Het blunder/biechttopic

Discussion in 'De lounge' started by Vlinderbloem, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    zat ooit met vriendin in de kroeg waar ze nog zon hele ouwe wc deur hadden midden in de kroeg. op zaterdag moest zij plassen dus gaat de plee op. Dat duurde best lang dus ik bonk jolig op de deur dat ze op moet schieten. blijkbaar iets te hard want deur kon met geen mogelijkheid meer van het slot af.

onder luid gejuich van de aanwezigen werd deur eruit gesloopt..

ze vond me die avond niet echt aardig meer :)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,232
    7,278
    113
    Female
    Brabant
    Lovewinnie, die blunder op de kraamvisite is echt te erg hoor! Dan kan je echt wel door de grond zakken!

Hier niet echt een blunder, maar ik voelde me wel knap lullig. Wij deden boodschappen, vriend had karretje gehaald en ik bracht 'm weer terug. Komt er een oud mannetje aangelopen, dus ik zo van: astublieft! En hij geeft me 50 eurocent. Ik weer naar m'n vriend: ik heb het karretje net aan een oude man gegeven, aardig he! Bleek er zo'n
    muntje in de zitten en niet 50 eurocent... Wat moet die man wel niet gedacht hebben, die jeugd van tegenwoordig ;). Maar ik vond het echt lullig, wist ik veel dat er zo'n muntje in zat, ik had het echt aardig bedoeld!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat deed ik vroeger altijd om wat bij te verdienen, maar dan met lipjes van lege colablikjes erin 8)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,232
    7,278
    113
    Female
    Brabant
    Maar toch niet bij arme oude mannetjes hoop ik? ;)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    juist wel, die hebben geld zat van hun pensioen

:)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,232
    7,278
    113
    Female
    Brabant
    :)

En ik me maar schuldig voelen terwijl het 1x per ongeluk is gebeurd ;).

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Pfff.. ik heb een blunder waar ik zo'n 3 jaar na dato nog regelmatig aan herrinnerd word door verschillende mensen... :oops: Het is heel verhaal..

Wij zijn absoluut niet gelovig maar één van de beste vrienden van mijn vriend liet zijn zoontje dopen en ze vroegen mijn vriend als peetoom. Een hele eer. Doop was op zaterdag of zondagochtend. Avond ervoor zijn vriendlief en ik lekker gaan stappen en ik hoor mijn vriend nog zeggen: we moeten wel vroeg op he, morgen... Maar het was al te laat, ik had behoorlijk wat achter de kiezen. En ik ben helemaal niet zo'n drinker eigenlijk...

De volgende morgen, nou jeeeeeeeeemineeeeeee wat had ik een kater! Niet normaal. Maar goed, 's avonds grote meid, 's ochtends grote meid. Dus meegegaan. Eerst in de bus naar de middle of nowwhere buiten Stockholm om daarna veel te vroeg met een baby op schoot te zitten met een enorme alcoholkegel (vriend gaf me nog maar een kaugompie). Nog tegen de ouders van dat kind gezegd dat ik niet zo lekker was, iets verkeerd gegeten.. jaja :rolleyes:

Doopceremonie begint en ik voel me steeds beroerder worden. Vriendlief stond vooraan in zijn mooie pak de baby vast te houden en ik zag hem al kijken. Toen we weer eens moesten gaan zitten en staan voor psalm, had ik het écht gehad. Ben heel stilletjes (dus niet, hoge hakken op een stenen vloer tijdens een toespraak van de dominee, de hele kerk zag me weglopen aangezien ik vooraan zat) en heeeeeeeeeel snel richting de deur gegaan. Godzijdank hadden ze een wc in de hal van de kerk want ik was me een partij misselijk! Net WC gehaald, als ik iets later weg was gegaan had ik midden in de kerk gekotst.. Durfde niet meer naar binnen en heb toen de ceremonie was afgelopen gauw gedag gezegd en een taxi naar huis gepakt. Daar ook nog enorm gespuugd. Vriendlief kwam later thuis. Die was niet zo blij. En zijn vrienden snappen nu ook wel dat ik gewoon een enorme kater had. :oops: :oops: :oops:

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    MariekeV :

Een kater, tijdens een DOOP in de KERK.... dit is echt de goden verzoeken :p

9. Niet meer actief

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,072
    3,863
    113
    Haha, ik lach me rot!

Oh Lovewinnie van die baby, dan kun je ook wel door de grond zakken :) .

Toen ik een jaar of 7 was, speelde ik bij een buurmeisje. Op een gegeven moment moest ze iets van boven halen en was ik alleen met haar moeder. Ik zeg tegen die moeder '....(haar dochter dus) is echt lelijk hè? Toen zei die moeder maar van 'ja, maar lelijk in de luier is mooi onder de sluier'. Echt erg achteraf, denk ik, maar ja, het was gewoon een eerlijke opmerking van me, bedoelde er niets slechts mee :oops: .

Ik ging een keer mijn veter strikken op de deurmat, buig naar voren, mijn kont gaat naar achteren 'klang' al het glas uit de deur!

Nog een leuke, wij hadden een portiekwoning en aan het einde van de straat een apart schuurtje voor de fiets. Mijn man ging daar 's avonds even klussen en zou daarna weer aanbellen als hij terugkwam. Ik kwam net uit bad, mijn haren stonden alle kanten op, mascara zat tot op mijn wangen en ik had een pyjama aan, waarbij een knoop miste en je dus zo naar binnen kon kijken. De bel gaat dus en ik doe open in de veronderstelling dat mijn man (toen vriend) daar zou staan, was het zijn oma die onverwacht langskwam :oops: !

En biechten, ja, met mijn dochtertje haar hoofd tegen de deurpost aanlopen en heel erg, een keer vergeten een muts af te doen in de maxicosi in de auto. Hij was helemaal over haar gezicht gezakt. Gelukkig was het maar een heel kort ritje, maar ik had er niet aan moeten denken dat ze zo een half uur in de auto had gezeten. Stond echt te trillen op mijn benen. Gelukkig was mijn dochtertje helemaal in orde. Normaal deed ik ook nooit een muts op, maar ik stond zo te klooien dat op die parkeerplaats dat ik het helemaal was vergeten. Vreselijk, voelde me echt een slechte moeder.

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Hahahah ze worden echt steeds leuker! :)

Schieten me nu ineens ook 2 blunders van mezelf te binnen;

Ik was een jaartje of 21 en liep stage bij een bank in Zwolle. Ik had een mooie leasebak gekregen want mijn stageopdracht bestond uit het milleniumproof maken van telebankierpaketten van zakelijke klanten, ik moest bij die klanten langs. Op een dag moet ik naar een klant die midden in het bos woont bij Elburg. En regenen die dag joh! Dus ik, strak in mijn mantelpakje met minirok en al, netjes erheen, programma installeren en toen weer naar kantoor. Die klant zei nog; let op de wegen want het heeft hard geregend! Dus ik lekker koppig, ik rij daar door het bos op een pad, zie voor me een plas liggen en denk: "daar rijd ik wel overheen." Niet dus! Ik bleef erin haken! En ik nog proberen om eruit te komen, nou zakte er nog dieper in! Ik naar kantoor bellen, of ze mijn volgende afspraak even kunnen annuleren, want ik had "een modderprobleempje!". En gelijk maar gevraagd of ze me kunnen helpen :). Mijn collega lag helemaal dubbel, en die zou wel ff rondbellen. Goed ik in de tussentijd in die auto, dacht ik bel die die klant wel even misschien kan die helpen. Die klant kwam even bij me kijken, nou ze probeerde nog planken onder mijn wiel te krijgen, tevergeefs. Toen hebben we samen Staatsbosbeheer gebeld en zij hebben toen in de buurt een boer voor me geregeld die me er even uit kwam trekken met zijn trekker. Ik vergeet de blik van die boer nooit toen hij me zag. Hij was helemaal onder de indruk van mijn strakke mantelpak met split :) en zei "wat mot zo'n mooi grietje als oe in die modder?". Nou hij heeft me eruit getrokken en ik ben gelijk doorgereden naar de wasstraat met mijn wagen. Zat er helemaal onder! Die jongen van de wasstraat zegt tegen me "mevrouw wat heeft u uitgespookt met die auto?". En op kantoor ben ik er zoveel mee gepest! Iedereen zat moddergrappen te maken :)

En nog eentje. Ik was een jaartje of 15 en helemaal dolverliefd op een jongen op school. En natuurlijk gingen we opvallend en stoer doen enzo in de aula. Ik was toen ook heel erg bezig met kleding en hoge hakken enzo. Op een dag loop ik door de aula met mijn nieuwe hoogehakte laarzen en ik zie die jongen ineens staan. Dus ik probeer heel "elegant" te lopen... Nou je raadt het; ik maakte een misstap op mijn hak en ik ging vol op mijn bek :( En ik gelijk opkijken naar die jongen of hij het had gezien.. Hij lag helemaal in een deuk! Ik heb me zo geschaamd!

12. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    hahahahaha :) die vind ik ook leuk! Ik zie je al helemaal staan....

13. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kreeg een sms van mijn toenmalige vriend of ik ook naar kroeg X zou komen. Hij was daar met een vriendin van m. Ik terug smsen dat ik daar geen zin in had vanwege die vriendin (vind ik een duffe doos) ...

*je raadt het al*

Had die lulhannes gesmst met de telefoon van die vriendin :oops: :oops: :oops:

En natuurlijk realiseerde ik me pas dat het niet zijn nummer was, toen ik al op zend had gedrukt.

14. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En mijn allereerste (herinnering) schaamtegevoel:

Als meisje van een jaar of 3/4 was ik met mn moeder bij de kapper. Ik had een nieuwe onderbroek aan die ik heel mooi vond. Dus liet ik die vol trots zien aan iedereen (uiteraard voorzien van luid commentaar).

Lag iedereen in een deuk en zei die :c: van een kapper iets als: dat doe je toch niet ...

15. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Biecht:

Ik zit nu een buskruidnoten leeg te eten en achter de PC te hangen ... terwijl het huis een enorme bende is en ik in deze slaaptijd van Mirre veeeeeeeeeel nutterige dingen kan doen (zoals de afwasmachine leegruimen).

Ik lieg trouwens niet tegen mn man dan hoor ... zeg gewoon dat ie het niet heeft getroffen met zo'n luie vrouw :)

Ik ben docent ... en heb wel eens gehad dat een leerling dr vinger op stak en zei: Salapio, je gulp staat open ... :oops: :) (en met een knalrode kop gierde ik mee met mn leerlingen)

In de bios naar een enge film ... Ik geloof 'The hand that rocks the cradle' ... Op het engste moment (vermeende dode badguy blijkt toch te leven) schrik ik zo erg dat ik kei en keihard gil ... Hoor ik later mensen tegen elkaar zeggen: 'Ik vond de film niet zo erg, maar ik schrok zo van dat meisje' :oops: :)

En heb nog wel meer blunders gemaakt ... vast verdrongen, ze zijn namelijk vaak echt te erg :oops: ... en sommige dingen zijn te erg om op te biechten op een openbaar forum ;)

16. froukje86

froukje86 Actief lid

Jun 30, 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    leuke topic dit :D
    ik weet zo ff niks maar ik blijf hier wel lezen.

17. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Dat is wel eerlijk van je hahahahah :)
    bij deze biecht ik op dat ik dat dan wel zou doen. "Ja schat, ik had echt geen tijd, was zo druk met Milagre"

18. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Op een schoolfeest op de middelbare school had ik een witte broek aan. Was lekker aan het dansen, tot ik ineens een rare kleur op mijn broek zag.... Ik was ongesteld, en ja hoor, wel zo gigantisch doorgelekt, echt een megaplek. Broek was meer rood dan wit geworden... Ben met mijn rug tegen de muur richting uitgang geschuifeld en zo snel mogelijk naar huis gefietst... Oh zo erg!

19. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha hier nog zo'n blunder...

toen ik 15 was fietste er een mooie jongen voorbij...hij wijkt op het laatste moment uit en ja hoor, daardoor zag ik het paaltje niet dus ging volop mn snufferd.. één geluk, het fietspad liep voor het ziekenhuis.. gelijk maar naar binnen gegaan (bleek zwaar gekneusd te zijn).. bij de vraag van de dokter hoe het kwam, heb ik gezegd dak van de trap was gevallen haha.. schaamde me dood...

en vorige week nog.. mn vriend had de batterij leeg van zn mobier.. hij stuurde dus een berichtje met de telefoon van zn collega hoe laat hij thuis kwam.. nooit gezien dat het zijn eigen nummer niet was.. dus een redelijk 'spannend' bericht gestuurd over de invulling van die avond, komt t dus mooi bij zn collega terecht.. gelukkig kon ie er wel om lachen.. ik ook hoor achteraf..

*biechten gaat niet lukken. zijn nog hard aan het proberen om zwanger te worden :D*

20. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    O ik heb er ook nog van waar je echt door de grond wil zakken.

Kennis was zwanger(kende haar niet zo heel goed hoor)
    Kwam haar tegen en zeg en ben je er lekker van aan het genieten en groeit je buikje al lekker.

Zegt ze nou eigenlijk niet echt, ik heb een miskraam gehad.

Nou kan ik je zeggen dat je dan echt heel diep wil zakken.

Share This Page