zou je eens voor mij kunnen vragen of het door de bv komt dat ik mijn maandstonden niet heb, of het komt omdat ik zwanger ben alvast bedankt
Ja het zou raak zijn als ze dankjewel zou zeggen en dat heeft ze wel tig keer gedaan het boek bedankt
Vraag of ik zwanger raak in ronde 5: Je zult blij zijn dat je het gedaan hebt. Hij heeft wel koorts heb net opgemeten met oortermometer 39.2 Dus hij stelt zich niet aan. Alleen licht te puffen en te zuchten op de bank. De hond ligt boven op hem. gek beest die voelt dat ook aan.
Ach, mannen kunnen zich soms ook erg aanstellen hoor! Althans heb gemerkt dat die van mij dat wel kan! Ik ben zelf nog al hard aangelegd, niet zo snel een piepmuis! En mn vriend is ook erg hard! Regelmatig liggen we hier dan ook te stoeien op de vloer kijken wie er wint! Al moet ik zeggen, dat is nog nooit gewonnen heb! Mn mannetje heeft niet echt een zwakke plek waar ik m op kan pakken! Behalve ...... maar dat vind ik beetje sneu!
Lekker warm kopje thee! Nat lapje tegen 't voorhoofd aan of even een lauwe douche! Ik vind apart hoor, dat honden dat zo aan kunnen voelen! Onze hond kan dat ook zo! Als ik verdrietig ben of me niet lekker voel, dat weet hij dat precies en hoeft er even niemand bij me te komen van hem!