Hallo! Tuurlijk kom ik ook met vragen - Krijg mijn vriend en ik een decemberkinde? - Krijgen wij het huis waar nu mee bezig zijn? Alvast heel erg bedankt
Welkom!!!! - Krijg mijn vriend en ik een decemberkinde? Aarzel niet - Krijgen wij het huis waar nu mee bezig zijn? inzet leidt tot resultaten
het boek zegt Zeker weten en als ik het een tweede keer vraag luister aandachtiger; dan kom je het te weten
ik ook voor je Yessica! ik heb nog een vraagje... gaan we een kloppend hartje zien op de echo 6 april???
Heb je een vraag? De website met alle antwoorden. Voor iedereen die twijfelt of onzeker is Hier kun je 't zelf regelen Op mijn vraag (ooit een brusje voor mijn zoon?) kreeg ik "Wees tevreden met wat je hebt".
Ik heb ook nog een vraag. Krijg ik mijn bestelde onderdeel van de kolf nog op tijd binnen (voor ik weer moet gaan werken)? Ik ga ook even op die website kijken
hmm stel ik die website de vraag of m,n vriend de ware voor mij is, krijg ik als antwoord: vergeet het maar (snik snik)
Grappig. Ik betwijfel het, trouwens, want ik heb het gisterenavond besteld en ik moet maandag weer gaan werken. Maar het zou fijn zijn als ie dinsdag binnen komt (dan heb ik mamadag). Ik kan wel één dag met één kolf doen.