Het blunder/biechttopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinderbloem, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ooohh shit Sam, dan kan je idd wel door de grond zakken :oops:

2. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Blunders vergeet ik zo gauw mogelijk altijd, ga ik nog even over nadenken.

Biecht: ik heb zooooo'n slaapgebrek dat oudste dochter vanmorgen de hele morgen tv heeft gekeken met veel te veel koekjes erbij en ik heb ondertussen dit topic doorgespit :)

3. Niet meer actief

Hahaha slecht zeg :p

Hier een blunder, zojuist gebeurd!
    Ik zit hier in mn pyama (type blouse/broek) en die blouse is ondertussen natuurlijk veel te klein :oops: gaat de bel.. ikke open maken.. er staat een heerlijke vent die mij echt zo aan staat te kijken van HUH okee..

4. mona23

mona23 Niet meer actief

oh geweldig meiden.

Biecht....
    Ik heb vroeger ( een jaar of 10 was ik ) tijdens de gymles een ketting van een meisje van mijn klas gepikt. Ik vond hem zo mooi... :oops: :oops:
    Tegen mijn moeder zei ik dat ik hem gevonden had op straat. volgens mij geloofde ze me ook nog. :rolleyes:

Toen ik een jaar of 20 was kwam ik de ketting tegen tijdens het opruimen, schaam schaam. Ik heb hem anoniem op de post gedaan en terug gestuurd naar dat meisje. :oops:
    Ik schaamde me rot.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @mona, lief dat je hem hebt opgestuurd!

Ongeveer een half jaar geleden verwachte ik s'ochtends me moeder. Ik wou net onder de douche gaan, ging de deurbel.
    Ik ging er vanuit dat het me moeder was dus ging zo in me slaapjurkje naar beneden. Zo'n glimmend ding.
    Dus hup de deur open. Was het iemand van de woningstichting die kwam voor een klacht. En hij moet boven zijn.
    Dus ik voor hem naar boven. En op het moment dat ik de trap op liep bedacht ik dat ik geen onderbroek aanhad en het jurkje niet erg lang was :oops:

6. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik lees hier al even mee en geloof dat er al aardig wat dames de deur open hebben gedaan in net niet de juiste kleding. Of te weinig of te slordig, hahahaha
    Dus wees gerust, gebeurt vaker...

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @meinouw: komt idd best vaker voor maar ik vind die van consider wel helemaal geweldig. Heeft de meneer van de woningbouw ook eens een goede dag toch? Haha.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Haha die zal inderdaad een leuke dag hebben gehad!

9. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    hahahaha, ja dat wel.....

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat super dat je hem naderhand nog terug hebt gestuurd.
    Ik ken het gevoel wel hoor... m'n broertje had een keer een speelgoedje kado gekregen en dat vond ik zoooooooooooooooo mooi dat ik het wilde hebben. Toen heb ik het in een sok gestopt en verstopt achterin de kast, erg stom, want toen kon hij er niet meer mee spelen, maar ik natuurlijk ook niet meer!

Geloof trouwens niet dat hij het ooit echt gemist heeft.

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha consider geweldig :).

Ik draag niet vaak rokjes, dus ben het totaal niet gewend. Nu had ik een tijd terug met het mooie weer een rokje aan. Maarja, ik ben het gewend om een broek aan te hebben. Dus ik ging achter in de bus met mijn benen wijd omhoog zitten. En natuurlijk zat ik in het midden, waardoor je vanuit het gangpat alles kon zien :oops:. Ik had het pas in de gaten toen een paar jongens mij heel lang aan het aangapen waren haha. En ik had natuurlijk net die dag een sexy doorzichtige (zo'n kanten weet je wel) string aan :oops: :). Die jongens hebben de dag van hun leven gehad :).

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik kan alleen maar zeggen: Rokje+String+zo'n wind-omhoog-blaas-ding op de kermis =GEEN goeie combinatie :oops:

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hihi. Nou ja, als je er achteraf maar om kunt lachen. :oops:

Ik ging een keer met een vriend van me mee naar een muziekinstrumentenzaak. Is een vriend ook van de muziek. Die was toen 50 en ik 18 ofzo. Afijn, die kerel doet nooit z'n gordel om in de auto, want hij heeft een keer een ongeluk gehad en de arts heeft gezegd dat als hij toen z'n gordel om had gehad hij het niet had overleefd. Dus hij denkt dat dat bij elk ongeluk zo is en doet hem dus niet meer om. (hoezo eigenwijs)

Dus ik stoer (echt die leeftijd)... die gordel ook niet om.
    Maar die vent had zo'n radargeval in z'n auto en dat ding begint te piepen dus hij op z'n rem voor de flitspaal. En ik glij zo van die stoel naar voren zo op de bodem, het was net of je op een glijbaan zat (was ook zo'n rechtop-zit-auto). Schaamde me dood, haha.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik ging een keer op de middelbare school met de klas naar Six Flags. De Goliath was toen net open. Dus ik met mijn beste vriend van toen in die achtbaan. Het was 30 graden ofzo dus ik had zo'n topje aan. Zaten we daar in de achtbaan naar beneden te zoeven, vliegt mijn hele topje omhoog :confused:. Je kon mijn BH helemaal zien haha. Die vriend van me keek z'n ogen uit en moest keihard lachen. En ik kreeg dat ding niet meer recht door de wind en snelheid haha. Zat ik daar met een boei en mijn handen voor mijn borsten. Gelukkig kon ik er zelf om lachen :).

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik ben trouwens ook wel es met de fiets vlak voor school zo op mijn snufferd gegaan omdat er ijs lag. Ik gleed in de bocht zo 10 meter het schoolplein op. Haha ik schaamde me kapot.

Maar het leuke was, wat dat de mensen van school dachten dat het mijn vriendin was (ze haalden ons altijd door elkaar) dus mijn vriendin werd de hele dag uitgelachen :). Had ik ff geluk!

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    16 jaar,heel stoer op je brommer met vriendin achterop langs een grote groep jongens...vlak voor hun neus donderd de uitlaat er helemaal af!
    we zijn doorgereden met heel veel lawaai...maar het overstemde het gelach niet ...;)

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik was 15 en erg onvoorzichtig stapte in de half-pipe om indruk te maken op een jongen ( hij is nu me vriend) dus ik wat skaten, en ja hoor, ik wil me in de half-pipe omdraaien en ging gigantisch op me bek voor die jongen.
    resultaat, iedereen lachen, lag overal open, nooit iets van vernomen tot er bloed verscheen op me kleding.
    En de jongen, daar heb ik nu een relatie mee.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach, dan had het uiteindelijk toch zin, hihi.

19. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    uiteindelijk wel ja hahah

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006