Ik heb mn dochter in de auto opgesloten toen ze 4 maanden was. Sleutels lagen op het dashboard en ik sloeg de deur dicht,op slot. Wegenwacht moest komen om de boel open te breken,oh,wat voelde ik me een slechte moeder. Maar 10 jaar later ben ik nog steeds de liefste mama vd wereld! Volgens mijn dochter dan he.
Jaren geleden toen mijn zus en ik samen aan het winkelen waren in de stad, kwamen we zo'n schandalig mooie man tegen ( type: zwart haar, groene ogen), dat we bleven kijken toen hij ons al lang gepasseerd was. En natuurlijk liep ik tegen een lantaarnpaal aan. Een enorme blunder, maar wat hebben we gelachen ( en de helft van het winkelend publiek ook, geloof ik...)
Vandaag nog. Ben snotverkouden dus ruik niet zo veel. Maar daar had ik nog niet bij stilgestaan. Dus toen ik vaag iets rook bij Jarissa dacht ik: windjes. Anderhalf uur later was ze toch aan het zeuren en piepen en huilen. Ik snapte er niets van. Tot ik haar ging verschonen. Echt genant hoor. Knalrode billen met open plekjes! Arme kind was meteen stil nadat ze verschoond was. En 2 jaar naar de Mac? Dan heb ik nog wel wat op te biechten. Jarissa was een maand of 8, 9 denk ik. Onderweg van mn ouders naar huis (anderhalf uur rijden) en Jarissa kreeg onverwacht honger. Had helemaal niets bij me. Lekker voorbereid dus. Hup langs de Mac en toen heeft ze zo'n bakje yoghurt met rood fruit gehad. Was voor mijn gevoel het minst onverantwoord.
Hahahahahahahahaahahahahahahaha deze vind ik echt het toppunt! Gelukkig maar dat die er niks aan over heeft gehouden
@pendrag... dat had ik dus van de week.. Sasha was telkens aan het mekkeren. Kom ik om half 3 erachter dat ik 9 uur haar luier voor het laatst verschoond hebt, schaamde me kapot. Ik kon zowat met een ijskrabber aan de gang om het poep eraf te halen!
Lig echt dubbel nu bij sommige verhalen! Eeuuh.... Koen is nu 21 maanden oud en echt al geregeld bij de Mac geweest hoor Maar nu echt mijn MEGA-blunder. Vorig jaar zomer (koen was een 1/2 jr oud) gingen we op vakantie naar Portugal. Erg mooi weer, rond de 30 graden. En er was natuurlijk een zwembad. Dus op de 1e dag meteen met ons gezinnetje er heen. Eventjes gevoeld met mijn voet in het water maar was toch best koud. Zou het te koud zijn voor Koen? Hmm.... tja, misschien even proberen... anders maar snel weer eruit. Dus ik met Koen op mijn arm heel voorzichtig dat zwembad ingewandeld via een trapje. Alleen wat je dus niet zag was dat de onderste trede die in het water lag afgerond was dus ik glijd uit met Koen in mijn armen en we gingen echt allebei kopje onder in het vrij koude water! Nou, ik schrok me echt wild kan ik je vertellen! Echt even totale paniek. Het ging allemaal wel heel snel en voordat ik het weet stond ik weer en viste Koen uit het water. We zijn toen maar even rustig op een ligstoel gaan zitten met hem om bij te komen. Koen huilde nog eventjes maar niet lang hoor. Ik was erger geschrokken denk ik!
Sorry maar ik lig helemaal in een deuk! Arme jochie.... Gelukkig weet hij er waarschijnlijk niets meer van... Qua biechten: ik laat mijn zoontje ook wel iets meer tv kijken dan pedagogisch verantwoord is... Tja ik ben ook maar een mens en vind het wel lekker rustig hoor. Kan ik ook even iets in huis doen ofzo... Verder vraag ik me regelmatig af of ik het allemaal wel goed doe met de kinderen. Of ik ze wel genoeg uitdaging bied en of ik het opvoeden in het algemeen wel goed aanpak. Qua blunders: met de kindjes valt het wel mee geloof ik, maar verder ben ik best in staat tot een goede blunder zo nu en dan.. Ooit eens in een restaurant tegen een glazen deur aangelopen met veel lawaai... Erg genant!
Mijn man en ik gingen laatst luiers in slaan bij de Etos. Alle pakken aan de (licht gewicht) buggy gehangen en we liepen weer naar buiten. Mijn man had de buggy vast en zijn mobiel ging af. Hij doet zijn handen van de buggy en de buggy kiepert zo achterover. Onze zoon zijn handjes gingen in de lucht, en hij begint kei hard te lachen.... Wij waren we best geschrokken, het was ook nog eens op een koopavond dus was erg druk in het centrum.
Mogen blunders van anderen ook? Heb nl. een erg lief vriendje. Echt een enorme schat maar af en toe komt hij toch wat 'onromantisch' uit de hoek! Zo heb ik hem een paar jaar terug mijn nieuwe lingerie eens enthousiast laten zien. OK, het was niet het meest opwindende setje maar gewoon leuk. Zijn reactie: pas jij daar in? En om in die stijl te blijven: afgelopen weekend heb ik een lekkere massage gehad. Zegt ie (7 weken na de bevalling): straks heb je een lekker kontje. En toen ik op mn rug lag en hij mn buik insmeerde: zou dit ooit nog goed komen? Tja, wat moet je met zo'n kerel? Liefhebbers?
hihi! neej, ik hoef hem niet hoor, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen Ik heb een keer een mooie blunder gehad, stond letterlijk in mijn blote billen op het podium.. Ik werkte in een hotel als zangeres/entertainer, en zong die avond een liedje met mijn collega, uit dirty dancing, time of my life... Nou is er een soort tussenstukje, waarin we een dansje hadden afgesproken waarbij ik op zijn schouder zou zitten, hij wat rondjes zou draaien en me er dan weer af liet glijden. Ik had een soort indianenbroek aan, eentje die je voorop je buik moet vastknopen om je billen te bedekken en achterop je rug om je voorkant te bedekken... Tijdens die lift bleek de strik van mijn broek aan de voorkant los en toen ik dus naar beneden gleed en weer op de grond stond voelde ik zo mijn broek aan de achterkant naar beneden vallen..... stond ik daar in mijn string! wist niet hoe snel ik achteruit moest lopen naar de backstage
Ik heb ook een erg lachwekkende blunder. Een paar jaar geleden heb ik mijn vriend perongeluk opgesloten in onze slaapkamer. Hij is namelijk militair en eigenlijk alleen in het weekend thuis. Nu was hij een keer eerder thuis gekomen en was dus al op donderdag avond thuis maar ik moest op vrijdag gewoon werken. Nu heb ik met mijn duffe slaap hoofd gewoon de slaapkamer deur opslot gedraaid met hem erin . Normaal deden we dat om de katten buiten onze slaapkamer te houden omdat het meester inbrekers zijn. werd ik tijdens mijn werk gebeld door mijn vriend dat hij nu eindelijk wel eens naar de wc wou haha. Ik snapte niet wat hij bedoelde en pas toen hij me uitlegde dat hij al minstens een kwartier bezich was te proberen de deur uit de deurpost te krijgen maar hem dat niet lukte begon er een lampje bij me te branden. Mijn baas had nog nooit zo'n goede smoes gehoord om een middag vrij te krijgen . Het vervelende voor mijn vriend was dat ik nog 60 km moest rijden voor ik weer thuis zou zijn dus hij heeft uiteindelijk maar uit het raam in onze tuin geplast. Stomme stomme ik.
nou ik zag deze topic komt goed van pas, ik had namelijk net al een topic met dit er in, Verschrikkelijk gewoon Ik schaam me er voor om dit te vertellen, maar wil het even kwijt hoor. Nou om te beginnen ik had een tijd geleden iets besteld op internet via de pabo, ik had lingerie besteld en een dvd en een speeltje voor in bed ik dacht wil het wa spannender maken voor me vriend. Met dat ik dus dacht, dat het automatisch van de rekening word afgehaald. dat even onthouden. Nu komt een vriendin van mij via mijn naam bestellen via de pabo, ook automatisch , dus nu een paar weken later zag haar vriend dat er teveel was afgeschreven, ik zei dus dit kan niet goed zijn anders even bellen, ze moest namelijk 53 euro betalen en geen 153, belt zei op naar de pabo hebben ze die 100 euro er niet afgeschreven bij mij toen, toen ik die spullen had besteld, dus hadden ze het van haar vriend zijn rekening afgehaald, dus die vrouw van de pabo had alles opgenoemd van wat ik besteld had daar, en zei dus tegen haar vriend vertelt En hij belden michel op dus die vertelden hoe het kwam dat hij teveel betaalde, dus hij hij had die dingen opgenoemd. Ik schaam me echt dood Moest er even uit
hihihi, lig echt dubbel hier... Na 10 dagen vakantie komt onze poes helemaal blij aanlopen. Ikke ook blij dus til poes op om dr eens lekker te knuffelen... Laat ze me op dat moment toch een scheet. Ongelofelijk... Welkom terug!
Was in een duur restaurant een bruiloft aan het vieren. Kom ik van de w.c. zie ik iedereen naar me kijken. Vond dat ik wel geslaagd was in mijn outfit dus dacht dat het zeker wel in de smaak viel....... Bleek ik met een stuk w.c. papier van ruim een meter uit mijn rok rond te paraderen
Mijn ergste blunder Was op de middelbare school in de brugklas bij wiskunde. Ik had zo'n slotjesbeugel en mijn dop van de vulpen had zo'n ijzeren randje. Ijzeren randje tegen beugel was best apart en toen klikte ik me dop per ongeluk vast aan me beugel Eerst was het lachen, want ik ging me vriendinnetjes aanstoten "van hee, grappig he". Ze lagen echt in een deuk toen ze het zagen, was ook best een mal gezicht een meisje met een dop aan haar beugel. Alleen toen had ik er genoeg van en ik wilde die dop weer los maken en dat lukte dus niet...en ik maar wringen en zweten. Uiteindelijk zag ik geen uitkomst meer en stak ik me vinger op. Meester zei: "ja, Kim" en ik zei met een super rood hoofd:"Meester me vulpendop zit vast aan me beugel". De hele klas natuurlijk lachen en ik rennen naar de wc. Gelukkig kreeg een meisje de dop los en hoefde ik er niet mee over straat Toen ik in de 4de zat, werd ik er nog steeds aan herinnerd Groetjes, Kim
hahaha geweldig topic dit zo heb ik een blunder gemaakt bij mn eerste gesprek met de gyn.. ik zat heel serieus te vertellen wanneer we precies hadden GEKLUST.. die vent keek me aan van waar heeft die t over.. maar ik ben zo gewend om klussen te zeggen in plaats van vrijen ofzo..wat zal die vent gelachen hebben later