Oke, ik ben nu net een uurtje thuis van me laatste blunder Ik dacht vanmorgen even lekker vroeg boodschappen te gaan doen. Dus sluit de deur achter me en loop naar de winkel. Boodschapjes gedaan en ik wil weer naar binnen en wat blijkt. Me sleutels liggen nog in het huis en niet in me broekzak Mobiel ligt natuurlijk ook binnen alleen het enige wat ik bij me had was me portemonnee (godzijdank). En vriendlief had zijn sleutels ook achter gelaten, omdat ik de mijne vanmorgen niet meer kon vinden. En de reserve sleutel had me broer en die werkt in Hoorn. Gelukkig kon ik me schoonzus bereiken die weer mijn broer kon bellen, zodat ik met de trein van Wormerveer naar Hoorn kon gaan om de sleutel op te halen. Na 3uur kon ik eindelijk weer naar binnen. Ik voelde me zo stom Nadat ik had gebeld met me schoonzus/broer en ik was even de boodschappen op een goed plekje in de schuur te zetten, kwam de buurvrouw naar buiten om weg te gaan met haar dochtertje. Ik heb gewoon gewacht tot ze wegging Ben bekaf, maar wel opgelucht dat ik weer binnen zit. Groetjes, Kim
Whahahahahahahahhaha oh god de buren denken vast dat ik gek geworden ben met dat lachen! Mijn dag is weer goed!
Ik had trouwens maandag nog een blunder bij de vlos. Ik zat met mijn vriend te wachten in de wachtkamer en ik was (ben) strontverkouden. Dus ik moest niezen. Gelukkig deed ik mijn hand voor mijn mond want tijdens het niezen kwam er een giga klodder slijm mee . Het lag in mijn hand en uit reflex slurpte ik em terug zodat de mensen in de wachtkamer de klodder niet zouden zien. Maar helaas ging dit niet zonder geluid . Je hoorde: 'haaaatsjie! *shit* sluuurp' Mijn vriend zag het naast me allemaal gebeuren en kwam natuurlijk niet meer bij. En ik ging zelf bijna over mijn nek om wat ik zelf deed . De mensen in de wachtkamer moeten wel gedacht hebben haha. Jullie zullen nu wel denken dat ik echt een viezerik ben . Maar buiten dit valt het echt wel mee hoor hahaha.
gatverredammuh hahahahhaa wel grappig dat je al die dingen met je vriend meemaakt..is hier ook altijd zo en dan zie ik m denken: "oh heb je haááár weer'
niet echt een blunder maar wel dom. was net de wc aan hetschoonmaken en bril even ingesprayd met allesreiniger. idd veregeten af te doen. spurt net naar de wc plof neer, kom omhoog en huh? natte billen! oh ja zat nog allesreiniger op de bril! nou ja misschien reinigt het mijn billen ook meteen. leek wel of beebje in mijn buik het ook merkte want begon prompt te bewegen. zou tie mama uitgelachen hebben?
biecht: Colin is bijna 2, en luisterd zo goed (lees, niet) dus ik kan 10x roepen komt hier, hij rent lekker de andere kant op. dus zo ook van de week, ik heb hier gewoon als regel: we doen de jas uit bij de achterdeur, want als je er mee naar binnen loopt, komt ie op een stoel in de keuken terecht. Tristan had dat netjes gedaan, en Colin dus weer niet he. ik bleef bij de deur staan, roepen: Colin, bij mama komen, jas uit doen. Colin.................... COLINNNNN ik denk waar issie he? wilde net naar de kamer lopen om hem te halen, hoor ik ineens een heel gedempt stemmetje om mama roepen. ik denk waar is ie toch? stond ie nog buiten........... schaammmmm
Heb nog wel een leuk verhaal over mijn moeder hihihihihiihhi Toen ik paar jaar geleden nog op kamers woonde in een hele grote studentenflat (op de 6e verdieping) Kwam mijn moeder langs en had voor allll mn huisgenootjes (6) een mega grote pan boerenkool gemaakt... Enfin , wij lopen over de ballustrade.... was nogal glad want had geregend. mn moeder gleed uit, en schrok hier zo van dat ze in een reflex de railing wil pakken.... maar tegelijkertijd met die beweging gooit ze perongeluk heel die UBERgrote pan boerenkool over de rand naar beneden.... We durfde allebei niet meer overeind te komen... bang dat we iemand dood hadden gegooid met de boerenkool...... als 2 angstige haasjes gluurde we daarna langzaam over de rand naar beneden.... Er stond enkel een uitgehongerde zwerver heeeeeeeeel raar te kijken dat er kilo's boerenkool uit de 'hemel' kwamen vliegen...... hahahahaha 1 auto heeft het wel moeten vergelden, die zat van voor tot achter helemaal onder de groene klodders en spekkies hihihihihihi en de rookworst lag tot aan de overkant van de weg... ) ik heb nog nooit in mn leven zo gelachen!
Hahahahaha briljant ! En dan die zwerver ook; zo ironisch! Die had de dag van z'n leven, eten wat zomaar uit de hemel komt vallen Actie van mijn moeder: Yelena was geboren en ze belt samen met mijn vader de hele familie af. Alleen was ze zo nerveus en blij dat ze aan de helft van de familie het verkeerde huisnummer, postcode en straatnaam heeft doorgegeven. Kon ik dus aan de overkant van de straat mijn bloemen op gaan halen en nog een berg kaarten
hahahahahaha ahhhhhh dat is super schattig! hihi Zou ook echt iets voor mijn moeder zijn! Naja heel de buurt heeft mee kunnen genieten hihi
Zit hier met tranen in mijn ogen .. Die pan boerenkool, ik zie jullie zo voor me. hahahaha. geweldig. @melloncollie: hihi, wel een voordeel als jij dan slaapt wordt je niet wakker van al die keren aanbellen van bezorgers..
Whahaha, wat een leuk topic! Ikke heb ook een blunder.. Als ik me heb gedoucht en dan kleding heb aangetrokken, twijfel ik wel eens welk paar schoenen/laarsen ik onder de kleding zal gaan dragen.. Ik doe dan altijd aan de ene voet de ene en aan de andere voet de andere.. Dan kijk ik in de spiegel en maak een beslissing.. Ja, dat had ik die dag ook gedaan.. Kwam ik op mijn werk, sta buiten even te roken met een collega (toen ik nog rookte) en kijk naar beneden.. Heb ik dus gewoon die 2 verschillende laarsen aan..
Ik ben ook een meester in blunders maken, dit hoort waarschijnlijk echt bij mijn naam. Toen ik 13 was had ik eens een vriendje, waar ik voor het eerst was. Kom ik terug van de wc, heb ik een paar meter wc papier uit mijn broek hangen. Moeder van een vriendin wordt 50. Ze heeft de hele tuin vol met mensen zitten (stuk of 50 als het niet meer is..). Vindt ze het erg leuk om iedereen aan iedereen voor te stellen, d.m.v. een microfoon. Goed...ik zit op dat moment op een houten bankje, die niet al te stevig meer was. Dat wist ik wel, dus ik heel rustig blijven zitten. Tot ze mij gaat voorstellen en ik alleen maar even zwaai.......op dat moment zakt ook dat hele bankje inclusief mij in de moestuin. Ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen! Het liefst, bleef ik gewoon lekker met mijn kont in de sla liggen, maar mijn vriend trok me er heel snel uit, waardoor ik helemaal in de picture kwam te staan... Ik wil de bus in stappen, maar blijf met mijn puntschoenen achter de drempel hangen en val dus gewoon letterlijk de bus in. Met de zelfde puntschoenen en iets te wijde broek de trap op een overvol station op willen lopen en met je punt schoen achter je broek blijven hangen en zo de trap OP vallen..... Raar staan te kijken waarom je die sigaret toch niet aan krijgt op het station....en dan tot de ontdekking komen dat je de filter aan het aansteken bent. Op schiphol een sigaretje aan het roken zijn (mocht toen nog en toen rookte ik nog). Hadden een asbak voor ons staan, een mevrouw pakt ineens die asbak weg, waarop ik heel verontwaardigd roep, nouja, ik hoop wel dat we die zo terug krijgen. Blijken die mensen met hun rug tegen onze rug aan te zitten Dit is nog maar een kleine selectie van mijn blunders....
haha, leuk topic zeg... zo ben ik een keer onderuitgegaan nadat ik met mijn hak in een put bleef haken... (in een overvolle winkelstraat natuurlijk)
Hier ook nog een blunder, niet van mezelf maar van mijn oma. Een aantal weken geleden gingen oma, ik(24) en me zusje(14) en onze nichtjes(15) gezellig shoppen in de stad en we waren op de fiets. Aangekomen heeft oma netjes alle fietsen aan elkaar vast gemaakt met een groot slot, want oma vond 1 slot niet genoeg. We hebben uren gewandeld en heerlijk wat gegeten en gedronken. Maar terug aangekomen bij onze fietsen staan er een aantal mensen om onze fietsen heen. Oma heeft niet onze fietsen aan elkaar vast gemaakt maar die van 3 onbekende mensen. Oh oh oh wat heb ik gelachen zeg, die mensen vonden het totaal niet grappig hahaha Nog zo iets, Oma heeft z'n invalide wagentje z'n rooie, daarmee mag je alleen maar binnen de bebouwde kom en op provinciale wegen rijden. Maar onze oma krijgt het voor elkaar om via de velsertunnel naar beverwijk te komen (lees, snelweg) Oh oh oh weer buikpijn van het lachen.... Liefs