@ Rose1982: Zou je voor mij ook een keer willen bladeren met de vraag of wij dit jaar pappa en mamma worden? Dankjewel!
Echt een leuk boek! Heb hem gister in de expo gezien.. Maar hij gaf best onduidelijke antwoorden aan mij helaas Wel een vraag die hij 'leuk' beantwoord heeft. Raak ik dit jaar zwanger: Het moet gewoon. Die hou ik maar in gedachte hihi
je vindt je antwrd dicht bij huis.. ja haha vind mn antwrd in me buik 8) nog iemand anders die ook voor mij wil bladeren? rose 1982 thnx!
rose 1982 wil je ook voor mij bladeren? Misschien wordt je al een beetje moe ervan maar ik heb een originele vraag: (hoe ken het ook anders) Wordt ik in 2009 zwanger? Na bijna 2 jaar bezig te zijn ben ik wel benieuwd! THNX Alvast
Haha, nu kan je rustig alle vragen beantwoorden! Heb ik meteen een vraag voor jou Word ronde vijf onze ronde?
@ Rose, Wat zegt je vriend er van, dat je met 't boek voor de laptop zit en zit te bladeren voor half 't forum Ik zie het plaatje al helemaal voor me! Vriend ligt snotterig met een deken op de bank tv te kijken! Jij zit met het boek op tafel achter de laptop en alle vragen te stellen voor iedereen van 't forum
Hij lacht me uit. Komt die miep weer aan met der boek haha. Hij zegt die meiden geloven daar toch niet in? Ik zo is toch leuk. Verder vind hij het niet erg hij is wel gewend geworden dat ik verslaafd ben aan zwpagina
Haha, was ook zo ongeveer de reactie die ik in mn hoofd had! Dacht zeg maar niets, straks stoot ik je voor 't hoofd! Mijne is dr ondertussen ook wel aan gewent! In het begin was het ook: Hou toch eens op met die pagina! Nu is 't: Wat ben je aan 't doen? Zeg ik: Wat denk je? Hij: Oh, die zwangerschapspagina zeker! Ik: Ja duh
Haha gelukkig moet hij er wel om lachen. En kijkt hij ook regelmatig mee! Hij kan nu stukken minder op de laptop omdat ik er 9 van de 10 keer achter zit
Haha was ik straks al aan het doen. En ik zat hem te plagen ow het boek zegt dat het nog weken gaat duren. wat kunnen mannen trouwens zielig zijn als ze ziek zijn. Heb me vriend nog nooit zo ziek gezien als nu.
Herkenbaar, zo gaat het hier ook! Vaak heeft manlief in de gaten wanneer ik dr achter wil kruipen, dus is hij me af en toe net voor hè damn! Ook die van mij kijkt regelmatig eens mee, alleen vind het hoogst irritant, als hij mee zit te lezen net op het moment dat ik wat neer wil zetten!
Rose, Vraag eens voorjezelf aan het boek of ronde vijf ook jou ronde gaat worden! Dan kunnen we samen zwanger zijn en samen vragen stellen aan 't boek Mannen, kunnen zo nu en dan zo kleinzerig zijn! Mijne kwam laatst ook thuis! Hij was gevallen, omdat het zo glad was. Hij kwam half hinkend binnen en volgens hem zat t hele been onder 't bloed ( geen bloed te zien, behalve schaafwondjes )