Ik heb ook nog wel een paar bloopers, deze van mezelf: Vroeger op de middelbare school reed ik op een brommertje, en omdat m'n vader goede benzine had voor in z'n motorzagen die ik ook in de brommer kon gooien vulde ik hem thuis. Ik had een jerrycan met benzine gepakt, 't spul had wel doe goede kleur maar was een stuk dikker. Dacht met m'n duffe kop 't zal wel' en reed naar school. Onderweg begon de brommer te roken en te stinken! Wat bleek nou, had ik getankt met vloeibaar frituurvet De brommer werkte nog toen ik naar huis ging en hield er gelukkig net buiten zicht van de school er mee op. En de hele dag op school hoorde ik allemaal mensen zeggen dat ze plotseling zo'n zin in patat hadden! Een blooper van een kennis: Zij en ik hebben fretten, en ze vertelde dat die van haar zo schattig was, en dat ze hem altijd kusjes op z'n naveltje gaf. Waarna ik vroeg of het dan een mannetje was? Want fretten hebben geen naveltje.. Jullie mogen dus raden waarop ze hem dus kusjes gaf.. En een blooper die m'n moeder nog altijd met een rood hoofd verteld; Na de geboorte van m'n jongste broertje had ze nog een paar medische problemen, en ging winkelen met mij aan de hand in de buurtsuper. Daar wilden alle nieuwsgierige buurvrouwen natuurlijk weten hoe het met haar en de baby was, en voordat ze antwoord kon geven riep deze 4jarige wijsneus heel hard 'M'n moeders baarmoedermond staat nog open!' M'n moeder voelde het zowat tochten!
hier ook een blunder van een vriendin van mij: we zaten ongeveer in de 2e klas, dus zeg maar een jaar of 13 a 14. In de pauze moest een vriendin naar het toilet........ Komt ze uit het toilet, loopt zo de gangen weer op........met een maandverband onderaan haar schoenen en dan ook nog eens een lading toiletpapier erachteraan. ze had echt niets in de gaten en wij maar lachen hahahaha zit nu ook al weer enorm te lachen, dat was echt enorm komisch om te zien.
oh, hemel, ik kom niet meer bij! dat van die hond, en die brommerhelm, en dat verhaal van die moeder met dat kindje wat even vertelde hoe het met mama ging... jeeeemig! echt, wie heeft er nog zo'n goeie? ik mag geen buikspieren meer trainen met mijn dikke buik, maar een goed potje gieren van het lachen doet ook wonderen! hier een over de vorige bewoners van ons huis. die hadden geen gordijnen in de slaapkamer. en hebben echt verschillende keren (!) briefjes van de overburen gehad dat die blij waren dat ze elkaar zo lief vonden, maar of ze aub toch wat voor de ramen wilden hangen.... OK dan! dat zou mij geen tweede keer gebeuren...
Wat is jouw grootste blunder? Ik zal alvast beginnen (Mijn blunder) Ik was een kind van een jaar of 7 toen nog niemand mij had leren fietsen. Dus mijn oudere zus zou mij dat wel een uitleggen. Ze vertelde mij hoe je moest sturen en trappen, ik stapte op en reed de berg omlaag. Steeds ging ik harder en toen besefte ik dat ze mij vergeten was te zeggen hoe ik moest remmen, en zo vloog ik dus de brandnetels in. (Collega blunder) Een collega moest een klant het adres geven waar hij een klacht naartoe kon sturen. Ze vroeg mij om raad waardat naartoe moest, ik verwees haar naar onze site, daar stond een voorbeeld emelop met het juiste adres. Om duidelijk te maken dat de afbeelding een emvelop was zag je dus de achterkant van een emvelop, met daar het adres op. Dus Melanie tegen de klant u moet het adres wel op de achterkant van de emvelop schrijven en niet op de voorkant, een hele discussie met de klant nee het moest echt op de achterkant. Proestend van het lachen heb ik het gesprek maar overgenomen. (Verhaal van een meisje) Er was een groepje leuke jongens achter ons aan het fietsten en ze fietste onze groep achterna. Dus ik keek heel stoer naar achter naar dat groepje jongens, ik wilde indruk op ze maken. Daardoor fietste ik zo de struiken in. Ik had inderdaad indruk gemaakt maar wel de verkeerde. De jongens riepen lachend kijk daar ligt een takkewijf. (Verhaal van een jongen) We gingen ooit eens met de klas met een busreisje naar Bobbejaanland . Toen we terug moesten, en de bus zich nog moest draaien om ons op te pakken.Dacht ik dat hij weg reed en ik rende er dus als een gek achteraan.
Hihi grappige blunders, maar hier is al een topic over, dus misschien kun je ze daarin zetten. http://www.zwangerschapspagina.nl/about112841.html
Ik heb de Mod gemaild om te vragen om te sluiten of verplaatsen. Is er trouwens een makkelijke manier om te zoeken dan alle pag af te gaan? Zal wel domme vraag zijn maar goed zie nergens een zoekbalk
Links op de pagina staat een menu, daarin staat ook het kopje zoeken, als je dat je trefwoord invoert en kiest voor zoeken op zwangerschapspagina vindt je het topic meteen terug Het zoekgedeelte is niet echt optimaal maar dat gaat binnenkort veranderen.
Haha ik had laatst ook een blunder... Ik lag met vriendlief in bed, en we hebben zo'n muziekmobiel die ik elke avond even op mijn buik doe zodat ons kindje daaraan gewend raakt. Dus ik wind dat ding op en leg hem op mijn buik. Toen hij was afgelopen wilde ik hem aan mijn vriend geven om naast het bed te leggen. Zegt ie: 'wil je het liedje niet nog een keer draaien?' Waarop ik zeg: 'nee want dan zijn de batterijen op voordat ze geboren is'. ](*,) Vriendlief zei helemaal in een deuk en zei: 'uuhm schat, waarom wind je hem dan op?' Toen pas begreep ik em . Dom!
Vandaag reed ik hier over de rondweg om de stad en schoot me ineens te binnen dat ik hier een tijd terug ook wel een beetje sukkelig blunder heb begaan Ik reed in mijn auto en naast mij zat mijn geliefde. Op een gegeven moment zegt hij:"kijk uit hoor, want er komt zo een flitspaal" Nu wist ik toevallig dat dat ding in de fik had gestaan, dus ik zeg heel stoer: "kan me niets schelen!" en geef vervolgens idioot veel gas....(het was heel rustig, dus geen gevaar ) Op het moment dat we langs de zwartgeblakerde flitspaal komen.........FLITS...............hahaha, ik was er een beetje beduusd van en mijn vriend was ook behoorlijk stil Was dat ding dus wel afgefikt, maar deed het nog gewoon Ik voelde me behoorlijk dom
ik had van de week een blunder. de monteur kwam voor de cv ketel... het was een beetje vroeg .. baby in mijn arm , doe de deur open en hij doet zijn ding maak nog een praatje met hem. monteur gaat weg. en ik ga op de bank zitten en kom achter dat de rits van mijn vest openstaat en mijn tepel half uit mijn bh hangt. volgende week komt hij terug voor de reparatie......
Ik rol al 10 minuten over de grond van de blunder van Milla...Het duurde 5 minuten tot ik het mn lief kon vertellen..Tjeees kwam niet meer bij!
Toen ik een jaar of 15 was, ging ik met mijn beste vriendin en haar zus voor het eerst zwemmen in een nieuw zwembad bij ons in de buurt. Ik was er nog nooit geweest, en we gingen 's avonds (aquarobic). We liepen naar de ingang, en van het ene moment op het andere zat ik op m'n gat? Staan er betonblokken op de grond van toch zeker een halve meter hoog, maar die had ik niet gezien, hahahahaha! Gewoon een koprol eroverheen gedaan. M'n vriendin deed het zo ongeveer in haar broek Ze had niets gezegd, omdat ze dacht dat ik het wel zag
Je hebt helemaal gelijk typ blunder Ik heb trouwens nu echt alles gelezen en buikpijn van al het lachen geweldig, al die blunders