker winkelen, ze was toch in het centrum. Daarna rijdt ze naar huis, kijkt ze in het autospiegeltje, was ze die smink er vergeten af te halen ! En een vriendin had 's ochtends haar man naar zijn werk gebracht in de auto. Ze was zo haar bed uitgestapt in haar pyama, op sloffen, ongekamde haren en met ongepoetste tanden. Kreeg ze autopech! Haha, die man van de wegenwacht moest wel erg lachen! Ze heeft er van geleerd, nu zorgt ze dat ze altijd verzorgd de deur uit gaat!
Of een echte paardenman die we al jaren kende. Stonden we op een heel belangrijke wedstrijd. Deed hij zijn trailer open om het paard er uit te halen, geen paard. Waren ze het paard vergeten. Wij hebben heel hard gelachen.
hahahahahhahahaa je kan mij bijna opvegen hier hoor, hahahahahahhaa hond uitlaten zonder hond? Hahaha en dat rennen naar de bus, ik zie het zó voor me! ( bij elke stap een scheet laten? whahahahaha waarom in godsnaam? ) of die twee verschillende schoenen..hahahahaha Blunder: Ik ben eens op sollicitatiegesprek geweest, had speciaal een nieuwe trui gekocht en dacht dat ik er helemaal hip uitzag. Vol zelfvertrouwen ging ik dat gesprek aan, en kreeg ik na afloop nog een rondleiding. Zegt dat meisje die me rondleidt ineens tegen me: Ik weet niet óf ze het gezien hebben hoor, maar je hebt je trui binnenstebuiten aan! whahaha had ik mn trui in alel haast s ochtends gewoon binnenstebuiten aangetrokken Ben snel naar de wc gerend om m goed aan te doen
Blunder/biecht: Ik zat in de auto en wilde mn vriend even smsen dat ik in de file stond n laat was. Alleen deed die kleretelefoon weer iets wat ik niet wilde, namelijk 12 lege sms berichten sturen naar andere nummer (touchscreen )Ik was zo kwaad op mn telefoon dat ik em keihard op het dashboard van mn auto wilde gooien en dat hij perongeluk tegen het raam aan kwam waardoor mn hele autoruit finaal doorscheurde, heb gezegd dat het door een steen op de A6 kwam
Haha dat was per ongeluk . Hij moest een scheet laten, en door het dreunen van elke stap kwam ie er in etappes uit .