Het blunder/biechttopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinderbloem, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hahahahah lig echt in een deuk om het verhaal van Milla !

ik heb zelf een keer mijn hond buitengesloten... wij een heel stuk met het beestje wezen wandelen.. dus via de achtertuin naar binnen gegaan.. en ik al de deur op slot gedaan toen ik binnen was.. 3 uur later denk ik: waar is dat beest nou weer! (ze komt altijd om de minuut aandacht vragen)

dus ik roepen: jade, jadeeeee! KOM HIERR! en ik maar: ROTBEEST WAAR ZIT JE NOU WEER?! :x

dus ik zoeken en ik kijk in de keuken (waar de deur van de achtertuin zit) en ik hoor gepiep.. zit ze gewoon al 3 uur lang netjes voor de deur in de kou te wachten! :oops:

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Over scheren gesproken.. ik was een jaar of 5/6 en ik had mam wel eens zien scheren met het scheermesje.
    Ik had nog nergens anders haar als op het koppie dus ik ben lekker aan de scheer gegaan op t bolletje.
    Ineens kwamen er grote ballen haar van mn hoofd en toen was het ineens niet meer zo leuk.
    Ik had allemaal stekeltjes en van mijn mooie haarbos was weinig meer over.. gelukkig kon de kapper er nog wel iets mee.. maar dit vergeet ik nooit meer hihi.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Haha, zo ben ik ook een keer met de schaar in de weer gegaan :)
    Was een jaartje of 6 denk ik...
    Ik vond dat mijn pony te lang werd, dus ik besloot de schaar er in te zetten. Precies in het midden van mijn pony, was er een hele hap haar weggeknipt.

Mijn moeder kwam boven en zag op het bed een schaar en wat haar liggen. Ze vroeg wie dat gedaan had, en mijn zusje en ik zeiden allebei dat wij het niet waren geweest :)
    Stonden we daar netjes naast elkaar, onze grootste en braafste glimlach op ons gezicht toverend.... :)
    Het was natuurlijk overduidelijk dat ik het was geweest, en mijn moeder schoot gigantisch in de lach....

De volgende dag werden er schoolfoto's genomen.... :oops: Dus ik heb nu een hele mooie schoolfoto van mezelf, met een hap haar uit mijn pony :)

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whahah een moment om nooit te vergeten dus :p

Ik heb ook eens met een kam zover in mijn haar gedraaid dat ik m niet meer los kreeg (ook nog jong hoor!) en toen heb ik m maar losgeknipt.
    Resultaat was dat ik een raar stekeltje steeds op mn hoofd had wat ik met 3 kilo gel niet naar beneden geplakt kreeg.. wat een stom gezicht was dat en t duurde maar voor t haar weer terug kwam.

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mijn haar is 2x verpest...

toen ik wat jonger was wilde ik een pony.. me zus pakte de schaar en begon te knippen.. ze trok mijn haar heel recht en strak naar beneden en deed de schaar erin... alleen ik heb slag in mijn haar.. dus toen ze het had afgeknipt had en me haar los liet had ik een pony van 2 cm! :confused:

en 1x bij de kapper.. wilde de puntjes laten knippen en wat voller haar hebben.. dus zij knipt stukken eraf van 15 cm :confused: dus ik nog: ALLEEN DE PUNTJES HE!
    nouja niet dus.. en voor het voller volume: 1 kilo wax erin en fohnen maar.. en ze heeft zulke klitten met die fohn gemaakt dat me haar inderdaad voller leek.. leek alleen op een ontplofte poedel :confused:

nooit meer terug gegaan bij de kapper.. heb staan janken ook :D

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    :oops: :oops:
    ik heb dus precies hetzelfde gedaan..... met mijn moeder haar ladyshave....
    maar ik heb niet geprobeerd het er weer op te plakken, in plaatst daarvan heb ik het op een huilen gezet,
    toen mijn moeder zei dat het noooooit weer aangroeide heb ik nog harder staan huilen.
    vond het geen leuk grapje van haar, maar we lachen er nu nog wel heel vaak om... :)

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owjeej ik heb ook wel eens toen ik klein was mn pony een beetje boel verkeerd geknipt :)
    kammen in haar draaien deed ik bij anderen :) zo'n ronde borstel erin draaien haha maarja ik wilde krullen maken :oops: :)

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

ach de vraag wat is blundern eigenlijk niet want we zijn ook maar mensen en mensen maken fouten.

oke dat somige fouten de rest van je leven achter volgen dat is minder.

Als 8 jarig kind was ik een keer heeeeeeeeeeel blij weekend voor bij en mocht weer naar school. ik lag om 19:00 al te bed en had heerlijk geslapen mijn moeder sorteerd de was normaal in de ochtend maar voor 1 xtje deed ze het in de avond zo rond 23:00 dus ikke helemaal actief me bed uit me aan kleden en 2 staartjes op me hoofd gemaakt. ik ren de overloop op en vlieg me moeder aan goede morgen mam me vader met een slaap gezicht wat nou goede morgen slapen het is pas 23:00. ikke zo neee papa is niet zolaat want de vogeltjes zijn al wakker en mama is de was aan het doen.

en nu een jaar geleden maakte ik het volgende mee ik heb eigenlijk altijd vrij kort haar gehad maar voor me trouwen moest ik het laten groeien nou is goed maar ja je bent jong en je wilt wat en ik zie me schoonmoeder altijd met een krultang in de weer en wilde dat ook wel eens een keer doen *3 weken voor trouwdag* ja nou dat doe ik nooit meer ik brande een beetje me haren weg met dat ding

en voor de meiden die nog met een knuffel oid slapen schaam je niet doe ik ook maar mocht ik hem kwijt zijn dan ben ik bijna een klein kind raak helemaal in paniek

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

en nog 1tje mijn vader moest een keer de auto naar de garage brengen voor apk of zo iets dergelijks. die man zei tegen mijn pa van nou zet hem maar op de brug we kijken er zo wel naar. dus me pa rijd de auto naar de brug *maar niet de werk brug maar de brug die over het water liep naast de garage* dat verhaal krijg ik iedere week wel een keer te horen. Maar ja me pa wilt zijn outo ook wel terug dus die belt zo'n 5 uur later op om te vragen of de auto opgehaalt kan worden zeggen zo nee dat gaat niet we kunnen er niets aan doen maar de auto staat niet op de brug. mijn pa ohw jawel hoor die daar buiten staat das mijn auto

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Afgelopen weekend ben ik een dagje in Engeland geweest. In Calais moesten we allemaal van de bus voor een identiteitscontrole. Vermits ik niet wist of het Britten of Fransen waren, was ik 'alsjeblieft' in mijn hoofd aan't vertalen naar de desbetreffende talen. Kon even niet op het Engelse woord komen, dus hoopte op Frans...

Zij: 'Goodmorning'
    Ik: 'Goodmorning, euh... esjeblieft' :oops: ...jeblieft kreeg ik niet vertaald :) Van letterlijke vertalingen gesproken...

11. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Idem dito!

Leek net een jongetje!

12. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    toen ik klein was, heb ik een keer kappertje gespeeld met mijn moeders tafelkleed met van die franjes eraan. resultaat, aan één kant alles eraf en een moeder die een dag bezig is geweest om het er allemaal weer aan te zetten. :oops:

toen ik 20 was wilde ik krullen, ik naar de kapper. dachten ze daar dat het zo eruit zou zijn, dus op elke pluk 2 rollers erin. dat heb ik geweten. ik zag eruit als Gordon toen ie net begon te zingen :oops: kostte me elke dag een halve pot wax om er wat van te maken. anderhalf jaar was het er nog niet uitgegroeid, heb het toen maar laten ontkrullen. de kapster die dat deed dacht dat het wel leuk was om mijn haar te snijden. ik, onnozele doos hier, had nog niks geleerd van mijn Gordon avontuur schijnbaar, zeg doe maar. resultaat na twee weken stond mijn haar alle kanten op en niet meer recht te krijgen. had echt zón tante sidonia krul als pony. :oops:
    sindsdien knipt alleen mijn zus mijn haar nog :D

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik wou toen ik een jaar of 10 was m'n wenkbrauwen epileren...met de ontharingscréme van m'n moeder. :)

Ja hoor, een kant was best goed gelukt maar de andere kant...:) gewoon m'n halve wenkbrauw weg. :)

Nu kan ik erom lachen maar toen schaaaaaaaamde ik me echt dood!

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Leuke verhalen hier zeg, echt goed voor de lachspieren! Heb er ook eentje die denk ik wel goed is voor jullie lachspieren.

Ik mocht toen ik een jaar of 15 of 16 was een keertje mee naar een discotheek met de vriend van mijn broer achterop zijn brommer.
    Helemaal geweldig natuurlijk, mocht lekker laat thuis komen omdat ik met hem meereed. Een hele leuke avond gehad maar hij vond mij leuker dan ik hem. De terugweg achterop de brommer dacht ik hoe moet ik dat straks hebben, ik wilde geen zoen ofzo van hem hebben. Ik stapte af van de brommer en hield mooi mijn helm op en ben zo naar binnen gelopen, dat had ik mooi opgelost! Ik had wel een aantal biertjes gehad dus ik was wel aangeschoten dus daarna gelijk naar bed gegaan. Werd de volgende morgen wakker en dacht wat is het hier benauwd en ik zag ook niet zoveel, had ik de helm nog op! Ik zit nu weer te lachen als ik eraan terug denk!

15. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Wahaa spirit70! Toch lekker geslapen?

Nou ik heb er 1 van een vriend:
    Mijn man speelde vroeger unihockey (een soort van ijshockey in de zaal) waarbij keeper was. Aangezien het toch wel hard ging had hij een toque. Die was door de weeks dus in de was maar het plastic stuk lag in de keuken. Een vriend van ons kwam dus binnen, pakt die toque op en houdt hem voor z'n mond: 'haha wat is dit nou weer!' Wij lachen natuurlijk: 'Waaaahaaa, waar denk je dat die normaal zit!' Hij kon er wel om lachen maar gooide hem heel snel van zich af!

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    :) :) :)

En die toque, geweldig. :p

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    ja hoor had heerlijk geslapen maar alleen een beetje een stijve nek.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Echt heel grappig ( voor mij, en niet voor jullie, :) )

:) :)

19. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    tjess ik kwam niet meer bij, de helm en het verhaal van de hond waren echt top, hahaha!

- Ik wilde aan mijn vriend vertellen dat mijn pasgeboren dochter goed kan boeren volgens de zusters, maar ik zei per ongeluk: DAT BEEST KAN BOEREN ZEG! Net iets te hard, en er was erg veel visite voor de andere kraamvrouw op de kamer....
    En het erge was dat ze een prematuurtje was, dus echt heel petieterig, het sloeg echt nergens op...
    We noemen haar nu maar voor de grap Dat Beest maar ik schaamde me dood.

ik had als kado voor mijn jongste broertje een orgel/syntheziser gekocht. Daar stonden voorgeprogrammeerde liedjes in. Ik dacht dus grappig te zijn door heel vals en raar mee te gaan zingen en dacht dat mijn vriend in de keuken was. Hij reageerde maar niet dus ik nog een tandje harder qua volume, rare teksten etc. Ik was eerlijk gezegd best geirriteerd dat hij niet reageerde op mijn 'humor' dus hield maar op. Kwam hij later binnen, bleken de nieuwe buren zich op het balkon ernaast uitgebreid aan hem te hebben voorgesteld. Hij reageerde niet op mijn gekrijs omdat hij zich zo schaamde dat hij alleen maar kon denken " stop nou, asjeblieft", en zij deden net alsof ze niks hoorden...

20. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    up! Nog iemand die mij zo hard aan het lachen kan maken?!

Deel Deze Pagina