Ik ging met de fiets naar een vriendin toe toen ik wil stoppen om mijn fiets weg te zetten voor het raam kijk ik naar binnen en zie ik de politie daar zitten dus ik schrok en val met fiets en al om zo in de bloemmen. Komen ze allebij lachend naar buiten toe gerend om te vragen of het allemaal wel goed ging
Ik werk in wisseldiensten en toen ik in Amsterdam alleen woonde huurde ik van de woningbouw. Na een nachtdienst had ik voordat ik ging slapen tandpasta op een paar ontsierende pukkels gesmeerd en ben ik gaan slapen. Rond een uur of 1 ging de bel en ik schoot even snel een badjas aan en deed de deur open. Het was een man die voor een nieuw te plaatsen watermeter kwam. Toen ik hem binnen wilde laten rende mijn hondje bijna de straat op dus ik buk en til hem op. Ik laat de man binnen en laat hem de oude watermeter zien. Ik praat wat met die man (type ouwe viezerik) en wacht met mijn hond onder mijn arm totdat hij klaar is. Opeens kijk ik naar mijn hondje dat begint te bewegen en zie dat 1 van mijn borsten eruit hangt! Ik snel terugproppen en sla van schaamte mijn hand in mijn gezicht en voel op dat moment de opgedroogde tandpasta zitten. Ik kon wel door de grond zakken Man snel de deur uitgewerkt en achteraf wel heel hard moeten lachen om mijn foute actie. Vriend van mij maakte van het woord loodgieter "bloottieter" toen ik het vertelde
Ik had nog niet zo heel erg lang mijn rijbewijs, toen ik met mijn oma's auto op stap ging. Naar een verjaardag geloof ik. Heel gezellig, bladiebla, ik naar huis. Loop naar de auto, sleutel in het portier, ga zitten, deur dicht, gordel om en.................... .................. ....................bedenk mij ineens dat ik geen stuur voor me heb. Was ik aan de bijrijderskant ingestapt, tja, macht der gewoontje hè! Ik kroop dus jankend van het lachen uit de auto om aan de andere kant weer in te stappen...niemand heeft het gezien, maar ik heb er nog drie dagen om zitten gieren!
Haha ik lig weer helemaal in een deuk hier! Hier nog een blunder van mijn vriend. Hij is dyslectisch en had (8 jaar terug ofzo) een sollicitatiegesprek. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar hij moest mevrouw Jocarini de dag erna bellen. Belt hij op vraagt hij naar mevrouw Jocanari! Ik zat er naast en barstte meteen in lachen uit, mijn vriend had het nog niet eens door, dat was pas na het gesprek. Hij heeft de baan niet gekregen .
ik ook een keer,ik ging tanken en ik dacht een vriendin te zien in de auto tegenover mij,ik trek die deur open en ik zeg "oh jij bent het niet"En gooide zo die deur weer dicht haha ik schaamde me rot!
ik slaap s'nachts altijd in mijn blootje toen op een keer midden in de nacht de kat stond te miauwen,die wilde naar binnen. dus ik sta op vond ff niet zo snel een pyama en dacht ik ren wel ff in mijn naakie de trap af en maak de deur open. het is toch immers midden in de nacht en niemand die mij zo snel ziet(dacht ik) dus ik open de deur met mijn slaapdronken hoofd om de kat naar binnen te laten zie ik opeens eenpaar schoenen,ik kijk langzaam naar boven staat me daar al de krantenjongen met een big smile om mij de krant al aan te geven nou ik stamelde maar wat en wist niet hoe snel ik de deur dicht moest krijgen schaamde me kapot en moest naderhand toch erg om mezelf lachen
hahahhahaha ik om niet meer bij had ik net even nodig.... hier een blunder is van me moeder maar zat erbij.. zit me zus mett een vriendin en ik en me moeder op de bank wat te kletsen en drinken.. komt er een man met post aan ds me moeder zegt dat vind ik nou altijd zo vieze enge man als ik hem ziet.. ze zegt net ee zwerver of iets.. waarop die vriendin van m zus dus antwoord uhh... Dat is mijn vader.............. waarop me moeder naar even uhhh te zeggen snel zegt uh sorru dat zeggen we van elke postbode ze wist dus echt niet hoe z zich eruit moest lullen... en mijn vader heeft eeen keer diesel ipv benzine in zijn auto gegooid
Misschien niet zo spannend, maar ik voelde me in elk geval heel onnozel: We zaten vorige week bij de VK, voor het eerste gesprek, ik was een beetje zenuwachtig want er zat een stagiaire op de stoel van de VK die alle vragen stelde en de VK zelf zat ernaast. Op een gegeven moment kwamen allerlei vragen en ze vroeg "hoe lang" ik was. Ik riep heel blij: "ik ben vandaag precies 8 weken"! Sorry, zegt ze, ik bedoel hoeveel centimeter je lang bent..... Gos, wat voelde ik me dom ! ik had namelijk de afgelopen tijd al zo vaak de vraag gekregen 'hoe lang' ik 'heen' was, hahaha.
Whhhahaaha, CindyBaby, dat is ook wat! Ik loop ook altijd naakt naar beneden hoor.....gelukkig geen ochtendkrant Nou, mijn ultieme blunder en tevens biecht! Ik ben een jaar of 17 en heb een vriendje van 22. Leuk, maar ja, ik moest nog om 2 uur thuis zijn, terwijl hij pas tegen die tijd de stad in kwam.... Ofwel, ik zat altijd al om 9 uur met een vriendinnetje in de kroeg! Die avond erg gezellig, iets teveel Amaretto-jus'tjes dus lekker wiebelig en ik maar wachten op mijn vriendje, die ik op vakantie had leren kennen en sindsdien nog maar een keer of 3 gezien had. Loop ik langs een groep jongens, zegt één van die jongens "Hé, wil je me niet kennen ofzo?" ik kijk, mijn vriendje! Dus hij zoent me, ik zoen terug...staat mijn vriendin aan mijn arm te trekken Het was hem niet......................(maar wel spreeeeekend.....)want op dat moment kwam mijn vriendje binnen, die gelukkig niets gezien heeft Gelukkig, geen blijvertje, paar weken later was het uit, maar goh zeg, ik schaamde en schaam me nog steeds rot! Dit was ook gelijk mijn laatste avondje veel drinken, sindsdien drink ik nauwelijks meer...
Whahaha, wat een super topic dit. Ik ga zometeen ook het oude maar eens lezen... Biecht: Mijn vriend "gooit" onze dochter altijd in de lucht. Dikke pret. Ik denk, dat kan ik ook! Helaas zat de (best wel zware) lamp in de weg. Ik heb nog harder gehuild dan zij! Ook ik heb wel eens in haar vingertje geknipt terwijl ik eigenlijk haar nagel moest hebben. Sindsdien doet mijn vriend het maar, ik durf niet meer haha Blunder: Vroeger schreven mijn beste vriendin en ik altijd brieven aan elkaar. En die gingen natuurlijk vooral over jongens. Helaas zijn we er toen wel eens 1tje kwijt geraakt en ja hoor...hij belandde precies bij de jongen die we net uitgebreid hadden besproken in die brief. We hebben het nog lang moeten aanhoren. Andere blunders ga ik nog wel even over nadenken...ik maak ze regelmatig mee! Ze zijn dus eigenlijk al zo gewoon geworden haha
Ik heb ook nog wel een blunder van een tijdje geleden. M´n vriend en ik hadden ´smorgens veel plezier gehad in bed. Hij zou het condoom weggooien als hij naar buiten liep naar de auto. Dus ik ging ervan uit dat hij dat gedaan had en ben gaan douchen enz. Toen kwamen m´n ouders op visite, kom ik er na een uur ofzo achter dat dat condoom op een kastje ligt waar m´n ouders al heel vaak langs waren gelopen dus dat móeten ze wel gezien hebben. Ik het snel weggegooid en m´n vriend gesmst. Hij was het ff vergeten... Ze hebben er niks over gezegd maar ik schaamde me dood...