In april ben ik op mijn nieuwe baan ( in het verpleeghuis op een pg-afdeling) begonnen was toen 8 weken zwanger. op de 1e werkdag voelde ik me ontzettend slecht, ik liep vanaf 7.15 met mijn collaga mee die legde alles uit. ik was zo misselijk dat ik het niet meer op hield en vroeg waar de wc was heeft ze het uitgelegd en daar liep ik heen maar kwam een andere wc tegen eentje van de bewoners. hier in gerend en begon te kotsen en viel flauw..... na 5 min ging ze me zoeken en riep door de gang tegen een andere collega "is ze flauw gevallen ofzo?" Dat was ik dus ook maar dat wist zij niet. ik kwam de wc uitgestrompeld en toen vroeg ze wat er gebeurt was, dus ik vertelde het..... vond het vreselijk. en vroeg hoe het kwam maar ik kon natuurlijk niet zeggen dat ik zwanger was en hetb dus maar wat verzonnen , ze vonden het allemaal wel erg raar! dat ik het met 12 weken vertelde, viel alles op zijn plek helaas had ik met 12.5 week een miskraam......
Even lekker gelachen, wat een leuk topic Ik ben nog al eens onhandig loop tegen van alles aan en zo en laatst op mijn werk wilde ik gaan zitten, mijn collega's zeggen nog wat doe je nou? en ik zeg gewoon vrolijk ik ga zitten en vervolgens plof ik hard op de grond. Ik was namelijk vergeten dat ik vlak daarvoor mijn stoel had verplaatst. Dus die stoel waar ik op wilde gaan zitten stond heel ergens anders... Gelukkig kon ik hier zelf ook heel hard om lachen...
Ik was een keer met mijn broer aan de telefoon en hadden het over de internet verbinding enzo. Vroeg hij aan mij wat voor een stekker er aan mijn telefoon zat (je hebt blijkbaar met 4 pinnetjes of 6) En ik dacht bij mezelf, ow ff kijken en trek zo de stekker eruit...was ik ook nog verbaasd dat de verbinding weg was...Mijn broer lag natuurlijk helemaal in een deuk want toen ik hem terug belde wist hij al precies wat ik had gedaan En ik was niet eens zwanger toen
Hihi hier een vergelijkbaar verhaal.. Met chello bellende omdat de internetverbinding niet werkt. "Mevrouw kijkt u eens bij het modem".. Ik naar t modem.. daar zitten nogal wat stekkers.. "Als u nu de internet stekker er even uithaalt en terug in stopt?" Nou haha.. als ik dan maar niet de verkeerde stekker eruit trek.. Verbinding weg.. Ik voelde me ZO blond op dat moment.. ik weet heus t verschil tussen een internetstekker en een telefoonsnoer maar hoe dit precies gebeurde weet ik niet
@beertje 86, gelukkig ben ik niet de enigste, hahahaha Ik voel me een stuk minder blond in ieder geval sinds ik dit topic heb ontdekt, hahaha
Jeetje mina, ik heb ff meer terug gelezen en krijg bijna spontaan weeën van deze verhalen...wat onwijs lache zeg! Ik heb nog wel een hele erge blunder, maar die was niet zozeer van mij maar meer van mijn buurmeisje. Mensen uit zutphen zullen dit verhaal herkennen! Ik hoorde op een avond een harde knal en rende het balkon van mijn flat op om te zien wat het was. Stond mijn buurmeisje boven mij te bellen en die zei, dat was een luchtballon, die is uit elkaar geknald. ik naar boven gerend naar mijn schuinbovenbuuf, of zij het ook had gezien? Nee zij had het niet gezien, maar wel de knal gehoord en ze had wel gezien dat er vlak daarvoor een luchtbalon was. Een vriendin van haar die daar was had na de knal ook gegil gehoord zei ze. Nou toen was het verhaal compleet! Wij 112 gebeld. Binnen no-time klonken er tal van sirenes. De brandweer reed als een gek rond in onze buurt, maar ze wisten natuurlijk niet precies waar dan die luchtbalon neergetort zou zijn. De hele buurt liep uit, wat zeg ik, half zutphen liep bij ons in de buurt....ow wat een spanning en sensatie. Mijn buurmeisje is nog naar buiten gegaan en rondgereden maar had nergens iets gezien. is ze aan het eind van de avond naar het politie bureau gegaan om te horen wat er nou precies verder ging gebeuren, of ze nou nog iets hadden gevonden? Wat bleek.....er was een vuurwerkvergunning afgegeven voor een straat vlak bij ons in de buurt! Alle luchtballonnen die die avond waren vertrokken waren ook weer geland, dus het kon alleen maar vuurwerk zijn! Nou toen hebben we ons bescheurd van het lachen, wat een bak. Een week later hadden sommige mensen het nog over "dat er een vliegtuig was neergestort" en twee vliegtuigen op elkaar geknald" en dat soort spannende verhalen, terwijl het gewoon 3 mutsen waren die dachten dat er een luchtballon was geknald!
Ik heb ook wel eens een grote mega blunder gehad.... Ik zat geloof ik in de 3e of 4e middelbare school, ben ik gewoon op het schoolplein met mn scooter onderuit gegaan! Het had gesneeuwd, maar veel was al weg. Ik was toch wel een beetje blij dat er niet zoveel mensen op het plein waren. Degene die het hardste stonden te lachen (dus ook de aandacht trokken) waren mn broer en zn beste vriend.
Wat een leuk topic zeg! Hier ook even een blunder. Toen mijn man en ik in ons nieuwe huis gingen slapen, was nog lang niet alles af. Zo ook niet de deur van de slaapkamer. Er zwat nog geen klink op. Jammer dat de deur toch in het slot viel...... We merkten dit pas de volgende dag en het was onze eer te na om te wachten tot onze hulptroepen ons kwamen redden. Het enige wat in de kamer lag was een riem en een kledinghangertje en hoe hij het heeft gedaan weet ik nog steeds niet, maar na een tijdje was de deur opengemaakt door mijn man. Nog net op tijd om koffie te zetten voor de mensen die weer mee kwamen helpen
Whahahahaha, geweldig! Ik vergeet trouwens ook regelmatig om de tandjes van Vigo te poetsen... Heb genoeg blunders gemaakt, maar kan er zo niet zo snel opkomen... ga ff hard nadenken en kom straks terug
Biecht; Als ik weinig in huis heb gedaan (LEES: TEVEEL OP ZP GEZETEN) Zeg ik wel eens tegen mijn vriend dat Joey niet in zijn hum was en ik veel met hem bezig ben geweest
wij hadden onszelf gisteren opgesloten in de woonkamer... Op de een of andere manier ging onze tussendeur van de hal naar de open keuken niet meer open.. Dus wij van alles geprobeerd, maar echt niet hoor! We hadden de scharnieren al losgemaakt, maar konden van onze kant uit geen kracht tegen die deur zetten om hem eruit te krijgen. schoonzusje fgebeld, kwam even langs en die heeft toen met een paar flinke karate trappen de deur ff ingetrapt wat een opluchting! voelde me toch ff opgesloten in mijn eigen huisje...
heb er idd wel ff aan gedacht ja het zou maar gebeuren! dan was ik echt via het balkon van de buren naar hun toe geklommen met de sleutels van de voordeur en had ik zelf die deur ingetrapt en mijn man bevrijdt! of.... hij was dan natuurlijk daarheen gegaan en had mij bevrijdt Lastig als je in een flat woont!
Had het vorige week geleden op het schoolplein. Me zoontje gaat altijd naar peuterspeelzaal toe en daar zit ook een school bij. En als je naar de peuterspeelzaal wilt moet je langs de lokalen. Ik breng hem altijd met de fiets en de jongste zit dan in de fietskar. Ik had dus een super wijde broek aan en onderweg naar de PS schuurde me broek dus omdat ik achter iets bleef hangen dus ik schaamde me kapot om op het schoolplein te lopen langs al die moeders! Maar het ergste komt nog ik wil na dat ik me zoontje had weg gebracht op me fiets stappen en begin te trappen wikkelt me broek helemaal vast in me pendaal! Ik ga gewoon voor iedereen op me snufferd Ik schrok heel erg want de fietskar zat er ook aan vast godzijdank stond die gewoon nog op 2 wielen. Biecht@ Ik ga soms wel eens over een stoeprand heen met de fietskar neem de bocht dan veelste krap terwijl me zoontje erin ligt dan. Gelukkig ligt die wel in een maxicosi en slaapt die ook altijd vrolijk door maar schuldig voel ik me wel! Toen me oudste zoon 3 dagen oud was liep ik met hem op me arm en een glas drinken. Terwijl ik me zoontje iets draai om door de deurpost te gaan nee wat doe ik eerst me drinken daarna zoontje Tok hoofd tegen de deurpost aan! Ohh wat voelde ik me gelijk een slechte moeder! Gelukkig hij had niks en ging die ook niet huilen.
Blunder: Ik was op kampweek met de jongeren van mijn werk én drie collega' s. We haden net een boottocht gemaakt en we stonden allemaal bóven aan het dek..beneden stonden alle mensen te wachten voor het touw/ hek zodat ze van de boot af konden. Collega's plus kids bleven daar boven maar wat lummelen en wat mij betrof was het leuk geweest dus ik wilde me wel bij die massa daar beneden voegen.. we waren al een béétje jolig dus net iets te hard roep ik naar ze: "HEY ZEGGUUUH IK WEET NIET WAT JULLIE DOEN HOOR MAAARUUUH..'en geloof het of niet maar beter dan dat had ik het niet kunnen timen..Ik mis de bovenste trede van het trappetje waarover ik naar beneden wilde lopen en val zó van bovendek via de 10 tredes midden in de massa daar beneden.. (ik wilde dus zeggen/ roepen: ik weet niet wat jullie gaan doen hoo, maareh ik ga vast naar beneden) Mijn collega's lagen echt te janken boven op het dek van het lachen. gelukkig waren de menen beneden iets behulpzamer al had ik ook enorme buikpijn van het lachen.. Biecht: Ik geef mn dochtertje net iets te makkelijk een soepstengel of koekje als ik ga shoppen. en doe dat nog 'stiekum'ook om geen commentaar te krijgen..soms zeg ik dan zelfs hardop : nee je krijgt nu even niks hoor'terwijl ik haar snel een soepstengel geef en hoop dat niemand kijkt maar alleen hóórt hoe pedagogisch verantwoord ik bezig ben