Het blunder/biechttopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinderbloem, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Oh ja, nog één.....ik ben namelijk echt iemand die dagelijks blundert....

Was mijn honden aan het uitlaten en had mijn lekkere elastische (wederom) rok aangetrokken want dat zat zo lekker met mijn zwangere buik.

Mijn honden zijn lekker aan het ravotten op een veldje komt er een man aan met een hond die een praatje begint te maken met me.
    Na een paar minuten komt de jongste bouvier naar me toe en springt van enthousiasme tegen me op.
    Resultaat:....ik sta in mijn onderbroek.
    Ik ben het eerste half uur niet meer bij gekomen van het lachen, waarschijnlijk ook omdat ik me flink schaamde.
    Die man moest toch ook wel even glimlachen.....

2. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    De laatste voor vandaag dan:

Ik was een jaar of 14 en had van mijn nicht haar badpak gekregen, mijn ouders waren van het zuinige zeg maar.
    Dit badpak was duidelijk gebruikt, de pluisjes zaten overal...

Goed, lekker naar het subtropisch zwembad waar ik enthousiast van de glijbaan (met ribbels) ging.
    Op een gegeven moment werd ik weer nagestaard en wist niet wat er aan de hand was.

Na ruim anderhalf uur werd mij door iemand verteld dat ik met een gat rondliep precies op de plek van mijn bilnaad.

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

*proest* Loca ow wat erg :)

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallo!

Wat een vermaak hier! :D

Ik heb ook een blunder. ( heb er iedere dag wel eentje hoor)

Drie weken geleden in Spanje zijn we naar zo'n waterpretpark geweest.
    Daar hadden ze een glijbaan die de 'Kamikaze' heet.
    Gaat keihard en heel stijl naar beneden.
    Ik doe dat wel even. Was net ongi geworden en had een tampon ingedaan...

Ik van die glijbaan af, gaat dat zo hard dat het water overal komt waar ik het liever niet wil hebben :oops:

Liep zo goed als het kon gelijk met een rood hoofd naar het toilet.
    "Ik had toch een tampon ingedaan?"
    Tampon was ergens richting baarmoeder geschoten!
    Stond ik daar met het zweet op m'n voorhoofd (en zout water in m'n gat) in zo'n vies open hokje m'n tampon te zoeken!
    Na 10 minuten en een beurse muts eindelijk te pakken!

Nooit meer van de kamikaze voor mij!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb wel eens een Mars gejat bij de C1000. Toen ik 12 was.

Liep ik langs de kassa, Mars in mn mouw en zei ik: IK HEB NIETS HOOR (al hevig met armen schuddens) En toen pleurde die mars op de grond. Nou ik heb nog nooit zo hard gerend.Ben 8 jaar niet meer die C1000 ingegaan.

Vorig jaar in de Eemhof, dat zwembad. Ik van die glijbaan, ik rag naar beneden en net voor de uitgang laat me bikini los, roept zon oude vent: "GOH LEUKE BIKINI!" pff sukkel

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHa

OMFG HAHAHAHAAHAHAHAHAHA ik zie hem al staan HAHAHAAHAHAHA

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    \

Haha dit herken ik wel maar dan omgekeerd. Toen ik aan een vriendin
    vroeg of ze nog wat leukst hadden gedaan dat weekend kreeg ik dus als antoord: nee niet echt we hebben het hele weekend "geklust" en ja ik moest dus juist aan iets anders denken haha.

Leuk topic dit!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Als ik op vakantie naar zo'n zwembad op het park ga met de kids, doe ik altijd mijn badpak vast aan onder mijn kleren. En zo ook een paar jaar geleden. Moest mijn dochter eerst van badpak voorzien in het krappe hokje, daarna mijn zoontje (van toen een maand of 9) en toen zelf nog snel even mijn kleren uitdoen. Krap, lastig en vlug vlug vlug. Gauw naar het peuterbadje gegaan en gelukkig was het niet zo druk. Na een kwartiertje wil mijn dochter even naar het buitenbad. Dus ik til zoonlief op en sta zelf op. Blijk dat ik mijn megarode onderbroek nog aan heb over mijn zwarte badpak! :confused:
    Ben gauw weer in het water gaan zitten en dat ding uitgetrokken! Het ergste vind ik nog dat er toevallig ook bekenden van ons op dat moment in het zwembad waren, waarmee ik nog even heb zitten praten :( :oops:
    Blunders gebeuren mij helaas bijna dagelijks, maar dit is echt mijn grootste blunder ooit!

Trouwens. Onze dochter heeft ons ooit eens opgesloten in de slaapkamer. we waren aan het verbouwen en hadden per ongeluk de sleutel aan de buitenkant van de slaapkamerdeur gestopt. Met haar 2 jaar oud kreeg ze 'm wel op slot, maar natuurlijk nooit meer van het slot af en de sleutel paste ook niet onder de deur door :( Gelukkig had manlief z'n mobieltje op de kamer liggen, dus heeft hij zijn ouders gebeld die op een half uur rijden van ons af wonen en een huissleutel hebben :( Die hebben zich natuurlijk rotgelachen! Ik ook hoor...toen ik eenmaal naar de wc was geweest ;)

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat een geweldig topic! Zeker op dit tijdstip. Ik lig echt gestrekt achter mn pc. Zie sommige dingen echt voor me. De mars van Devilchase, kan voorlopig geen mars meer eten zonder in de lach te schieten volgens mij. En onderbroek nog aan over badpak. Zo herkenbaar, had mij kunnen gebeuren.

10. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Mijn grootse blunder wie mij nu te binnen schiet is dat ik met mijn stomme kop de rijnbrug opfietsen met veel wind en ik had een wikkelrok aan en mijn zoon achter op de fiets. Dus ik fietsen, kwam er een windvlaag, ik had de rok tegen in mijn gezicht, fietst ik daar in mijn onderbroek, en auto's toeteren he :oops:
    En laatst met Norman, ik legde hem in bed met luier aan, zonder onderbroek. En ja hoor, meneer kreeg zijn luier open en had ff lekker uitgebreid gepoept in bed.... en er mee gegooid, bah bah bah, helemaal onderzat hij tot onder zijn nagels toe,maar ook zijn tutdoekje en zelfs zijn speen brrr

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

Op huwelijksreis zaten we in een hotel in Egypte.
    Ik wilde lekker naar het balkon lopen toen ik gigantisch mijn hoofd stootte aan de glazen deur. Mijn gezichtsafdruk was letterlijk zichtbaar. Mijn vrouw moest erg lachen. Zo'n deur kan trouwens hard aankomen.

Ook ik heb mijn vrouw een keer opgesloten. Ze sliep de eerste keer bij me, had tentamen en ik deed met m'n stomme kop de deur (volautomatisch) op slot toen ik naar m'n werk ging.
    Zij heeft (dapper) de telefoon gepakt en heeft de voorkeuzetoetsen geprobeerd. Uiteindelijk heeft ze mijn vader wakker gebeld die haar is komen redden. Lekkere eerste kennismaking met je schoonvader?

Groetjes, Didier

12. hahahaha echt ik kom niet meer bij!

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wij waren Leiden is ontzet aan t vieren op 3 oktober en ik moest opeens heeeeeeeeeeeeel erg plassen. Ik ben geen held in t openbaar plassen, het idee alleen al dat iemand dat zou kunnen zien...
    Na lang zoeken in het stikkedonker eindelijk een plekje gevonden waar niemand zomaar kon komen, moesten ze eerst langs mijn vriend en die zou ze wel tegen houden.
    Ik zit daar gehurkt en opeens komen er 2 boten voorbij vol met feestenden mensen, uiteraard werd er groot licht op mij gezet. En een lol iedereen op die boot....
    Stomme ik ook, helemaal niet aan gedacht dat er in Leiden ook boten varen, die heb je in Eindhoven niet :-D

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Crisje, Kom je dit jaar weer naar Leiden?
    Dan mag je wel bij mij plassen hoor. ;)

Ik wilde laatst Ruben zijn broekje ophijsen.
    Sta ik achter hem en hang zo over hem heen.
    Ik het broekje omhoog trekken waardoor zijn voetjes van de grond komen, flikkert ie met z'n neusje tegen de grond, Bloeden! En flink blauw.
    :oops:

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

Aaaaaaaaaah, wat zielig toch, zie het helemaal voor me.

ps heb trouwens ook familie wonen in katwijk aan zee. Leuke plaats om te wonen

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    op huwelijkreis wil ik in whirlpool stappen, dus laat het bad volstromen en wi de bubbels aanzetten (dacht dat zijn luchtstromen) stond het water net hoog genoeg om uit de gaten te spuiten..... heel de hotelbadkamer blank... hihihihi

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Whoehahaha, ik lig hier dubbel. Eigenlijk niet om te lachen, zielig ventje van je.

Ennuh, bedankt voor het aanbod, maar dit jaar geen Leiden is ontzet.
    Ben zwanger en dan moet ik nuchter blijven tussen al die zatlappen :(
    Zit dan toch liever op hetzelfde nivo :D
    En mn vriend zat en ik nuchter (of omgekeerd) is ook geen goede combinatie, beter is allebei :confused:

18. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Whoeaaa... wat een geweldig topic!

Ik was denk ik een jaar of 15 (lekkere leeftijd ook)toen ik in het zwembad van de duikplank dook. Eenmaal boven water stond daar een jongen aan de kant die ik meer dan leuk vond, dus ik trek mezelf stoer op uit het bad om met hem een praatje te maken. Pas na een paar minuten kwam ik erachter dat mijn bikinistukje door de duik helemaal naar beneden was gezakt... Nu kan ik er hard om lachen, maar toen was het echt vreselijk...

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

Wauw, die jongen heeft een gesprek met je kunnen hebben zonder iets te laten blijken? Dat vind ik knap van hem.

Groetjes, Didier

20. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Oe, ik heb nog een hele erge. Toen ik een jaar of 15 was paste ik op bij mijn buren: meisje van 2 en jongetje (baby). Ik ging de baby in bed leggen, moest ie natuurlijk in een trappelzak. Dus ik de trappelzak pakken, en het kind paste er gewoon niet in! Ik maar wurmen met beentjes en armpjes, ik snapte er helemaal niks van. Totdat ik nog een trappelzak zag liggen........... Bleek dat ik de arme baby in de trappelzak van de pop van z'n oudere zusje aan het proppen was. Tjee, en dat meisje maar kijken van 'wat is ze toch aan het doen?'

Deel Deze Pagina